Worden we weer kampioen van de wereld.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Popo Co wil technisch directeur worden bij Ajax.
Ja, dat moet wel lukken.quote:Op maandag 11 april 2005 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet reageren op een stelling, dat moet jij wel kunnen volgens mij.
iemand zei ooit al, elk voordeel heb zn nadeelquote:Op maandag 11 april 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft zijn voors en tegens natuurlijk.
vraag het nog een keer, dan kunnen wij meegenietenquote:Op maandag 11 april 2005 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu nog even een vraag bedenken. Er is nu niet echt iets wat ik moeten weten van Hans Kraaij jr.... in de kroeg heb ik 'm weleens een vraag gesteld en toen werd hij me toch een partij pissig.
Kan het altijd proberen. Op zich kunnen ze me weinig maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 11:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vraag het nog een keer, dan kunnen wij meegenieten
Uw avaterquote:Op maandag 11 april 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft zijn voors en tegens natuurlijk.
quote:
Wat stelt het voor, eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2005 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]![]()
Straks ook maar eens kijken dan... benieuwd naar al die Fok!-vragen en rellen tussen CMT en Kraaij.
Mijn creatie? Een Brabantse vlag met fiere Bossche draak op de voorgrond, zoals CMT het wilde.quote:
Kansloze vraag JD, ik zit onder VI niet constant achter de computer.quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Juist...
BTW....
kijk eens op irc.fok.nl en dan in #VBL
Dat vind ik fijner praten dan via een forum... en jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |