quote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat van Persie moslim is geworden
quote:
Vak M helemaal bovenaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke maar normaal gesproken zit ik bij PSV wat hoger dus dan vind k dit helemaal er bovenop zitten
waar zit jij dan?
ben altijd voor PSV geweest en dat blijft mijn eerste club maar Nijmegen is in de buurt en vroeger (toen k een jaar of 15 was) ging k al regelmatig wedstrijden kijken in de Goffert (de oude nogquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:42 schreef Greetings het volgende:
[..]
Vak M helemaal bovenaan.
Dus jij gaat altijd naar PSV en NEC? En als ze nou tegelijkertijd spelen, welke kies je dan?
En hoe komt het eigenlijk dat je voor 2 clubs bent?
Nou ik neem aan dat ie z'n eigen voetbal deze keer maar eens afzegtquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben altijd voor PSV geweest en dat blijft mijn eerste club maar Nijmegen is in de buurt en vroeger (toen k een jaar of 15 was) ging k al regelmatig wedstrijden kijken in de Goffert (de oude nog) omdat dat lekker in de buurt was en omdat t een leuke club is
nu ga k af en toe op de seizoenskaart van en vriend mee, hij moet soms op zondag voetballen en dan val ik voor hem in op zn zitplaats. Hij moet trouwens a.s. zondag ook voetballen en hij twijfelt heftig wat hij moet doen dus heel misschien kan zondag weer
Ik ben er zondag ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat ie z'n eigen voetbal deze keer maar eens afzegt![]()
Dit zal wel de reden zijn dat hij moslim wordt/is geworden:quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:43 schreef fayakill het volgende:
[..]
ja ik moest wel lachen toen hij dat zei
nou tis hier de hoog beladen streekderby, oftewel tegen het buurdorp en een plek in de nacompetitie om te promoveren staat op het spel. Maar k sprak hem net en ik ben er zondag ook bijquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat ie z'n eigen voetbal deze keer maar eens afzegt![]()
Ze lijkt wel wat op Femke Halsemaquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb weleens mooiere Marokkaanse meisjes gezien.
misschien pijpt ze goedquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mag ze van Allah wel een onbesneden lid in haar mond nemen?quote:
verkapte "ik-kom-wel-eens-achter-mn-pc-vandaan" post?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eerder het tegenovergestelde; Ik zie alleen maar lelijke Marocs in de stad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef fayakill het volgende:
[..]
verkapte "ik-kom-wel-eens-achter-mn-pc-vandaan" post?
yeah dat wist ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit zal wel de reden zijn dat hij moslim wordt/is geworden:
[afbeelding]
Robin en Bouchra Van Persie
ohquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde; Ik zie alleen maar lelijke Marocs in de stad.
Nee, gewoon een post om te zeggen dat ik weleens mooiere Marokkaanse meisjes heb gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef fayakill het volgende:
[..]
verkapte "ik-kom-wel-eens-achter-mn-pc-vandaan" post?
réctificatie trouwens:quote:
met negatieve generalisatie wel maar aan de andere kant..its FOK who caresquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met half-Marokkaanse meisjes is dan weer niks mis.
Rotterdam zekerquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier zie ik toch best veel Marokkaanse meisjes die er redelijk goed uitzien.
Het zal aan de semi-zwarte school liggen waar ik op zitquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier zie ik toch best veel Marokkaanse meisjes die er redelijk goed uitzien. Beter dan die pijpsloerie van Robin in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |