quote:Op donderdag 7 april 2005 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand ze eigenlijk nog proberen te bellen? De laatste paar uren?
Ja, kan je niet iets regelen met ActionRadio oid? Die zijn hier na gister toch ook wel een beetje betrokken bij.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:20 schreef Viperdesign het volgende:
Als het weer morgen goed is dan ga ik er in ieder geval even kijken. Wil toch tenminste die bouwput vinden.
Als ze dat willen dan nemen ze wel contact met me op.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:27 schreef grunge-metal het volgende:
Ja, kan je niet iets regelen met ActionRadio oid? Die zijn hier na gister toch ook wel een beetje betrokken bij.
quote:Op maandag 4 april 2005 @ 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, we doen ook nog wel eens wat anders. Zo hebben we in de tussentijd gegeten, gedronken en zijn we vrolijk geweest, afgewassen, kuikentje naar bed gedaan, gedoucht, ik zit nu in mijn blote kont, Stali niet (niet zeg ik je) en is er nog meer te doen en te regelen
Ja dát zijn verhelderende boodschappen geweest tot dusverquote:Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Nolius zou toch nog iets bekend gaan maken?
Ok. Handig.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de mensen die de tussenstand een beetje gemist hebben; vanavond na 20 uur zal ik in mijn radioprogramma op het welbekende webradiostation nog een kleine update geven.
Denk dat het wel verteld wordt in het 1e kwartiertje, maar ik luister toch al (bijna) altijd naar Domien tot tien! Zou je ook eens moeten doenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 20/00 uur is toch niet net zoals bij dat andere station, dat het 1.5 uur later nog niet is gweest eh?
20.15 uur uiterlijk krijg je het van me.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 20/00 uur is toch niet net zoals bij dat andere station, dat het 1.5 uur later nog niet is gweest eh?
hij (of zij????) heeft nogal een blij hoofd... (no offence verder hoor..quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Denk dat het wel verteld wordt in het 1e kwartiertje, maar ik luister toch al (bijna) altijd naar Domien tot tien! Zou je ook eens moeten doen.
Doe maar hij, in de Eftelingquote:Op donderdag 7 april 2005 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hij (of zij????) heeft nogal een blij hoofd... (no offence verder hoor..)
Het enige dat Nolius bekend maakt is zijn afkeur tegenover mensen die wat willen gaan doen 'zonder het eerst te hebben nagevraagd'quote:Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Nolius zou toch nog iets bekend gaan maken?
Je hoeft niet te luisteren...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:03 schreef Cerbie het volgende:Weer muziek, geen update? Of moeten we weer een uur wachten op twee minuten update? Dan kan iemand het beter hier samenvatten, deze muziek is niet geweldig om te beluisteren
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Je hoefd niet te luisteren....
Kijk, juiced rekt de grap nog even! Goed werk, net echt, spanning alom!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Ik heb op MSN net een collega gesproken. Ik liet hem deze topics zien en hij schrok zich rot dat het zo bekend was geworden. Hij biechtte toen op, tot mijn grote verbazing, dat hij en een andere collega iets bizars hebben gezien. Hij vertelde me dat ze op de weg terug naar huis door het bos iets zagen wat niet helemaal klopte...pas bijna thuis beseften mijn beide collega's dat het echt iets was wat niet in de haak was. Ze namen voor om morgen te gaan kijken wat dat toch was en ik ga dan met ze mee. Ik vind het nu zelf eigenlijk eng worden. Het lijkt wel heel echt te worden, terwijl ik het zelf allemaal maar een mooie grap vond.
Ik hoop dat ik jullie morgen meer kan vertellen.
Yeah... rightquote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Ik heb op MSN net een collega gesproken. Ik liet hem deze topics zien en hij schrok zich rot dat het zo bekend was geworden. Hij biechtte toen op, tot mijn grote verbazing, dat hij en een andere collega iets bizars hebben gezien. Hij vertelde me dat ze op de weg terug naar huis door het bos iets zagen wat niet helemaal klopte...pas bijna thuis beseften mijn beide collega's dat het echt iets was wat niet in de haak was. Ze namen voor om morgen te gaan kijken wat dat toch was en ik ga dan met ze mee. Ik vind het nu zelf eigenlijk eng worden. Het lijkt wel heel echt te worden, terwijl ik het zelf allemaal maar een mooie grap vond.
yeah right......quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Edit: Met een mooie grap, bedoel ik natuurlijk de 2 zogenaamd vermiste personen.
Wat vonden zij dan niet pluis? Ik bedoel wat zagen dat die indruk gaf?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Edit: Met een mooie grap, bedoel ik natuurlijk de 2 zogenaamd vermiste personen.
Dubbel, gekke Fok!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef juiced het volgende:
Een update'je van mij:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |