quote:
hehe iddquote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef BrauN het volgende:
Leuk.Nieuw topic en de helft van de reacties zijn al tvp's.
Heb je je Elvis t-shirt al gevonden?quote:Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Omdat er een vrij vaste groep is van users in deze topics.
En ik heb geen nieuw kledingstuk, dus kan ik het ook niet melden.
75 euro, ik ben alleen een beetje bang dat binnenkort veel mensen er mee gaan lopen. As dat niet al zo is.. ze liggen in aardig wat winkels...quote:
Ik wou ze eerst ook halen (andere kleur) maar hier in Groningen heeft 1 op de 20 die schoen al, dus dan is de lol er voor mij afquote:Op zondag 3 april 2005 20:36 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
75 euro, ik ben alleen een beetje bang dat binnenkort veel mensen er mee gaan lopen. As dat niet al zo is.. ze liggen in aardig wat winkels...
Ja dat snap ikquote:Op zondag 3 april 2005 20:44 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik wou ze eerst ook halen (andere kleur) maar hier in Groningen heeft 1 op de 20 die schoen al, dus dan is de lol er voor mij af
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt isquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Kluupkluup het volgende:
AS Roma Slim-fit shirt
[afbeelding]
en
Abercrombie & Fitch - Champlain Valley Polo
[afbeelding]
en kun je dan ook ff je lengte en 'chestbreedte' vertellen. dan kan ik heel misschien nog een nodige verandering van mijn maat doorgevenquote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt is
en hoe valt ie? groot/klein en welke maat heb je zelf?
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..quote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt is
en hoe valt ie? groot/klein en welke maat heb je zelf?
ok thx voor de info, maar dan bestel ik toch maar gewoon. duurt anders weer zo langquote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..
Eergister betaald, dus zal volgende week wel binnenkomen.
Ik heb M besteld.. Ik zal er tzt een foto van maken..
Maten:
Armlänge 22 cm
Schulterbreite 42 cm
Brustweite 52 cm
Länge ü. Alles 68 cm
Je loopt wel het risico dat de douane er nog wat euro's overheen wil rekenen,,quote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..
Eergister betaald, dus zal volgende week wel binnenkomen.
Ik heb M besteld.. Ik zal er tzt een foto van maken..
Maten:
Armlänge 22 cm
Schulterbreite 42 cm
Brustweite 52 cm
Länge ü. Alles 68 cm
Idd. Vrijwel alle pakketjes uit Amerika worden bij de douane momenteel opengemaakt om er vervolgens btw en invoerrechten over te berekenen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:27 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Je loopt wel het risico dat de douane er nog wat euro's overheen wil rekenen,,
Is bij jou de zilvervloot ook al binnengelopen........ Echtquote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef Souljah het volgende:
deze trui
[afbeelding]
en deze schoenen
[afbeelding]
Is dat een zomerjas?quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef flat_erik het volgende:
Deeltje 9 van "show hier je nieuwe kleding"
Vorige delen:
Show je nieuwe kleding topic #1
Show hier je nieuwe kleding Topic #2
Show hier je nieuwe kleding Topic #3
Show hier je nieuwe kleding Topic #4
Show hier je nieuwe kleding Topic #5
Show hier je nieuwe kleding Topic #6
Show hier je nieuwe kleding Topic #7
Show hier je nieuwe kleding Topic #8
Laatste kleding uit vorige topic:
[..]
Webcam van m'n zusje ménquote:Op woensdag 6 april 2005 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
pff dit kon wel een tekening met Wasko ofzo zijn man wat een brakke plaat. T vest opzich ziet er aardig uit maar wat meer pixels per cm2 is wel gewenst
leukquote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef Souljah het volgende:
deze trui
[afbeelding]
en deze schoenen
[afbeelding]
Die adidas berlin's ga je alleen nog maar op internet vinden gok ik.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef Bazzel het volgende:
[..]
Waar komen die schoenen vandaan, want die zijn echt tof!
Fout en fout.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:44 schreef cultheld het volgende:
Dat is gewoon een zwart t-shirt zonder model met een print er op?
btw: op de achterkant staan alleen de concertdata in Japan (en Australie), dus ik denk niet dat je hem via de Large kan krijgenquote:Op donderdag 7 april 2005 04:04 schreef De Wouzeraar het volgende:
b. Het is een herinnering aan het concert in Tokio
mooie trui is het eigenlijk goeie qualiteit?quote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef Souljah het volgende:
deze trui
[afbeelding]
en deze schoenen
[afbeelding]
Leukquote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef San_ het volgende:
even naar roermond geweest
voor mijn vriendje.. donker bruin met wit adidas vestje
adidas shirt met plaatjes van adidas superstars erop
en voor mezelf deze
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 23:36 schreef Setambre het volgende:
Van de week een TE hip colbertje gekocht.
Zal binnenkort pics maken
Dank u, binnenkort eens even een kijkje nemen.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef Souljah het volgende:
Die trui heb ik bij Velvet in Magna Plaza gehaald, hij zit echt heel goed maar je moet wel van het model houden want hij komt niet over je broek heen(eigenlijk zelfs boven je heupen blijft ie zitten) en dat terwijl de mouwen wel vrij lang zijn. Hij was ook wel vrij prijzig, maar ik had em al es gezien op www.luisaviaroma.com en toen besloot ik op zoek te gaan naar die trui in Amsterdam
Zo vind ik hem een beetje saai eruit zien maar op zich wel leuk met een vrolijk, kleurig hemd eronder en een mooie spijkerbroek..quote:
TH heeft ook slimfit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:29 schreef gfo het volgende:
witte tommy hilfiger polo slim fitvoor de zomer
De foto doet hem geen recht...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:19 schreef wh00t het volgende:
[..]
Zo vind ik hem een beetje saai eruit zien maar op zich wel leuk met een vrolijk, kleurig hemd eronder en een mooie spijkerbroek..
nou bij deze dan ook maar ff pimpen met mijn donkerbruin (tegen het zwart aan) vestje, heeft san mooi uitgezocht al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef San_ het volgende:
en voor mezelf deze
[afbeelding]
Ziet er zo niet erg echt uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
Foto van Ebay, maar het is dezelfde
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:03 schreef taart het volgende:
[..]
Op de foto niet, maar ik heb hem gewoon in de winkel gekocht hoor![]()
zeker een heel mooi jasje, staat je geweldigquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:37 schreef huupke het volgende:
[..]
nou bij deze dan ook maar ff pimpen met mijn donkerbruin (tegen het zwart aan) vestje, heeft san mooi uitgezocht al zeg ik het zelf
Je weet toch, het is kijken en bekeken worden tegenwoordig; De vrouwen willen ook wat zien, dus wij spelen daar handig op in.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef _Femme_ het volgende:
Wat zijn hier veel mannen!
Ik had alleen maar vrouwenkleding verwacht...![]()
Kijk maar uit dat jullie niet net zo erg worden als ons!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je weet toch, het is kijken en bekeken worden tegenwoordig; De vrouwen willen ook wat zien, dus wij spelen daar handig op in.
Tja, de vrouwen zien toch liever een Diesel vest dan een Coolcat trui; Dus ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef _Femme_ het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat jullie niet net zo erg worden als ons!![]()
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:06 schreef Fatality het volgende:
Als je denkt merken nodig te hebben om vrouwen te versieren ,affin
Helemaal met je eens!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden.Maar een trui met mooie pasvormen ziet er beter uit dan "gewoon" een trui. En vrouwen denken daar ook zo over (metalkutjes/boerinnen uitgezonderd).
Tsja ik woon dan ook half op het platteland..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden.Maar een trui met mooie pasvormen ziet er beter uit dan "gewoon" een trui. En vrouwen denken daar ook zo over (metalkutjes/boerinnen uitgezonderd).
5 eurocent meerquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.
Wat heb je er voor betaald?
¤ 69,95?
Hm.. ik vind die verfdruppels eigenlijk niks aan de broek toevoegen. Het heeft nogsteeds een beetje een ''cars'' achtige uiitstraling, zeg maar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:56 schreef JopJuh het volgende:
Mijn levi`s broek met mini witte verfdruppeltjes en 2 verschillende kontzakken ^^
Mooi vest/truiquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Replay spijkerbroek
Abercrombie vest
[afbeelding]
En nog een grasgroene jas, nog een 'vintage look' polo en nog 3 shirtjes. Moet ik nog foto's van maken, als ik tijd/zin heb.
Coole broek, hoe duur? 130 euro?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Replay spijkerbroek
Abercrombie vest
[afbeelding]
En nog een grasgroene jas, nog een 'vintage look' polo en nog 3 shirtjes. Moet ik nog foto's van maken, als ik tijd/zin heb.
135 euroquote:
Op ebay voor 50 euroquote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef Molluck het volgende:
waar heb je dat Abercrombie vest gekocht? of hoef ik dat niet te vragen...on-line zeker?
gesponserd door adidas?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef San_ het volgende:
en voor mezelf deze
[afbeelding]
Heeft wel zeer veel feedback en eigenlijk geen negatieve, maar verkoopt wel veel uit het 'fake assortiment' -> RL, Burberry, Lacoste en Tommy Hilfiger dus..quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:34 schreef Setambre het volgende:
Gewoon even kijken naar het aantal feedback die persoon heeft.
Als die persoon meer dan 10 feedback heeft en alle feedback goed is. Zullen de producten wel goed zijn, maar je hebt natuurlijk nooit zekerheid...
De Vries in de brugstraat heeft veel hilfiger in deze kleurcombinaties. ikzelf vind het maar niets eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Heeft wel zeer veel feedback en eigenlijk geen negatieve, maar verkoopt wel veel uit het 'fake assortiment' -> RL, Burberry, Lacoste en Tommy Hilfiger dus..
Denk dat ik toch maar eentje in de gewone shop haal
Het heeft wel iets van een pyamahemdquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:44 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
De Vries in de brugstraat heeft veel hilfiger in deze kleurcombinaties. ikzelf vind het maar niets eigenlijk![]()
Kijk naar de feedback van de verkoper..quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:33 schreef Desiderius het volgende:
Offtopic maar , heeft iemand een idee van het fakegehalte op Ebay wat Tommy hilfiger betreft?
Dit vind ik wel een fijn shirt namelijk :
[afbeelding]
deze heeft zo'n 6000 feedbacks, paar negatieve (waaronder fake klachten) feedbacks.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Kijk naar de feedback van de verkoper..
Alleen kopen wanneer:
- De verkoper al honderden, zoniet duizenden producten verkocht heeft
- De verkoper tegen de 100% positieve reacties heeft
- Kijk of bij de negatieve reacties dingen staan als 'Fake Ware'
Het is niet waterdicht.. maar als al duizenden kopers je voor zijn gegaan die niks erop aan te merken hebben mag je ervan uitgaan dat 't echt is..
[edit] ohw, antwoord is al gegevn.. Persoonlijk vind ik 10 reacties wel erg weinig[/edit]
hail to ebayquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Allemaal van ebay voor zo`n $18 per stuk
Mooie polo'squote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
Allemaal van ebay voor zo`n $18 per stuk
Je kan ook gewoon geld overmaken met internetbankieren hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:06 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hail to ebay. ik ga binnenkort ook een creditcard aanvragen , al ben ik qua polo's behoorlijk voorzien
doen amerikanen dat ook zo makkelijk dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geld overmaken met internetbankieren hoor
Is dat niet dat pak van die vent uit die ADSL reclame?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Nieuw pak van Hugo Boss,
erg brak mobielcamshot:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:30 schreef zijle het volgende:
[..]
Is dat niet dat pak van die vent uit die ADSL reclame?
quote:Op zondag 3 april 2005 18:41 schreef BrauN het volgende:
Niet heel nieuw, maar ik wil jullie mijn Australian broek toch niet onthouden:
[afbeelding]
Het heeft nogal een pimpkleur lijkt het iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:30 schreef zijle het volgende:
[..]
Is dat niet dat pak van die vent uit die ADSL reclame?
Idd Hij is niet paars , maar lichtbruinquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Het heeft nogal een pimpkleur lijkt het idd
Zal wel door de cam komen..
Ik heb hem besteld n.a.v. je topic over originele shirtsquote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
* BrauN heeft er ook eentje.
[afbeelding]
Ik heb 'm nog nooit gewassen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:17 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld n.a.v. je topic over originele shirtsHeb je nog tips wat betreft wassen?
Dat briefje zat er bij mij ook bij jaquote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit gewassen.
Heb 'm ook pas één keer aangehad hoor... Toen ik 'm kreeg zat er trouwens een briefje bij dat je hem de eerste 10 dagen niet mag wassen. Sowieso zou ik 'm niet al te warm wassen en zeker niet in de droger doen, kan enkel fout gaan lijkt me...
wat voor maat heb je daaraan ...... ik zit er ook over te denken er een te bestellen .... van daar.. kan ik het een beetje gokkenquote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben 1.78 --> M , zit wel ok (krimpt nog een beetje ongetwijfeld en dan perfect)quote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef DIA het volgende:
[..]
wat voor maat heb je daaraan ...... ik zit er ook over te denken er een te bestellen .... van daar.. kan ik het een beetje gokken
Ik heb ook een M.quote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik ben 1.78 --> M , zit wel ok (krimpt nog een beetje ongetwijfeld en dan perfect)
Leuke broek? Wat kostte die en wat heb je er voor betaald... als ik vragen magquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:56 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn levi`s broek met mini witte verfdruppeltjes en 2 verschillende kontzakken ^^
quote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar besteld??? Deze is namelijk wel heel stoer!quote:
kijk maar eens op Shirtshop.nlquote:Op maandag 18 april 2005 18:56 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Waar besteld??? Deze is namelijk wel heel stoer!
Eenmalige machtiging werk prima, gewoon gegevens invullen en klaar. Als je hem hebt ontvangen wordt het pas afgeschrevenquote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef The_Mich het volgende:
Iemand ervaring met de éénmalige machtiging bij shirtshoP??
Is namelijk wel de makkelijkste manier om iets te betalen als je geen creditcard hebt.
En zit de M een beetje ruim tpv de oksels?? Ben namelijk niet zo groot (1,75) maar wel behoorlijk breed geschouderd![]()
Wat kostte die en wat heb je er voor betaald..........dat is toch hetzelfde of ligt dat nou aan mij,quote:Op maandag 18 april 2005 12:02 schreef PrewT het volgende:
[..]
Leuke broek? Wat kostte die en wat heb je er voor betaald... als ik vragen mag
Staat er bij jou ook 'onopvallend' achterop de rug iets van "Shirtshop.nl" ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik ben 1.78 --> M , zit wel ok (krimpt nog een beetje ongetwijfeld en dan perfect)
dat was ook het eerste wat mij opvielquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef thiamat het volgende:
ik vind zo´n heuptas toch eigenljik niks.. offtopic maargoed...
Haha, heel scherp. Dat krijg je in een toetsweek, je gaat alles dubbel zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:10 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Wat kostte die en wat heb je er voor betaald..........dat is toch hetzelfde of ligt dat nou aan mij,
Hij kostte 99 euro.
Ebay. En bij Frontrunner (A'dam, Amersfoort, Utrecht).quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef slinxxx het volgende:
waar kan je deze kopen?
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2005 21:07 schreef Mastroianni het volgende:
Dat hemd had ik al, maar heb de das erbij gekocht om de 80s look te completeren
[afbeelding]
of ebaYquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ebay. En bij Frontrunner (A'dam, Amersfoort, Utrecht).
Ga voor de Gordon Gekko lookquote:
oohhhh zooo vett !! ben helemaal fan van die film heb em al 100000x gezien, dus deze maakt het compleet... en hij ziet er ook cker vet uit !quote:
Nee toch zeker???quote:Staat er bij jou ook 'onopvallend' achterop de rug iets van "Shirtshop.nl" ofzo?
Mooi.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Abercrombie&Fitch Polo
Door de brakke foto is de kleur veranderd naar roze, maar het is dus deze:
[afbeelding]
Nee, Medium.. (ik ben 1.85) Hij zit perfect.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:12 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Mooi.
Is dat een Large?
Ik had laatst bij de America Today een polo aan (Medium) maar die was te klein. Bestellen in Amerika vind ik net iets teveel gedoe.
is dat echt van adidas ? en koop je die gewoon in een sportwinkel?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef joriszss het volgende:
Vorige week donderdag aangeschaft, je moet wat voor de zomer he
[afbeelding]
Leukquote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Abercrombie&Fitch Polo
Door de brakke foto is de kleur veranderd naar roze, maar het is dus deze:
[afbeelding]
Spaks, Tilburg in de WillemII straat 86. Is enkel nog een blauwe L, een zwarte M & L en een groene M. Bij de "oude" Jimmy's hebben ze er in t wit.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef mic_forever het volgende:
Dat Adidas t-shirtje is cooLwaar gekocht?
THNX heeft ze ookquote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef mic_forever het volgende:
Dat Adidas t-shirtje is cooLwaar gekocht?
Zijn er ook van die dunne broeken die niet zo gaan flubberen zeg maar als die linnen van jc rags?quote:
Nee Draco.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Die broek lijkt wel een beetje op de mijne. Is dat ook een Sabik model?![]()
Deze zit aardig gevormd. totaal niet baggy iig. of bedoel je iets anders.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:51 schreef kultivate het volgende:
[..]
Zijn er ook van die dunne broeken die niet zo gaan flubberen zeg maar als die linnen van jc rags?
Jah, goede vraag. Ik ga ff zoeken........volgens mij uit de XX lijn veel verder kwam ik eigenlijk niet :|quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef PrewT het volgende:
[..]
Haha, heel scherp. Dat krijg je in een toetsweek, je gaat alles dubbel zeggen
Ik wou vragen welke type model het was en de prijs, de prijs weet ik nu...
hoe lang duurd het voordat die aankomen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Staat er bij jou ook 'onopvallend' achterop de rug iets van "Shirtshop.nl" ofzo?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef DIA het volgende:
duurd
je hoort een d maar schrijft een t!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Outside_lines het volgende:
[..]... Ik heb veel taalfouten gezien, maar deze spant wel de kroon!
ik denk dat diegene ze vast mooi vindquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef seto het volgende:
Waarom blijft iedereen van die pumas kopen?![]()
Duh, omdat PUMA mooie schoentjes maakt misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef seto het volgende:
Waarom blijft iedereen van die pumas kopen?![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Duh, omdat PUMA mooie schoentjes maakt misschien? [afbeelding]
Gant jas gekocht en dan van die Aktiesport schoentjes eronder?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef VrijeVal het volgende:
ze kleuren prachtig bij mn net gekochte effen rode gant jas !!
Ik vind ze stoerquote:
Ik denk koud, want harde tepelsquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:10 schreef huupke het volgende:
[..]
was koud toen je op de foto moest of is het een pop
Wat koste die danquote:Op zondag 24 april 2005 17:48 schreef Excess_All het volgende:
nou van de week een aantal dingen gekocht waaronder deze
rood shirtje van G'sus
[afbeelding]
en een grijs vestje/hoodie van h&m
[afbeelding]
Goh.. dat vest heeft echt nog niemand he..quote:Op zondag 24 april 2005 17:48 schreef Excess_All het volgende:
nou van de week een aantal dingen gekocht waaronder deze
rood shirtje van G'sus
[afbeelding]
en een grijs vestje/hoodie van h&m
[afbeelding]
Morgen maar eens even kijkenquote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou dat shirt koste 39,95 en dat vestje 19,95
Jou vader heeft tenminste smaak.quote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef m0nk-E het volgende:
M'n pa heeft een shirtje meegebracht uit Indo;
[afbeelding]
Lekker zomers![]()
cooL, ik heb er zonet 1 besteld(zwart)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef joriszss het volgende:
Vorige week donderdag aangeschaft, je moet wat voor de zomer he
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:42 schreef kultivate het volgende:
vandaag munichs gekocht, stukje exclusiever dan puma's
foto komt vanavond
Hehe, ja sommige vaders kunnen zich helaas niet inleven bij de kinderenquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jou vader heeft tenminste smaak.
Die van mij heeft al meerdere keren zo'n zeeman-achtig-t-shirt met opdruk van betreffende regio meegenomen, handig als slaap t-shirt, maar niet erg mooi
subtielquote:Op maandag 25 april 2005 20:23 schreef NielsTriple het volgende:
die schoenen... dat tasje... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
triest, zielig, debiel....
echt... bah :S
Welnee, iedereen zijn eigen stijl.quote:Op maandag 25 april 2005 20:25 schreef NielsTriple het volgende:
subtiel zijn is niet mijn sterkste kant...
maar als je zulke schoenen en tasjes koopt verdien je het...
Hier antwoord op geven, heeft geen zinquote:Op maandag 25 april 2005 20:30 schreef NielsTriple het volgende:
het is roze, en er staan bloemetjes op!!?!
hallo???
1) Jij vindt het niet leuk, dat weet ik nu welquote:Op maandag 25 april 2005 20:35 schreef NielsTriple het volgende:
heeft geen zin?
welk jeugd-trauma probeer je op te lossen met die schoenen en dat tasje???? :S
Post jij dan ook even wat kleding of schoenen. Aangezien jij duidelijk wel smaak hebt.quote:Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef NielsTriple het volgende:
"niet leuk" is een understatement, dit moet gewoon verboden worden...
Het is leuk hoor meid, laat hem maar.quote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef Avani het volgende:
[..]
1) Jij vindt het niet leuk, dat weet ik nu wel
2) Ik heb geen jeugdtrauma, dit is gewoon serieus wat ik leuk vind![]()
Verman jezelf en post je eigen Scapino collectie hier eens. Lijkt me hoogst indrukwekkend om te zien.quote:Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef NielsTriple het volgende:
Ja ja, je hebt je punt gemaakt.quote:Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef NielsTriple het volgende:
Armani is voor Scapino kampers, hup verdwijn uit dit topic.quote:Op maandag 25 april 2005 20:49 schreef NielsTriple het volgende:
scapino of geen scapino... misschien wel armani... of misschien draag ik gewoon wat IK leuk vind, niet wat mode is...
Oh, en ik dus nietquote:Op maandag 25 april 2005 20:49 schreef NielsTriple het volgende:
scapino of geen scapino... misschien wel armani... of misschien draag ik gewoon wat IK leuk vind, niet wat mode is...
Ik niet hoor, maar we praten verder als jij wat foto's post. Tot danquote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef NielsTriple het volgende:
een admin erbij halen...
*zucht*
tsk tsk...
jammer...
dag fans!
Hallo kakkertje wanneer gaan we eens skiënquote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef Avani het volgende:
Een tasje
[[url=http://img83.echo.cx/img83/4811/tasjeroze2xu.jpg]afbeelding][/URL]
En schoenen
[[url=http://img83.echo.cx/img83/8778/schoenenzijkant5uy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img83.echo.cx/img83/4968/schoenen5zo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 25 april 2005 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
JaWi, dat laatste shirt, waar heb je die gehaald joh?
Wat leeeeeuuuuk!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Heb eindleijk mn jurkje van Fornarina gevonden op eBay EN gewonnen!
Dr hoort nog een grote zwarte bloem bij (fornarina eigen), maar achquote:
Oh ja inderdaad, je hebt er ook een haltertopje van, met bloemquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dr hoort nog een grote zwarte bloem bij (fornarina eigen), maar ach
Casual winkels met J.C. Rags.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:01 schreef rickystyle het volgende:
[quote]Op woensdag 20 april 2005 17:49 schreef postman het volgende:
linnen broek:
[afbeelding]
waar kan je die linnen broeken halen ..?
Zulke modellen zoek ik al een tijdjequote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Heb eindleijk mn jurkje van Fornarina gevonden op eBay EN gewonnen!
Kanquote:
nog steeds onduidelijk en weer doe je er iets boven wat niet kanquote:Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Vorige x was het een onduidelijke foto van me linnen broek....
Hij is gewoon wit, wat wil je nou ^^. Bovendien is dit me foute ik ben een wannabe basjesklant lookquote:Op woensdag 27 april 2005 18:06 schreef Chasin het volgende:
[..]
nog steeds onduidelijk en weer doe je er iets boven wat niet kan
hij zit ook niet geweldig btw...
gooi toch weg die broekquote:Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Vorige x was het een onduidelijke foto van me linnen broek....
- laatste x verdediging van me broek ^^quote:
d'r zit voor geen tiet model aan die polo's!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:14 schreef Thundertje het volgende:
Gisteren kleertjes gekocht \o/
[afbeelding]
M'n eerste polo's
[afbeelding]
Broekje
[afbeelding]
Riem en onderbroek. Nee normaal draag ik geen wit ondergoed, deze was alleen gratis
[afbeelding]
Shirtjes
[afbeelding]
En een jasje.
Nu alleen nog een zonnebril, nieuwe schoenen en ik kan de zomer weer door
Ik bescheur het hier.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:11 schreef lightjah het volgende:
weet iemand een winkel/site/whatever waar ze gewoon hippe reizen verkopen in de trenD van Salou/Llorret/Kreta, maar die wel wat goedkoper zijn?
lol...
lol nee hoor! is gewoon een Large, het lijkt dat ze niet mooi zitten om dat ik een lame klerenhanger gebruikt heb. maar ze zitetn als gegotenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn dat van die losse zwabber shirts of lijkt dat zo? Of ben jij gewoon enorm uh breed
is een klerenhanger uit het jaar 1900quote:Op donderdag 28 april 2005 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
nu je het zegt is die klerenhanger wel wat vaag...
Stimmt, ook vooral bedoeld om ergens op/onder/boven/bij/naast te dragen en voor vrije tijds zut, dus gewoon een beetje in de tuin zitten met zo'n ding an. Dan boeit het ook niet hoe ie d'r uit zietquote:Op donderdag 28 april 2005 01:18 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
d'r zit voor geen tiet model aan die polo's!
Dank jequote:Rest is wel leuk spul
Dat Corleone shirt, waar gekocht? Welk merk?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:48 schreef Daklem het volgende:
Net even geshoppt en hier is het resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is bij mijn zwart/witte ook, geweldigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
Vooral dat bikkembergs shirt omdat daar Elastaan inzit!![]()
Mijn standaard zwart/witte is echt mooi hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef Thermo het volgende:
Bikkembergs sport shirts van dit jaar zijn zo ongelooflijk lelijk he.
Hopen dat Bikkembergs modelijnen niet mee ten onder gaan volgend jaar.
Jack& Jones Utrecht heeft ze iig.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat Corleone shirt, waar gekocht? Welk merk?
Wat is er mooi aan? Bagger veel mensen lopen in dat zelfde shit rond. Je word er mee dood gegooid. Daar bij komt nog eens dat het groter dan groot op staat welk merk het is. Krijg je er geld voor om zo veel reclame te maken?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:34 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Mijn standaard zwart/witte is echt mooi hoor![]()
[afbeelding]
draag hem vandaag![]()
Net als 300.000 andere mensen, het eerste jaar was het echt een erg leuk shirt.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:34 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Mijn standaard zwart/witte is echt mooi hoor![]()
[afbeelding]
draag hem vandaag![]()
1- Ik doe aan voetbalquote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Bagger veel mensen lopen in dat zelfde shit rond. Je word er mee dood gegooid. Daar bij komt nog eens dat het groter dan groot op staat welk merk het is. Krijg je er geld voor om zo veel reclame te maken?
Dat is met andere dingen ookquote:Op donderdag 28 april 2005 17:50 schreef Thermo het volgende:
[..]
Net als 300.000 andere mensen, het eerste jaar was het echt een erg leuk shirt.
Nu kom je op een willekeurige dag altijd iemand tegen die dan je shirt ook aan heeft
EDITquote:
reactie op jou puntenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef JopJuh het volgende:
[..]
1- Ik doe aan voetbal
2- Hij zit zo lekker![]()
3- Overal staat ongeveer wel een merkje op![]()
4- Zwart/Wit combinatie, Geel/Blauw combinatie en Grijs/Blauw mijn 3 lievelingscombinaties![]()
Alstublieft JaWiquote:Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef Slofsky het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen hebt gekocht (in Hilversum)?
dat zou ik ook wel willen weten.........mijn bestelling staat al 10 dagenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:42 schreef T3rr0r het volgende:
Hoelang duurt dat bestellen eigenlijk bij shirtshop.nl ? M'n bestelling staat nou al bijna een week op 'Binnengekomen'.
Gelukkig had ik nog een volle spaarkaart voor kortingquote:Op donderdag 28 april 2005 21:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Erg leuk! Zag hem ook staan maar vond het toch beetje veel geld voor een shirtje.
En ik al 15 dagenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef The_Mich het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen weten.........mijn bestelling staat al 10 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |