Ik vind tompouche heerlijk! Dus afblijven!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Obli houdt niet van tompoucen??
Dan eet ik de hare er wel bij op
Aha, oke, ik mis weer van alles, denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:36 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind "het verkneukelen" iets minder.
Lenteschoonmaakquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom is het vandaag zo'n leuke CUL?
Heya muts, nog steeds aan de lekkernij...?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:38 schreef Lula het volgende:
Spindizzy hoor ik tompoucen?????
Geweldig joh, de hele dag je kapot lachen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje veel geld voor 'reclame'. Maar zou op zich wel graag een keer gaan. Hmmm...
Uh... nou, ik drink hooguit twee cola lightquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geweldig joh, de hele dag je kapot lachen.
Je moet maar denken, als je een cafe instapt is die 10,50 ook zo je zak uitgeklopt.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik ging toch best wel teut weg van de Margriet Winterfair![]()
Maar dan wel de Kip satequote:Op dinsdag 5 april 2005 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Sate, binnenkort ook maar weer eens eten, die van de Chinees bij ons is lekkerrrrr
Ja, die was iewat te informatieverschaffend he...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Was na je nietsverhullende post van vanochtend geen echte verrassing kip![]()
Wel een beetje hequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, die was iewat te informatieverschaffend he...
O jeequote:Maar goed, ik ben nu dus modje![]()
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffffquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
BBQ kip gefeliciteerd ik las het net.
Wat heb je er voor moeten doen?
Patatjes in de magnetron...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
als t goed is staat er straks een bordje met kip, patatjes en wat dopertjes te wachten, overgehouden van t avondeten.
zouden die patatjes na opwarmen in de magnetron nog te vreten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |