Mooi!quote:Op maandag 4 april 2005 21:30 schreef evert het volgende:
TT120: champions league blijft bij NOS
Hoezo trots?quote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
Mooi wat die moffen over van Marwijk zeggen. Zelfs als Ajacied ben ik daar trots op
Beter dan Van Persie jaquote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef cultheld het volgende:
Die Smolarek spreekt goed Nederlands zeg.
Idd.. en hij denkt ook als een Nederlander:quote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef cultheld het volgende:
Die Smolarek spreekt goed Nederlands zeg.
Die Turk bij mij in de klas ook..quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Smolarek is toch in Nederland opgegroeid
Ja, Van Persie ook, dus dat zegt nietsquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Ja, precies. En hij is niet dom.quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Sinds de Feyenoord-jeugd toch? Een Turkse klasgenoot van mij woont hier sinds ie 1 is en spreekt veel slechter Nederlands dan deze Smolarekquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
You got my point..quote:Op maandag 4 april 2005 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds de Feyenoord-jeugd toch? Een Turkse klasgenoot van mij woont hier sinds ie 1 is en spreekt veel slechter Nederlands dan deze Smolarek
Is Smolarek hier geboren dan?quote:Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt eraan hoe die Turkse jongen is opgevoed he, lijkt me logisch...
Smolarek is blijkbaar of tweetalig of Nederlands opgevoed...
Ja, maar daarom spreekt hij voor een allochtoon goed Nederlands. Turken mogen ook wel tweetalig opgevoed worden...quote:Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt eraan hoe die Turkse jongen is opgevoed he, lijkt me logisch...
Smolarek is blijkbaar of tweetalig of Nederlands opgevoed...
nee in Lodz in Polenquote:
Zit ie al zo lang bij Feyenoordquote:Op maandag 4 april 2005 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Even terugrekenen...
Smolarek is in '88 bij feyenoord gekomen, dus dat net niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |