Oh wat pijnlijkquote:Op maandag 4 april 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en je kunt de trofee van de veruit grootste loser en minst serieus te nemen poster in VBL overnemen van Loekje.
CSI had toch reclame en het forum is traagquote:Op maandag 4 april 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
Tja.
Hij houdt jullie nu wel weer een minuut of 10 bezig.
jullie?quote:Op maandag 4 april 2005 22:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En daarom zullen jullie altijd calimero's blijven. jullie zijn 110% anti-Ajax en 100% pro-psv.
quote:Een Ajax supporter concentreert zich ten alle tijde op Ajax en niemand meer. Neem daar een keer een voorbeeld aan dat komt het niveau van het board ook alleen maar ten goede!
maar hij staat toch wel gewoon op de lijst die nauwkeurig gevolgd worden?quote:Op maandag 4 april 2005 20:38 schreef cultheld het volgende:
GVD, HSV wil Barreto hebben; Hallo PSV, liggen we weer te slapen?
Ja, maar deze man had begin van het seizoen al moeten komen. Ik vrees dat het in de zomer al te laat isquote:Op maandag 4 april 2005 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hij staat toch wel gewoon op de lijst die nauwkeurig gevolgd worden?
Ajax zit ook achter Barreto aanquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar deze man had begin van het seizoen al moeten komen. Ik vrees dat het in de zomer al te laat is
Barreto lacht Ajax uit. Farfán en Alex kent hij persoonlijkquote:
Ajax zit er achteraan.quote:
quote:
oh misschein ook niet dan , als ik de enige was, of was het nou mootjequote:Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Adje langsgekomen? (heb ik dan gemist) Dan hebben we er vier vanavond.
Prachtig hoe Derksen op Mootje reageerde.quote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was mootje
Ik heb wel goed gekeken, Adje is niet langsgekomen. Dat was Mootje ja.quote:Op maandag 4 april 2005 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh misschein ook niet dan , als ik de enige was, of was het nou mootje, ik bedoel die vage naam waar ze over hadden of het nou een man of vrouw was
Er was wel een Ad Snijder....quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb wel goed gekeken, Adje is niet langsgekomen. Dat was Mootje ja.
En dan zat ik 10 meter achter jequote:Op maandag 4 april 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Barreto, al was t alleen maar omdat die goal vlak voor mn neus viel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |