nee!quote:Op maandag 4 april 2005 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Over op jezelf gaan en niet kunnen koken: een vriendin van me kan alleen knorr wereldgerechten makenZe is 25 en woont al twee jaar op zichzelf
Ik eet er nooit
Ik ook hoor, af en toe. Maar om nu in je eentje elke avond zo'n heel pak op te etenquote:Op maandag 4 april 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee!
ik maak ze ook soms, omdat ik ze lekker vind
maar, serieus, kom op, je moet toch echt iets kunnen koken als je op jezelf woont
Ik kon niet koken toen ik op mezelf gingquote:Op maandag 4 april 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar, serieus, kom op, je moet toch echt iets kunnen koken als je op jezelf woont
Nee, sorryquote:Op maandag 4 april 2005 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is er nog iemand bij de Fok! radio uitzending geweest dan![]()
Ja, lekker doe maar iets zonder Alcohol. Ben ook niet zo lekker vandaagquote:Op maandag 4 april 2005 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje neemt drankjes op*
Zuurzak? Que?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje geeft Martijn een zuurzak sapje*
Oke ken het niet nog nooit opquote:Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Zuurzak is een tropische vrucht. Dat sap is fris maar niet zoet.
Zal eens kijken heb daar ook al eens plumwijn gehaaldquote:Op maandag 4 april 2005 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
Aanrader als je ooit bij een toko komt....
Niet bij de toko waar ik vaak kom.quote:Op maandag 4 april 2005 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
ik doe er niks mee, maar ze hebben zulke mooie kraaltjes!
Mooi jaar BBQKIPquote:
Hoezee!quote:
Ik had 3 beschuiten met hagelslag gegeten van tevoren, die waren lekkerder zeg maar...quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het ook een beetje lekker of dat niet
Oi....quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had 3 beschuiten met hagelslag gegeten van tevoren, die waren lekkerder zeg maar...
Het is niet dat ik principieel tegen diepvries ben ofzo, maar ze zijn gewoon echt niet lekker.
Oeps, soirie Berwt! (op Ernie-toon)quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef Oblivion het volgende:
We gaan vanavond wel even MSNNEN! Okay?
En hush hush!![]()
Ik hoop wel dat Piet terug komt.![]()
maar ja, ziet er wel definitief uit..![]()
Ik vind tompouche heerlijk! Dus afblijven!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Obli houdt niet van tompoucen??
Dan eet ik de hare er wel bij op
Aha, oke, ik mis weer van alles, denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:36 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind "het verkneukelen" iets minder.
Lenteschoonmaakquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom is het vandaag zo'n leuke CUL?
Heya muts, nog steeds aan de lekkernij...?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:38 schreef Lula het volgende:
Spindizzy hoor ik tompoucen?????
Geweldig joh, de hele dag je kapot lachen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje veel geld voor 'reclame'. Maar zou op zich wel graag een keer gaan. Hmmm...
Uh... nou, ik drink hooguit twee cola lightquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geweldig joh, de hele dag je kapot lachen.
Je moet maar denken, als je een cafe instapt is die 10,50 ook zo je zak uitgeklopt.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik ging toch best wel teut weg van de Margriet Winterfair![]()
Maar dan wel de Kip satequote:Op dinsdag 5 april 2005 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Sate, binnenkort ook maar weer eens eten, die van de Chinees bij ons is lekkerrrrr
Ja, die was iewat te informatieverschaffend he...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Was na je nietsverhullende post van vanochtend geen echte verrassing kip![]()
Wel een beetje hequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, die was iewat te informatieverschaffend he...
O jeequote:Maar goed, ik ben nu dus modje![]()
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffffquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
BBQ kip gefeliciteerd ik las het net.
Wat heb je er voor moeten doen?
Patatjes in de magnetron...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
als t goed is staat er straks een bordje met kip, patatjes en wat dopertjes te wachten, overgehouden van t avondeten.
zouden die patatjes na opwarmen in de magnetron nog te vreten zijn?
Nee, even serrieus wie bepaald of je mod mag / kan worden?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffff![]()
MacDonalds frietquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden die patatjes na opwarmen in de magnetron nog te vreten zijn?
Werk ze!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, op naar mn werk maar weer
klote werk, die nachtdiensten
we maken er maar weer t beste van
Huh, leg eens uit, waaron is dat not done?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef p_iglet het volgende:
hier toevallig nog creatieve kookgeesten met ideetjes?
binnenkort komen mijn schoonouders lunchen maar mijn schoonmams is poolse
en bij haar is gang voor gang een bord uitserveren eigenlijk not done.
Ik weet niet hoe Chique je het wil doen, wil je echt richting een High tea of een hapjes buffet of wil je misschien richting een tappas buffet?quote:Ik wil nu in 1 of 2 lichtingen een soort high tea achtig buffet neerzetten met veel
lekkere hapjes, wie weet er nog lekkere dingetjes
ik had zelf al gedacht aan scones, muffins, sandwiches, quiche, wraphapjes, maar wat kan er allemaal nog meer voor lekkers bij?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffff![]()
Oh lekker, opbakken met ananas...quote:Op woensdag 6 april 2005 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
nee, er is nog over in de braadslee, maar er werd wel even geprotesteerd, toen ik zei dat het voor 2 dagen was
maar, er is over
Nikky natuurlijk, die moest ik overtuigen van mijn capaciteitenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik zie deze nu pas!![]()
En wie heeft er dan gegeten?![]()
Ik eis dan ook eten!![]()
Hoezo smerig...Dat vind ik toch wel zo vreselijk smerig. Kip met water..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
Arie de knaller is een zwaar goekope slager.... Wel met water in de kipfilet, maar dat weet je dan.....
En toch zeggen he..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het een keer of 3, 4 gegeten en ik vond het echt lekker
Ik hoefde er geen heel bord vol mee, maar een hoeveelheid ter grote van een ijsbolletje vond ik echt lekker!
(en toen wist ik nog niet dat er ook secundaire geslachtskenmerken in verwerkt waren...)
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Och, longen enzo zijn vast meer aanwezig..... Daarom durf ik het blikje niet goed te openen, ik haat orgaanvlees.....
Oh, gelukkig maar danquote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Ik borduur ook graag, miss_dynastie...![]()
Niks mis mee...![]()
En weer beter Obli?quote:
Idd geval beterschap danquote:
* Martijn_77 geeft Obli haar colaquote:
Oke ik wacht afquote:Op donderdag 7 april 2005 22:30 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik heb nog een lekker receptje voor je kip topic...![]()
Sorry nog niet gezienquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:09 schreef Euc- het volgende:
Ja ik vind het altijd echt leuk, gaan we met een groep vrienden, zitten al die kakkers daar heel serieus te doen(ach je bent niet voor niets jong)
Heb alleen 1 probleem, ik vind heeeeel erg veel rode wijnen enorm smerig. Witte/mousserende en rose's vind ik (bijna) allemaal heerlijkDan word je wel eens raar aangekeken mar ach
Wat heb je gedaan dan?
Hey joh...quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:11 schreef karper het volgende:
ik leef nog hoor. gaat klote met me opa,
vandaag echt een kut dag gehad 2 parfait gemaakt 1 opnieuw creme brullee en 1 keer souffle nee karper was er even niet bij met ze hoofd![]()
Ik heb een brandertje bij Blokker gekocht, 3 euro ofzo. Om creme brulees te branden enzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar dan![]()
Voor een taart met eiwitvulling heb ik een creme brulee brander nodig, volgens het recept
Heb wel een oven met grillstand, zou dat ook kunnen?
Aha, oke, gewoon bij de Blokker? Dan ga ik daar ff kijken, thanxquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een brandertje bij Blokker gekocht, 3 euro ofzo. Om creme brulees te branden enzo.
De creme brulee-branders in kookwinkels vond ik echt te duur en deze werkt ook, zij het niet zo snel, maar goed, een stuk beter dan onder de grill in ieder geval, dat wordt inderdaad alleen heet (in mijn oven tenminste).
Is hij gevallen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:30 schreef karper het volgende:
heup gebroken en sleutelbeen, 16 uur in ze huis gelegenleuk om te horen als je terug komt van een dagje vissen.
Voila...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, we missen een butler.......
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
En daarna naar bedje toe, morgen naar de huishoudbeurs, hehehe
heb hem gisteren wel opgedronken hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft MissMirjam Coebergh*
*Krakje geeft Karper een Macallen*
quote:Op zondag 10 april 2005 10:00 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen, sleepyheads!![]()
*aan thee lurkt...![]()
quote:
Ik wilde eigenlijk "uitslapen"quote:Op zondag 10 april 2005 10:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
Get over it!GOOOOODMORNING!!!!
*croissants uit de oven haalt...![]()
Waarom eigenlijk?quote:
Omdat ik doordeweeks te weinig geslapen heb...quote:
Weet je wat het geweest is? Of was het een storing van een centrale ofzo?quote:Op zondag 10 april 2005 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Vriendje was er vanochtend eerder uit dan ik, de stroom lag er uit
Gelukkig niet al te lang, want alles in de vriezer was nog gewoon diepgevroren, gelukkig!
Hele harde regen en blijkbaar is het dak niet helemaal waterdichtquote:Op zondag 10 april 2005 11:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weet je wat het geweest is? Of was het een storing van een centrale ofzo?
Damn! Dat is nog gevaarlijk ook!!!quote:Op zondag 10 april 2005 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hele harde regen en blijkbaar is het dak niet helemaal waterdicht
Ja, als het goed is wel... de aardlek is hier ook wel heel erg gevoelig, dus op zich ben ik niet heel erg bang ervoor, maar er moet wel wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 10 april 2005 11:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Damn! Dat is nog gevaarlijk ook!!!![]()
Alles wel weer voor elkaar?
Goed is een beproefd recept.quote:
Nog nietquote:
Heb ik nu al wel gedaan zie het onderste recept in Pastasaus bovenste saus is ook erg lekker trouwensquote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou jaaaa, Martijn! Posten!
Kun je dan wel omschrijven wat je gedaan hebt?quote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heerlijke aardappelpannenkoekjes zitten eten
Had alleen geen recept, dus heb maar wat gedaan, maar het smaakte heerlijk!
Jaaaaaa!quote:Op zondag 10 april 2005 11:20 schreef Oblivion het volgende:BBQ-kip, heb je de huishoudbeurs overleeft?
![]()
Maar je hebt toch wel kruiden die je vaak gebruikt?quote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
sambal en ketjap enzo heb ik wel.
En thuis hoe doe je het thuis?quote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef karper het volgende:
op school maak ik de werkbank schoon met desinfectie middel.
en was me handen met zeep en desinfectie middel(ander soort.)
te verkrijgen bij de groothandel
Nou het is binnen een paar weken al op. Ik doe het in soep en extra op beleg, Dus een beetje voor de smaak.quote:Op zondag 10 april 2005 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang blijft bieslook dan "vers" in de koelkast?
Wat ik standaard in huis heb en wat ook vaak opgaat:quote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ff een algemeen vraagje;
wat voor kruiden/specerijen zou iedereen eigenlijk standaard in de keukenast moeten hebben?
ik kan da zelf niet zo goed bedenken, loop er altijd tegenaan alsik ze nodig heb
afnemen met keuekrol met een of ander middel wat me moeder haalt.quote:
Topic gelijk ff gebookmarktquote:Op zondag 10 april 2005 14:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb ik nu al wel gedaan zie het onderste recept in Pastasaus bovenste saus is ook erg lekker trouwens
Volgens mij alles in de verkeerde volgordequote:Kun je dan wel omschrijven wat je gedaan hebt?
Die kun je natuurlijk ook zelf invriezen. Gewoon wassen, fijnhakken en in een diepvrieszakje mikken. Verder gebruik je ze dan net als de ingevroren kruiden uit een potje.quote:Op maandag 11 april 2005 02:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Sinds een tijdje gebruik ik veel kruiden uit de diepvries, anders kan ik de (dure) verse bieslook, dille en basilicum iedere keer weggooien.
Ik durfde al niet te posten waarmee ik mijn keuken schoonmaak, omdat het allemaal vrij chemisch is, maar na kip durf ik ook welquote:Op maandag 11 april 2005 02:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Lieve Mona-verhaal: mijn hygiëne in de keuken
quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe houden de meeste fokkers hun keuken schoon en hygenisch?
Het was maar een ideetjequote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, lekker, alles door elkaar mixen en naar binnen slobberen
dan eet ik liever niets
Een goede soep is toch ook lekker?quote:
Sommige bliksoep is best lekker, tomatencréme soepje vind ik af en toe best nog te etenquote:Op maandag 11 april 2005 19:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
bliksoep ivm weinig tijd en geen zin om te koken
end aar ben ik dan eik weer niet zo gek op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |