Nee, even serrieus wie bepaald of je mod mag / kan worden?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffff![]()
MacDonalds frietquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden die patatjes na opwarmen in de magnetron nog te vreten zijn?
Werk ze!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, op naar mn werk maar weer
klote werk, die nachtdiensten
we maken er maar weer t beste van
Huh, leg eens uit, waaron is dat not done?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef p_iglet het volgende:
hier toevallig nog creatieve kookgeesten met ideetjes?
binnenkort komen mijn schoonouders lunchen maar mijn schoonmams is poolse
en bij haar is gang voor gang een bord uitserveren eigenlijk not done.
Ik weet niet hoe Chique je het wil doen, wil je echt richting een High tea of een hapjes buffet of wil je misschien richting een tappas buffet?quote:Ik wil nu in 1 of 2 lichtingen een soort high tea achtig buffet neerzetten met veel
lekkere hapjes, wie weet er nog lekkere dingetjes
ik had zelf al gedacht aan scones, muffins, sandwiches, quiche, wraphapjes, maar wat kan er allemaal nog meer voor lekkers bij?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan joh, pffff![]()
Oh lekker, opbakken met ananas...quote:Op woensdag 6 april 2005 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
nee, er is nog over in de braadslee, maar er werd wel even geprotesteerd, toen ik zei dat het voor 2 dagen was
maar, er is over
Nikky natuurlijk, die moest ik overtuigen van mijn capaciteitenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik zie deze nu pas!![]()
En wie heeft er dan gegeten?![]()
Ik eis dan ook eten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |