Goed is een beproefd recept.quote:
Nog nietquote:
Heb ik nu al wel gedaan zie het onderste recept in Pastasaus bovenste saus is ook erg lekker trouwensquote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou jaaaa, Martijn! Posten!
Kun je dan wel omschrijven wat je gedaan hebt?quote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heerlijke aardappelpannenkoekjes zitten eten
Had alleen geen recept, dus heb maar wat gedaan, maar het smaakte heerlijk!
Jaaaaaa!quote:Op zondag 10 april 2005 11:20 schreef Oblivion het volgende:BBQ-kip, heb je de huishoudbeurs overleeft?
![]()

Maar je hebt toch wel kruiden die je vaak gebruikt?quote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
sambal en ketjap enzo heb ik wel.
En thuis hoe doe je het thuis?quote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef karper het volgende:
op school maak ik de werkbank schoon met desinfectie middel.
en was me handen met zeep en desinfectie middel(ander soort.)
te verkrijgen bij de groothandel
Nou het is binnen een paar weken al op. Ik doe het in soep en extra op beleg, Dus een beetje voor de smaak.quote:Op zondag 10 april 2005 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang blijft bieslook dan "vers" in de koelkast?
Wat ik standaard in huis heb en wat ook vaak opgaat:quote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ff een algemeen vraagje;
wat voor kruiden/specerijen zou iedereen eigenlijk standaard in de keukenast moeten hebben?
ik kan da zelf niet zo goed bedenken, loop er altijd tegenaan alsik ze nodig heb
afnemen met keuekrol met een of ander middel wat me moeder haalt.quote:
Topic gelijk ff gebookmarktquote:Op zondag 10 april 2005 14:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb ik nu al wel gedaan zie het onderste recept in Pastasaus bovenste saus is ook erg lekker trouwens
Volgens mij alles in de verkeerde volgordequote:Kun je dan wel omschrijven wat je gedaan hebt?
Die kun je natuurlijk ook zelf invriezen. Gewoon wassen, fijnhakken en in een diepvrieszakje mikken. Verder gebruik je ze dan net als de ingevroren kruiden uit een potje.quote:Op maandag 11 april 2005 02:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Sinds een tijdje gebruik ik veel kruiden uit de diepvries, anders kan ik de (dure) verse bieslook, dille en basilicum iedere keer weggooien.
Ik durfde al niet te posten waarmee ik mijn keuken schoonmaak, omdat het allemaal vrij chemisch is, maar na kip durf ik ook welquote:Op maandag 11 april 2005 02:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Lieve Mona-verhaal: mijn hygiëne in de keuken
quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe houden de meeste fokkers hun keuken schoon en hygenisch?
Het was maar een ideetjequote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, lekker, alles door elkaar mixen en naar binnen slobberen
dan eet ik liever niets
Een goede soep is toch ook lekker?quote:
Sommige bliksoep is best lekker, tomatencréme soepje vind ik af en toe best nog te etenquote:Op maandag 11 april 2005 19:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
bliksoep ivm weinig tijd en geen zin om te koken
end aar ben ik dan eik weer niet zo gek op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |