Allemaal getrouwd en met hoofddoek? Da's wel jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zal aan de semi-zwarte school liggen waar ik op zitBijna allemaal al getrouwd en met hoofddoek getooid
Maar er is er één en die is halfbloed Marokkaan en die is echt
Genee kende ook Millingen aan den Rijn al niet.quote:Op maandag 4 april 2005 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wolp Haarts Dijk...![]()
Wolph(f)aartsdijk...
En dan zegt Derksen nog dat het in Zuid Holland ligt ook
Klopt, ook Melanie Blumchen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
da's volgens mij al de 2e keer dat een op blümchen geinspireerde naam in VI komt
Derksen was erg pissig tegen Mootje.quote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was mootje
Neem d'r mee naar PSV!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zal aan de semi-zwarte school liggen waar ik op zitBijna allemaal al getrouwd en met hoofddoek getooid
Maar er is er één en die is halfbloed Marokkaan en die is echt
Als Van Persie voor PSV had getekend had hij d'r mooi naast Bouchra van Persie kunnen zetten.quote:
In het echt is ze lekkerderquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb weleens mooiere Marokkaanse meisjes gezien.
Wat hij zegt.quote:
wel een aardige uitzending jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |