nee!quote:Op maandag 4 april 2005 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Over op jezelf gaan en niet kunnen koken: een vriendin van me kan alleen knorr wereldgerechten makenZe is 25 en woont al twee jaar op zichzelf
Ik eet er nooit
Ik ook hoor, af en toe. Maar om nu in je eentje elke avond zo'n heel pak op te etenquote:Op maandag 4 april 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee!
ik maak ze ook soms, omdat ik ze lekker vind
maar, serieus, kom op, je moet toch echt iets kunnen koken als je op jezelf woont
Ik kon niet koken toen ik op mezelf gingquote:Op maandag 4 april 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar, serieus, kom op, je moet toch echt iets kunnen koken als je op jezelf woont
Nee, sorryquote:Op maandag 4 april 2005 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is er nog iemand bij de Fok! radio uitzending geweest dan![]()
Ja, lekker doe maar iets zonder Alcohol. Ben ook niet zo lekker vandaagquote:Op maandag 4 april 2005 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje neemt drankjes op*
Zuurzak? Que?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje geeft Martijn een zuurzak sapje*
Oke ken het niet nog nooit opquote:Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Zuurzak is een tropische vrucht. Dat sap is fris maar niet zoet.
Zal eens kijken heb daar ook al eens plumwijn gehaaldquote:Op maandag 4 april 2005 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
Aanrader als je ooit bij een toko komt....
Niet bij de toko waar ik vaak kom.quote:Op maandag 4 april 2005 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
ik doe er niks mee, maar ze hebben zulke mooie kraaltjes!
Mooi jaar BBQKIPquote:
Hoezee!quote:
Ik had 3 beschuiten met hagelslag gegeten van tevoren, die waren lekkerder zeg maar...quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het ook een beetje lekker of dat niet
Oi....quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had 3 beschuiten met hagelslag gegeten van tevoren, die waren lekkerder zeg maar...
Het is niet dat ik principieel tegen diepvries ben ofzo, maar ze zijn gewoon echt niet lekker.
Oeps, soirie Berwt! (op Ernie-toon)quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef Oblivion het volgende:
We gaan vanavond wel even MSNNEN! Okay?
En hush hush!![]()
Ik hoop wel dat Piet terug komt.![]()
maar ja, ziet er wel definitief uit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |