M'n PC Suijk m'n PCquote:Op maandag 4 april 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
Jeetje tong, zo lastig is het niet om het zelf te doen hoor. Minder moeite als die post te typen eigenlijk.
Oja, nog altijd brak he.quote:
ja nog nooit zoveel vragen ingestuurd, maar k had wel inspiratie vandaag. Mocht Arie echt weg gaan kan één van mijn vragen de prullenbak in denk k.quote:
Mooie speler idd. Raardat ie bij NEC sp[eeltquote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef cultheld het volgende:
GVD, HSV wil Barreto hebben; Hallo PSV, liggen we weer te slapen?
quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach, die gaat niet weg voor minder dan 10 miljoen
Barreto kon toen ook naar Udinese, Celtic en nog een aantal clubs. Niedzielan kon o.a. naar PSV en Deportivo la Coruna. Ik weet niet hoe ze het hebben klaargespeeld, maar het is ze schijnbaar gelukt.quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie speler idd. Raardat ie bij NEC sp[eelt
da's simpel actief benaderen, werk van maken, persoonlijke benadering en snel handelen + een kwak geldquote:Op maandag 4 april 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto kon toen ook naar Udinese, Celtic en nog een aantal clubs. Niedzielan kon o.a. naar PSV en Deportivo la Coruna. Ik weet niet hoe ze het hebben klaargespeeld, maar het is ze schijnbaar gelukt.
Voor Barreto mogen ze Sibon, Zoetebier, Fehér, Smit en Colin hebben én Vonlanthen voor een jaartje hurenquote:Op maandag 4 april 2005 20:42 schreef rubbereend het volgende:
PSV zou met NEC een mooi deal kunnen maken omdat NEC wel spelers van PSV wil dus dat zou wat geld schelen
Neeskens heeft ook wel een rol gespeeld, maar vooral het geld natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's simpel actief benaderen, werk van maken, persoonlijke benadering en snel handelen + een kwak geld
Daarmee kom je zelfs aan tafel, merk ik.quote:Op maandag 4 april 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom komen er mensen uit het publiek aan het woord? Het enige wat ze doen is open deuren intrappen en clichés uitbraken.
quote:4/4/2005 - Derksen: Van Eijden krijgt advies om op te stappen
(Gepost door RvN)
VI hoofdredacteur Johan Derksen voegde in het programma Voetbal Insite aan het verhaal van Barbara Barend op AT5 toe dat hij vernomen heeft dat Arie van Eijden het advies heeft gekregen van de top van Ajax om op te stappen. In tegenstelling tot wat hij vorige week meldde, zou de ledenvergadering toch gevolgen hebben gehad. De druk zou nu dusdanig groot worden dat Van Eijden gepusht wordt om op te stappen in het belang van Ajax.
idd dat speelde vooral bij Niedzilanquote:Op maandag 4 april 2005 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Neeskens heeft ook wel een rol gespeeld, maar vooral het geld natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |