Is hij gevallen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:30 schreef karper het volgende:
heup gebroken en sleutelbeen, 16 uur in ze huis gelegenleuk om te horen als je terug komt van een dagje vissen.
Voila...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, we missen een butler.......
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
En daarna naar bedje toe, morgen naar de huishoudbeurs, hehehe
heb hem gisteren wel opgedronken hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft MissMirjam Coebergh*
*Krakje geeft Karper een Macallen*
quote:Op zondag 10 april 2005 10:00 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen, sleepyheads!![]()
*aan thee lurkt...![]()
quote:
Ik wilde eigenlijk "uitslapen"quote:Op zondag 10 april 2005 10:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
Get over it!GOOOOODMORNING!!!!
*croissants uit de oven haalt...![]()
Waarom eigenlijk?quote:
Omdat ik doordeweeks te weinig geslapen heb...quote:
Weet je wat het geweest is? Of was het een storing van een centrale ofzo?quote:Op zondag 10 april 2005 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Vriendje was er vanochtend eerder uit dan ik, de stroom lag er uit
Gelukkig niet al te lang, want alles in de vriezer was nog gewoon diepgevroren, gelukkig!
Hele harde regen en blijkbaar is het dak niet helemaal waterdichtquote:Op zondag 10 april 2005 11:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weet je wat het geweest is? Of was het een storing van een centrale ofzo?
Damn! Dat is nog gevaarlijk ook!!!quote:Op zondag 10 april 2005 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hele harde regen en blijkbaar is het dak niet helemaal waterdicht
Ja, als het goed is wel... de aardlek is hier ook wel heel erg gevoelig, dus op zich ben ik niet heel erg bang ervoor, maar er moet wel wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 10 april 2005 11:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Damn! Dat is nog gevaarlijk ook!!!![]()
Alles wel weer voor elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |