Iran heette vroeger Perziëquote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat van Persie moslim is geworden
Smit heeft een beperkt salaris en balde heel redelijk bij de Graafschap. Colin wil weg en Zoetebier wordt al genoemd bij NEC als opvolger van Gentenaarquote:Op maandag 4 april 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
5 of 6 spelers met een PSV-salaris, ik weet niet of dat haalbaar is voor NEC. Vonlanthen zal sowieso niet naar NEC willen en of NEC zit te wachten op Smit...
kent u pothuizen?quote:Op maandag 4 april 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Smit heeft een beperkt salaris en balde heel redelijk bij de Graafschap. Colin wil weg en Zoetebier wordt al genoemd bij NEC als opvolger van Gentenaar
en Schaaf zal nooit een wedstrijd spelen voor NEC daar wed k een pallet bier op
Dat verbaasd me niks.quote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat van Persie moslim is geworden
ja, da's een wat ander verhaal, da's 10 jaar geleden daarbij komt dat hij maar 10 wedstrijden speelde voor vitas dus geen speler was die jaren achterelkaar tegen NEC speelde, daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen. En daarbij is Pothuizen ook niet echt populair in Nijmegen......quote:
Helaas...quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen.
Dat laatste..quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Praat Van Persie overigens expres als een allochtoontje of kan hij echt niet beter Nederlands?
quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Praat Van Persie overigens expres als een allochtoontje of kan hij echt niet beter Nederlands?
dat klopt maar hij heeft bij beide gespeelt, rivaliteit is er altijd al geweest. Maar de supporters zijn het bestuur niet dus ik sluit niks uit.quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, da's een wat ander verhaal, da's 10 jaar geleden daarbij komt dat hij maar 10 wedstrijden speelde voor vitas dus geen speler was die jaren achterelkaar tegen NEC speelde, daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen. En daarbij is Pothuizen ook niet echt populair in Nijmegen......
quote:Op maandag 4 april 2005 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat klopt maar hij heeft bij beide gespeelt, rivaliteit is er altijd al geweest. Maar de supporters zijn het bestuur niet dus ik sluit niks uit.![]()
Hij kan het echt niet..quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |