Hoezo smerig...Dat vind ik toch wel zo vreselijk smerig. Kip met water..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
Arie de knaller is een zwaar goekope slager.... Wel met water in de kipfilet, maar dat weet je dan.....
En toch zeggen he..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het een keer of 3, 4 gegeten en ik vond het echt lekker
Ik hoefde er geen heel bord vol mee, maar een hoeveelheid ter grote van een ijsbolletje vond ik echt lekker!
(en toen wist ik nog niet dat er ook secundaire geslachtskenmerken in verwerkt waren...)
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Och, longen enzo zijn vast meer aanwezig..... Daarom durf ik het blikje niet goed te openen, ik haat orgaanvlees.....
Oh, gelukkig maar danquote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Ik borduur ook graag, miss_dynastie...![]()
Niks mis mee...![]()
En weer beter Obli?quote:
Idd geval beterschap danquote:
* Martijn_77 geeft Obli haar colaquote:
Oke ik wacht afquote:Op donderdag 7 april 2005 22:30 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik heb nog een lekker receptje voor je kip topic...![]()
Sorry nog niet gezienquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:09 schreef Euc- het volgende:
Ja ik vind het altijd echt leuk, gaan we met een groep vrienden, zitten al die kakkers daar heel serieus te doen(ach je bent niet voor niets jong)
Heb alleen 1 probleem, ik vind heeeeel erg veel rode wijnen enorm smerig. Witte/mousserende en rose's vind ik (bijna) allemaal heerlijkDan word je wel eens raar aangekeken mar ach
Wat heb je gedaan dan?
Hey joh...quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:11 schreef karper het volgende:
ik leef nog hoor. gaat klote met me opa,
vandaag echt een kut dag gehad 2 parfait gemaakt 1 opnieuw creme brullee en 1 keer souffle nee karper was er even niet bij met ze hoofd![]()
Ik heb een brandertje bij Blokker gekocht, 3 euro ofzo. Om creme brulees te branden enzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar dan![]()
Voor een taart met eiwitvulling heb ik een creme brulee brander nodig, volgens het recept
Heb wel een oven met grillstand, zou dat ook kunnen?
Aha, oke, gewoon bij de Blokker? Dan ga ik daar ff kijken, thanxquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een brandertje bij Blokker gekocht, 3 euro ofzo. Om creme brulees te branden enzo.
De creme brulee-branders in kookwinkels vond ik echt te duur en deze werkt ook, zij het niet zo snel, maar goed, een stuk beter dan onder de grill in ieder geval, dat wordt inderdaad alleen heet (in mijn oven tenminste).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |