toen was ebi 6 of 7quote:Op maandag 4 april 2005 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Even terugrekenen...
Smolarek is in '88 bij feyenoord gekomen, dus dat net niet...
Doet het echt zo'n zeer cultje?quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Barreto idd. Maar Charisteas zal wel winnen dankzij alle sms'ende neuzen
Piep, piep..allo.quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, ik zie het zelfs als vermaakquote:
Je komt wel als een kleutertje overquote:Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het zelfs als vermaak
I Care?quote:
Je wordt toch binnenkort 20?quote:Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het zelfs als vermaak
Ik zet me niet in elke post af tegen Ajax. Af en toe een steek richting Ajax moet kunnenquote:Op maandag 4 april 2005 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt toch binnenkort 20?
Tijd om eens wat minder als een 14-jarige te gaan reageren en ander meer volwassen 'vermaak'te zoeken i.p.v. je in elke post af te zetten op een club waarop je blijkbaar zo jaloers bent.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zet me niet in elke post af tegen Ajax. Af en toe een steek richting Ajax moet kunnen![]()
Potverdikkie. Dat is me wel een steek zeg. Onder de gordel. Vooral die "neuzen", die doet het hem. Ben bang dat ik weer een slapeloze nacht zal hebben na deze roelerende disquote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Dit soort repliek is het allerleukstquote:Op maandag 4 april 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Potverdikkie. Dat is me wel een steek zeg. Onder de gordel. Vooral die "neuzen", die doet het hem. Ben bang dat ik weer een slapeloze nacht zal hebben na deze roelerende dis
Print je dat nou uit en hang je het boven je bed?quote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit soort repliek is het allerleukst![]()
Mijn godquote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit soort repliek is het allerleukst![]()
En daarom zullen jullie altijd calimero's blijven. jullie zijn 110% anti-Ajax en 100% pro-psv.quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zet me niet in elke post af tegen Ajax. Af en toe een steek richting Ajax moet kunnen![]()
Nog even en je kunt de trofee van de veruit grootste loser en minst serieus te nemen poster in VBL overnemen van Loekje.quote:
Nee hoor, ik vind het slechts vermakelijkquote:Op maandag 4 april 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Print je dat nou uit en hang je het boven je bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |