M'n PC Suijk m'n PCquote:Op maandag 4 april 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
Jeetje tong, zo lastig is het niet om het zelf te doen hoor. Minder moeite als die post te typen eigenlijk.
Oja, nog altijd brak he.quote:
ja nog nooit zoveel vragen ingestuurd, maar k had wel inspiratie vandaag. Mocht Arie echt weg gaan kan één van mijn vragen de prullenbak in denk k.quote:
Mooie speler idd. Raardat ie bij NEC sp[eeltquote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef cultheld het volgende:
GVD, HSV wil Barreto hebben; Hallo PSV, liggen we weer te slapen?
quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach, die gaat niet weg voor minder dan 10 miljoen
Barreto kon toen ook naar Udinese, Celtic en nog een aantal clubs. Niedzielan kon o.a. naar PSV en Deportivo la Coruna. Ik weet niet hoe ze het hebben klaargespeeld, maar het is ze schijnbaar gelukt.quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie speler idd. Raardat ie bij NEC sp[eelt
da's simpel actief benaderen, werk van maken, persoonlijke benadering en snel handelen + een kwak geldquote:Op maandag 4 april 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto kon toen ook naar Udinese, Celtic en nog een aantal clubs. Niedzielan kon o.a. naar PSV en Deportivo la Coruna. Ik weet niet hoe ze het hebben klaargespeeld, maar het is ze schijnbaar gelukt.
Voor Barreto mogen ze Sibon, Zoetebier, Fehér, Smit en Colin hebben én Vonlanthen voor een jaartje hurenquote:Op maandag 4 april 2005 20:42 schreef rubbereend het volgende:
PSV zou met NEC een mooi deal kunnen maken omdat NEC wel spelers van PSV wil dus dat zou wat geld schelen
Neeskens heeft ook wel een rol gespeeld, maar vooral het geld natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's simpel actief benaderen, werk van maken, persoonlijke benadering en snel handelen + een kwak geld
Daarmee kom je zelfs aan tafel, merk ik.quote:Op maandag 4 april 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom komen er mensen uit het publiek aan het woord? Het enige wat ze doen is open deuren intrappen en clichés uitbraken.
quote:4/4/2005 - Derksen: Van Eijden krijgt advies om op te stappen
(Gepost door RvN)
VI hoofdredacteur Johan Derksen voegde in het programma Voetbal Insite aan het verhaal van Barbara Barend op AT5 toe dat hij vernomen heeft dat Arie van Eijden het advies heeft gekregen van de top van Ajax om op te stappen. In tegenstelling tot wat hij vorige week meldde, zou de ledenvergadering toch gevolgen hebben gehad. De druk zou nu dusdanig groot worden dat Van Eijden gepusht wordt om op te stappen in het belang van Ajax.
idd dat speelde vooral bij Niedzilanquote:Op maandag 4 april 2005 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Neeskens heeft ook wel een rol gespeeld, maar vooral het geld natuurlijk.
Dat is vloeken in de Nijmeegse kerkquote:
Iran heette vroeger Perziëquote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat van Persie moslim is geworden
Smit heeft een beperkt salaris en balde heel redelijk bij de Graafschap. Colin wil weg en Zoetebier wordt al genoemd bij NEC als opvolger van Gentenaarquote:Op maandag 4 april 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
5 of 6 spelers met een PSV-salaris, ik weet niet of dat haalbaar is voor NEC. Vonlanthen zal sowieso niet naar NEC willen en of NEC zit te wachten op Smit...
kent u pothuizen?quote:Op maandag 4 april 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Smit heeft een beperkt salaris en balde heel redelijk bij de Graafschap. Colin wil weg en Zoetebier wordt al genoemd bij NEC als opvolger van Gentenaar
en Schaaf zal nooit een wedstrijd spelen voor NEC daar wed k een pallet bier op
Dat verbaasd me niks.quote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
ja, da's een wat ander verhaal, da's 10 jaar geleden daarbij komt dat hij maar 10 wedstrijden speelde voor vitas dus geen speler was die jaren achterelkaar tegen NEC speelde, daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen. En daarbij is Pothuizen ook niet echt populair in Nijmegen......quote:
Helaas...quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen.
Dat laatste..quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Praat Van Persie overigens expres als een allochtoontje of kan hij echt niet beter Nederlands?
quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Praat Van Persie overigens expres als een allochtoontje of kan hij echt niet beter Nederlands?
dat klopt maar hij heeft bij beide gespeelt, rivaliteit is er altijd al geweest. Maar de supporters zijn het bestuur niet dus ik sluit niks uit.quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, da's een wat ander verhaal, da's 10 jaar geleden daarbij komt dat hij maar 10 wedstrijden speelde voor vitas dus geen speler was die jaren achterelkaar tegen NEC speelde, daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen. En daarbij is Pothuizen ook niet echt populair in Nijmegen......
quote:Op maandag 4 april 2005 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat klopt maar hij heeft bij beide gespeelt, rivaliteit is er altijd al geweest. Maar de supporters zijn het bestuur niet dus ik sluit niks uit.![]()
Hij kan het echt niet..quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 4 april 2005 21:30 schreef evert het volgende:
TT120: champions league blijft bij NOS
Hoezo trots?quote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
Mooi wat die moffen over van Marwijk zeggen. Zelfs als Ajacied ben ik daar trots op
Beter dan Van Persie jaquote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef cultheld het volgende:
Die Smolarek spreekt goed Nederlands zeg.
Idd.. en hij denkt ook als een Nederlander:quote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef cultheld het volgende:
Die Smolarek spreekt goed Nederlands zeg.
Die Turk bij mij in de klas ook..quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Smolarek is toch in Nederland opgegroeid
Ja, Van Persie ook, dus dat zegt nietsquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Ja, precies. En hij is niet dom.quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Sinds de Feyenoord-jeugd toch? Een Turkse klasgenoot van mij woont hier sinds ie 1 is en spreekt veel slechter Nederlands dan deze Smolarekquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
You got my point..quote:Op maandag 4 april 2005 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds de Feyenoord-jeugd toch? Een Turkse klasgenoot van mij woont hier sinds ie 1 is en spreekt veel slechter Nederlands dan deze Smolarek
Is Smolarek hier geboren dan?quote:Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt eraan hoe die Turkse jongen is opgevoed he, lijkt me logisch...
Smolarek is blijkbaar of tweetalig of Nederlands opgevoed...
Ja, maar daarom spreekt hij voor een allochtoon goed Nederlands. Turken mogen ook wel tweetalig opgevoed worden...quote:Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt eraan hoe die Turkse jongen is opgevoed he, lijkt me logisch...
Smolarek is blijkbaar of tweetalig of Nederlands opgevoed...
nee in Lodz in Polenquote:
Zit ie al zo lang bij Feyenoordquote:Op maandag 4 april 2005 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Even terugrekenen...
Smolarek is in '88 bij feyenoord gekomen, dus dat net niet...
toen was ebi 6 of 7quote:Op maandag 4 april 2005 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Even terugrekenen...
Smolarek is in '88 bij feyenoord gekomen, dus dat net niet...
Doet het echt zo'n zeer cultje?quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Barreto idd. Maar Charisteas zal wel winnen dankzij alle sms'ende neuzen
Piep, piep..allo.quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, ik zie het zelfs als vermaakquote:
Je komt wel als een kleutertje overquote:Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het zelfs als vermaak
I Care?quote:
Je wordt toch binnenkort 20?quote:Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het zelfs als vermaak
Ik zet me niet in elke post af tegen Ajax. Af en toe een steek richting Ajax moet kunnenquote:Op maandag 4 april 2005 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt toch binnenkort 20?
Tijd om eens wat minder als een 14-jarige te gaan reageren en ander meer volwassen 'vermaak'te zoeken i.p.v. je in elke post af te zetten op een club waarop je blijkbaar zo jaloers bent.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zet me niet in elke post af tegen Ajax. Af en toe een steek richting Ajax moet kunnen![]()
Potverdikkie. Dat is me wel een steek zeg. Onder de gordel. Vooral die "neuzen", die doet het hem. Ben bang dat ik weer een slapeloze nacht zal hebben na deze roelerende disquote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Dit soort repliek is het allerleukstquote:Op maandag 4 april 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Potverdikkie. Dat is me wel een steek zeg. Onder de gordel. Vooral die "neuzen", die doet het hem. Ben bang dat ik weer een slapeloze nacht zal hebben na deze roelerende dis
Print je dat nou uit en hang je het boven je bed?quote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit soort repliek is het allerleukst![]()
Mijn godquote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit soort repliek is het allerleukst![]()
En daarom zullen jullie altijd calimero's blijven. jullie zijn 110% anti-Ajax en 100% pro-psv.quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zet me niet in elke post af tegen Ajax. Af en toe een steek richting Ajax moet kunnen![]()
Nog even en je kunt de trofee van de veruit grootste loser en minst serieus te nemen poster in VBL overnemen van Loekje.quote:
Nee hoor, ik vind het slechts vermakelijkquote:Op maandag 4 april 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Print je dat nou uit en hang je het boven je bed?
Oh wat pijnlijkquote:Op maandag 4 april 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en je kunt de trofee van de veruit grootste loser en minst serieus te nemen poster in VBL overnemen van Loekje.
CSI had toch reclame en het forum is traagquote:Op maandag 4 april 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
Tja.
Hij houdt jullie nu wel weer een minuut of 10 bezig.
jullie?quote:Op maandag 4 april 2005 22:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En daarom zullen jullie altijd calimero's blijven. jullie zijn 110% anti-Ajax en 100% pro-psv.
quote:Een Ajax supporter concentreert zich ten alle tijde op Ajax en niemand meer. Neem daar een keer een voorbeeld aan dat komt het niveau van het board ook alleen maar ten goede!
maar hij staat toch wel gewoon op de lijst die nauwkeurig gevolgd worden?quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef cultheld het volgende:
GVD, HSV wil Barreto hebben; Hallo PSV, liggen we weer te slapen?
Ja, maar deze man had begin van het seizoen al moeten komen. Ik vrees dat het in de zomer al te laat isquote:Op maandag 4 april 2005 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hij staat toch wel gewoon op de lijst die nauwkeurig gevolgd worden?
Ajax zit ook achter Barreto aanquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar deze man had begin van het seizoen al moeten komen. Ik vrees dat het in de zomer al te laat is
Barreto lacht Ajax uit. Farfán en Alex kent hij persoonlijkquote:
Ajax zit er achteraan.quote:
quote:
oh misschein ook niet dan , als ik de enige was, of was het nou mootjequote:Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Adje langsgekomen? (heb ik dan gemist) Dan hebben we er vier vanavond.
Prachtig hoe Derksen op Mootje reageerde.quote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was mootje
Ik heb wel goed gekeken, Adje is niet langsgekomen. Dat was Mootje ja.quote:Op maandag 4 april 2005 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh misschein ook niet dan , als ik de enige was, of was het nou mootje, ik bedoel die vage naam waar ze over hadden of het nou een man of vrouw was
Er was wel een Ad Snijder....quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb wel goed gekeken, Adje is niet langsgekomen. Dat was Mootje ja.
En dan zat ik 10 meter achter jequote:Op maandag 4 april 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Barreto, al was t alleen maar omdat die goal vlak voor mn neus viel
quote:
quote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
quote:
Vak M helemaal bovenaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke maar normaal gesproken zit ik bij PSV wat hoger dus dan vind k dit helemaal er bovenop zitten
waar zit jij dan?
ben altijd voor PSV geweest en dat blijft mijn eerste club maar Nijmegen is in de buurt en vroeger (toen k een jaar of 15 was) ging k al regelmatig wedstrijden kijken in de Goffert (de oude nogquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:42 schreef Greetings het volgende:
[..]
Vak M helemaal bovenaan.
Dus jij gaat altijd naar PSV en NEC? En als ze nou tegelijkertijd spelen, welke kies je dan?
En hoe komt het eigenlijk dat je voor 2 clubs bent?
Nou ik neem aan dat ie z'n eigen voetbal deze keer maar eens afzegtquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben altijd voor PSV geweest en dat blijft mijn eerste club maar Nijmegen is in de buurt en vroeger (toen k een jaar of 15 was) ging k al regelmatig wedstrijden kijken in de Goffert (de oude nog) omdat dat lekker in de buurt was en omdat t een leuke club is
nu ga k af en toe op de seizoenskaart van en vriend mee, hij moet soms op zondag voetballen en dan val ik voor hem in op zn zitplaats. Hij moet trouwens a.s. zondag ook voetballen en hij twijfelt heftig wat hij moet doen dus heel misschien kan zondag weer
Ik ben er zondag ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat ie z'n eigen voetbal deze keer maar eens afzegt![]()
Dit zal wel de reden zijn dat hij moslim wordt/is geworden:quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:43 schreef fayakill het volgende:
[..]
ja ik moest wel lachen toen hij dat zei
nou tis hier de hoog beladen streekderby, oftewel tegen het buurdorp en een plek in de nacompetitie om te promoveren staat op het spel. Maar k sprak hem net en ik ben er zondag ook bijquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat ie z'n eigen voetbal deze keer maar eens afzegt![]()
Ze lijkt wel wat op Femke Halsemaquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb weleens mooiere Marokkaanse meisjes gezien.
misschien pijpt ze goedquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mag ze van Allah wel een onbesneden lid in haar mond nemen?quote:
verkapte "ik-kom-wel-eens-achter-mn-pc-vandaan" post?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eerder het tegenovergestelde; Ik zie alleen maar lelijke Marocs in de stad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef fayakill het volgende:
[..]
verkapte "ik-kom-wel-eens-achter-mn-pc-vandaan" post?
yeah dat wist ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit zal wel de reden zijn dat hij moslim wordt/is geworden:
[afbeelding]
Robin en Bouchra Van Persie
ohquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde; Ik zie alleen maar lelijke Marocs in de stad.
Nee, gewoon een post om te zeggen dat ik weleens mooiere Marokkaanse meisjes heb gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef fayakill het volgende:
[..]
verkapte "ik-kom-wel-eens-achter-mn-pc-vandaan" post?
réctificatie trouwens:quote:
met negatieve generalisatie wel maar aan de andere kant..its FOK who caresquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met half-Marokkaanse meisjes is dan weer niks mis.
Rotterdam zekerquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier zie ik toch best veel Marokkaanse meisjes die er redelijk goed uitzien.
Het zal aan de semi-zwarte school liggen waar ik op zitquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier zie ik toch best veel Marokkaanse meisjes die er redelijk goed uitzien. Beter dan die pijpsloerie van Robin in elk geval
Nee niet in Rotterdam. Ik woon in Brabant.quote:
Allemaal getrouwd en met hoofddoek? Da's wel jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zal aan de semi-zwarte school liggen waar ik op zitBijna allemaal al getrouwd en met hoofddoek getooid
Maar er is er één en die is halfbloed Marokkaan en die is echt
Genee kende ook Millingen aan den Rijn al niet.quote:Op maandag 4 april 2005 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wolp Haarts Dijk...![]()
Wolph(f)aartsdijk...
En dan zegt Derksen nog dat het in Zuid Holland ligt ook
Klopt, ook Melanie Blumchen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
da's volgens mij al de 2e keer dat een op blümchen geinspireerde naam in VI komt
Derksen was erg pissig tegen Mootje.quote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was mootje
Neem d'r mee naar PSV!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zal aan de semi-zwarte school liggen waar ik op zitBijna allemaal al getrouwd en met hoofddoek getooid
Maar er is er één en die is halfbloed Marokkaan en die is echt
Als Van Persie voor PSV had getekend had hij d'r mooi naast Bouchra van Persie kunnen zetten.quote:
In het echt is ze lekkerderquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat hij zegt.quote:
wel een aardige uitzending jaquote:
Worden we weer kampioen van de wereld.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Popo Co wil technisch directeur worden bij Ajax.
Ja, dat moet wel lukken.quote:Op maandag 11 april 2005 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet reageren op een stelling, dat moet jij wel kunnen volgens mij.
iemand zei ooit al, elk voordeel heb zn nadeelquote:Op maandag 11 april 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft zijn voors en tegens natuurlijk.
vraag het nog een keer, dan kunnen wij meegenietenquote:Op maandag 11 april 2005 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu nog even een vraag bedenken. Er is nu niet echt iets wat ik moeten weten van Hans Kraaij jr.... in de kroeg heb ik 'm weleens een vraag gesteld en toen werd hij me toch een partij pissig.
Kan het altijd proberen. Op zich kunnen ze me weinig maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 11:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vraag het nog een keer, dan kunnen wij meegenieten
Uw avaterquote:Op maandag 11 april 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft zijn voors en tegens natuurlijk.
quote:
Wat stelt het voor, eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2005 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]![]()
Straks ook maar eens kijken dan... benieuwd naar al die Fok!-vragen en rellen tussen CMT en Kraaij.
Mijn creatie? Een Brabantse vlag met fiere Bossche draak op de voorgrond, zoals CMT het wilde.quote:
Kansloze vraag JD, ik zit onder VI niet constant achter de computer.quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Juist...
BTW....
kijk eens op irc.fok.nl en dan in #VBL
Dat vind ik fijner praten dan via een forum... en jullie?
video al lopen voor als ze gesteld wordenquote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
3x onder mn eigen naam ingestuurd vanmiddag...
Neequote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
video al lopen voor als ze gesteld worden
het stokpaardje van de ajacieden als er ook maar een opmerking in die riochting wordt gemaakt, zelfs als er kern van waarheid in zitquote:Op maandag 11 april 2005 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Mooie opmerking van Derksen 'grote jongens worden"
Wij in VBL noemen dat Calimero gedrag.
Dat had idd beter geweest dan dat dooie feyenoord en gullit gelul.quote:Op maandag 11 april 2005 21:33 schreef Djekko het volgende:
Top dat ze PSV-Lyon bijna volledig negeren, op een minuut of 5 na
zo heb k hem nog nooit gezienquote:
Er kwam een mailtje dat FC Twente meer in 't nieuws moest. Kieft vond dat dat weer gezeur was van mensen die zitten te miepen dat ze geen aandacht krijgen. Toen vond Derksen er wel wat in zitten, en het onbegrijpelijk dat ze in plaats van de trainer van Twente Hans Kraaij Jr. uit hadden genodigd, aangezien Twente zo goed bezig is. Dat was volgens hem journalistiek compleet onverantwoord ofzoiets, en toen was Genee op z'n pik getraptquote:Op maandag 11 april 2005 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar begon het mee?
Ik kwam erin dat de discussie na de uitzending maar gehouden moest worden.
Idd. Een gemiste kans van de redactie.quote:Op maandag 11 april 2005 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Er kwam een mailtje dat FC Twente meer in 't nieuws moest. Kieft vond dat dat weer gezeur was van mensen die zitten te miepen dat ze geen aandacht krijgen. Toen vond Derksen er wel wat in zitten, en het onbegrijpelijk dat ze in plaats van de trainer van Twente Hans Kraaij Jr. uit hadden genodigd, aangezien Twente zo goed bezig is. Dat was volgens hem journalistiek compleet onverantwoord ofzoiets, en toen was Genee op z'n pik getrapt
quote:Op maandag 11 april 2005 21:46 schreef rotskibo het volgende:
Je stelt je nu kinderachtig op, en dan heb ik het nog geeneens over je quizje gehad
als t aan Derksen ligt wel jaquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef Moody het volgende:
Hm, hoe vaak moet Twente nog winnen om een beetje erkenning te krijgen?
Kan niet anders dan dat Rini Coolen er volgende week zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |