quote:
hehe iddquote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef BrauN het volgende:
Leuk.Nieuw topic en de helft van de reacties zijn al tvp's.
Heb je je Elvis t-shirt al gevonden?quote:Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Omdat er een vrij vaste groep is van users in deze topics.
En ik heb geen nieuw kledingstuk, dus kan ik het ook niet melden.
75 euro, ik ben alleen een beetje bang dat binnenkort veel mensen er mee gaan lopen. As dat niet al zo is.. ze liggen in aardig wat winkels...quote:
Ik wou ze eerst ook halen (andere kleur) maar hier in Groningen heeft 1 op de 20 die schoen al, dus dan is de lol er voor mij afquote:Op zondag 3 april 2005 20:36 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
75 euro, ik ben alleen een beetje bang dat binnenkort veel mensen er mee gaan lopen. As dat niet al zo is.. ze liggen in aardig wat winkels...
Ja dat snap ikquote:Op zondag 3 april 2005 20:44 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik wou ze eerst ook halen (andere kleur) maar hier in Groningen heeft 1 op de 20 die schoen al, dus dan is de lol er voor mij af
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt isquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Kluupkluup het volgende:
AS Roma Slim-fit shirt
[afbeelding]
en
Abercrombie & Fitch - Champlain Valley Polo
[afbeelding]
en kun je dan ook ff je lengte en 'chestbreedte' vertellen. dan kan ik heel misschien nog een nodige verandering van mijn maat doorgevenquote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt is
en hoe valt ie? groot/klein en welke maat heb je zelf?
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..quote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt is
en hoe valt ie? groot/klein en welke maat heb je zelf?
ok thx voor de info, maar dan bestel ik toch maar gewoon. duurt anders weer zo langquote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..
Eergister betaald, dus zal volgende week wel binnenkomen.
Ik heb M besteld.. Ik zal er tzt een foto van maken..
Maten:
Armlänge 22 cm
Schulterbreite 42 cm
Brustweite 52 cm
Länge ü. Alles 68 cm
Je loopt wel het risico dat de douane er nog wat euro's overheen wil rekenen,,quote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..
Eergister betaald, dus zal volgende week wel binnenkomen.
Ik heb M besteld.. Ik zal er tzt een foto van maken..
Maten:
Armlänge 22 cm
Schulterbreite 42 cm
Brustweite 52 cm
Länge ü. Alles 68 cm
Idd. Vrijwel alle pakketjes uit Amerika worden bij de douane momenteel opengemaakt om er vervolgens btw en invoerrechten over te berekenen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:27 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Je loopt wel het risico dat de douane er nog wat euro's overheen wil rekenen,,
Is bij jou de zilvervloot ook al binnengelopen........ Echtquote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef Souljah het volgende:
deze trui
[afbeelding]
en deze schoenen
[afbeelding]
Is dat een zomerjas?quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef flat_erik het volgende:
Deeltje 9 van "show hier je nieuwe kleding"
Vorige delen:
Show je nieuwe kleding topic #1
Show hier je nieuwe kleding Topic #2
Show hier je nieuwe kleding Topic #3
Show hier je nieuwe kleding Topic #4
Show hier je nieuwe kleding Topic #5
Show hier je nieuwe kleding Topic #6
Show hier je nieuwe kleding Topic #7
Show hier je nieuwe kleding Topic #8
Laatste kleding uit vorige topic:
[..]
Webcam van m'n zusje ménquote:Op woensdag 6 april 2005 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
pff dit kon wel een tekening met Wasko ofzo zijn man wat een brakke plaat. T vest opzich ziet er aardig uit maar wat meer pixels per cm2 is wel gewenst
leukquote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef Souljah het volgende:
deze trui
[afbeelding]
en deze schoenen
[afbeelding]
Die adidas berlin's ga je alleen nog maar op internet vinden gok ik.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef Bazzel het volgende:
[..]
Waar komen die schoenen vandaan, want die zijn echt tof!
Fout en fout.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:44 schreef cultheld het volgende:
Dat is gewoon een zwart t-shirt zonder model met een print er op?
btw: op de achterkant staan alleen de concertdata in Japan (en Australie), dus ik denk niet dat je hem via de Large kan krijgenquote:Op donderdag 7 april 2005 04:04 schreef De Wouzeraar het volgende:
b. Het is een herinnering aan het concert in Tokio
mooie trui is het eigenlijk goeie qualiteit?quote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef Souljah het volgende:
deze trui
[afbeelding]
en deze schoenen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |