M'n PC Suijk m'n PCquote:Op maandag 4 april 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
Jeetje tong, zo lastig is het niet om het zelf te doen hoor. Minder moeite als die post te typen eigenlijk.
Oja, nog altijd brak he.quote:
ja nog nooit zoveel vragen ingestuurd, maar k had wel inspiratie vandaag. Mocht Arie echt weg gaan kan één van mijn vragen de prullenbak in denk k.quote:
Mooie speler idd. Raardat ie bij NEC sp[eeltquote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef cultheld het volgende:
GVD, HSV wil Barreto hebben; Hallo PSV, liggen we weer te slapen?
quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach, die gaat niet weg voor minder dan 10 miljoen
Barreto kon toen ook naar Udinese, Celtic en nog een aantal clubs. Niedzielan kon o.a. naar PSV en Deportivo la Coruna. Ik weet niet hoe ze het hebben klaargespeeld, maar het is ze schijnbaar gelukt.quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie speler idd. Raardat ie bij NEC sp[eelt
da's simpel actief benaderen, werk van maken, persoonlijke benadering en snel handelen + een kwak geldquote:Op maandag 4 april 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto kon toen ook naar Udinese, Celtic en nog een aantal clubs. Niedzielan kon o.a. naar PSV en Deportivo la Coruna. Ik weet niet hoe ze het hebben klaargespeeld, maar het is ze schijnbaar gelukt.
Voor Barreto mogen ze Sibon, Zoetebier, Fehér, Smit en Colin hebben én Vonlanthen voor een jaartje hurenquote:Op maandag 4 april 2005 20:42 schreef rubbereend het volgende:
PSV zou met NEC een mooi deal kunnen maken omdat NEC wel spelers van PSV wil dus dat zou wat geld schelen
Neeskens heeft ook wel een rol gespeeld, maar vooral het geld natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's simpel actief benaderen, werk van maken, persoonlijke benadering en snel handelen + een kwak geld
Daarmee kom je zelfs aan tafel, merk ik.quote:Op maandag 4 april 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom komen er mensen uit het publiek aan het woord? Het enige wat ze doen is open deuren intrappen en clichés uitbraken.
quote:4/4/2005 - Derksen: Van Eijden krijgt advies om op te stappen
(Gepost door RvN)
VI hoofdredacteur Johan Derksen voegde in het programma Voetbal Insite aan het verhaal van Barbara Barend op AT5 toe dat hij vernomen heeft dat Arie van Eijden het advies heeft gekregen van de top van Ajax om op te stappen. In tegenstelling tot wat hij vorige week meldde, zou de ledenvergadering toch gevolgen hebben gehad. De druk zou nu dusdanig groot worden dat Van Eijden gepusht wordt om op te stappen in het belang van Ajax.
idd dat speelde vooral bij Niedzilanquote:Op maandag 4 april 2005 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Neeskens heeft ook wel een rol gespeeld, maar vooral het geld natuurlijk.
Dat is vloeken in de Nijmeegse kerkquote:
Iran heette vroeger Perziëquote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat van Persie moslim is geworden
Smit heeft een beperkt salaris en balde heel redelijk bij de Graafschap. Colin wil weg en Zoetebier wordt al genoemd bij NEC als opvolger van Gentenaarquote:Op maandag 4 april 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
5 of 6 spelers met een PSV-salaris, ik weet niet of dat haalbaar is voor NEC. Vonlanthen zal sowieso niet naar NEC willen en of NEC zit te wachten op Smit...
kent u pothuizen?quote:Op maandag 4 april 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Smit heeft een beperkt salaris en balde heel redelijk bij de Graafschap. Colin wil weg en Zoetebier wordt al genoemd bij NEC als opvolger van Gentenaar
en Schaaf zal nooit een wedstrijd spelen voor NEC daar wed k een pallet bier op
Dat verbaasd me niks.quote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat van Persie moslim is geworden
ja, da's een wat ander verhaal, da's 10 jaar geleden daarbij komt dat hij maar 10 wedstrijden speelde voor vitas dus geen speler was die jaren achterelkaar tegen NEC speelde, daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen. En daarbij is Pothuizen ook niet echt populair in Nijmegen......quote:
Helaas...quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen.
Dat laatste..quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Praat Van Persie overigens expres als een allochtoontje of kan hij echt niet beter Nederlands?
quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Praat Van Persie overigens expres als een allochtoontje of kan hij echt niet beter Nederlands?
dat klopt maar hij heeft bij beide gespeelt, rivaliteit is er altijd al geweest. Maar de supporters zijn het bestuur niet dus ik sluit niks uit.quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, da's een wat ander verhaal, da's 10 jaar geleden daarbij komt dat hij maar 10 wedstrijden speelde voor vitas dus geen speler was die jaren achterelkaar tegen NEC speelde, daarbij komt dat de rivaliteit de laatste 5 jaar enorm is toegenomen. En daarbij is Pothuizen ook niet echt populair in Nijmegen......
quote:Op maandag 4 april 2005 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat klopt maar hij heeft bij beide gespeelt, rivaliteit is er altijd al geweest. Maar de supporters zijn het bestuur niet dus ik sluit niks uit.![]()
Hij kan het echt niet..quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 4 april 2005 21:30 schreef evert het volgende:
TT120: champions league blijft bij NOS
Hoezo trots?quote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
Mooi wat die moffen over van Marwijk zeggen. Zelfs als Ajacied ben ik daar trots op
Beter dan Van Persie jaquote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef cultheld het volgende:
Die Smolarek spreekt goed Nederlands zeg.
Idd.. en hij denkt ook als een Nederlander:quote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef cultheld het volgende:
Die Smolarek spreekt goed Nederlands zeg.
Die Turk bij mij in de klas ook..quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Smolarek is toch in Nederland opgegroeid
Ja, Van Persie ook, dus dat zegt nietsquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Ja, precies. En hij is niet dom.quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Sinds de Feyenoord-jeugd toch? Een Turkse klasgenoot van mij woont hier sinds ie 1 is en spreekt veel slechter Nederlands dan deze Smolarekquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
You got my point..quote:Op maandag 4 april 2005 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds de Feyenoord-jeugd toch? Een Turkse klasgenoot van mij woont hier sinds ie 1 is en spreekt veel slechter Nederlands dan deze Smolarek
Is Smolarek hier geboren dan?quote:Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt eraan hoe die Turkse jongen is opgevoed he, lijkt me logisch...
Smolarek is blijkbaar of tweetalig of Nederlands opgevoed...
Ja, maar daarom spreekt hij voor een allochtoon goed Nederlands. Turken mogen ook wel tweetalig opgevoed worden...quote:Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt eraan hoe die Turkse jongen is opgevoed he, lijkt me logisch...
Smolarek is blijkbaar of tweetalig of Nederlands opgevoed...
nee in Lodz in Polenquote:
Zit ie al zo lang bij Feyenoordquote:Op maandag 4 april 2005 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Even terugrekenen...
Smolarek is in '88 bij feyenoord gekomen, dus dat net niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |