Geweldig joh, de hele dag je kapot lachen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje veel geld voor 'reclame'. Maar zou op zich wel graag een keer gaan. Hmmm...
Uh... nou, ik drink hooguit twee cola lightquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geweldig joh, de hele dag je kapot lachen.
Je moet maar denken, als je een cafe instapt is die 10,50 ook zo je zak uitgeklopt.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik ging toch best wel teut weg van de Margriet Winterfair![]()
Maar dan wel de Kip satequote:Op dinsdag 5 april 2005 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Sate, binnenkort ook maar weer eens eten, die van de Chinees bij ons is lekkerrrrr
Ja, die was iewat te informatieverschaffend he...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Was na je nietsverhullende post van vanochtend geen echte verrassing kip![]()
Wel een beetje hequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, die was iewat te informatieverschaffend he...
O jeequote:Maar goed, ik ben nu dus modje![]()
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffffquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
BBQ kip gefeliciteerd ik las het net.
Wat heb je er voor moeten doen?
Patatjes in de magnetron...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
als t goed is staat er straks een bordje met kip, patatjes en wat dopertjes te wachten, overgehouden van t avondeten.
zouden die patatjes na opwarmen in de magnetron nog te vreten zijn?
Nee, even serrieus wie bepaald of je mod mag / kan worden?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffff![]()
MacDonalds frietquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden die patatjes na opwarmen in de magnetron nog te vreten zijn?
Werk ze!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, op naar mn werk maar weer
klote werk, die nachtdiensten
we maken er maar weer t beste van
Huh, leg eens uit, waaron is dat not done?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef p_iglet het volgende:
hier toevallig nog creatieve kookgeesten met ideetjes?
binnenkort komen mijn schoonouders lunchen maar mijn schoonmams is poolse
en bij haar is gang voor gang een bord uitserveren eigenlijk not done.
Ik weet niet hoe Chique je het wil doen, wil je echt richting een High tea of een hapjes buffet of wil je misschien richting een tappas buffet?quote:Ik wil nu in 1 of 2 lichtingen een soort high tea achtig buffet neerzetten met veel
lekkere hapjes, wie weet er nog lekkere dingetjes
ik had zelf al gedacht aan scones, muffins, sandwiches, quiche, wraphapjes, maar wat kan er allemaal nog meer voor lekkers bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |