Kanquote:
nog steeds onduidelijk en weer doe je er iets boven wat niet kanquote:Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Vorige x was het een onduidelijke foto van me linnen broek....
Hij is gewoon wit, wat wil je nou ^^. Bovendien is dit me foute ik ben een wannabe basjesklant lookquote:Op woensdag 27 april 2005 18:06 schreef Chasin het volgende:
[..]
nog steeds onduidelijk en weer doe je er iets boven wat niet kan
hij zit ook niet geweldig btw...
gooi toch weg die broekquote:Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Vorige x was het een onduidelijke foto van me linnen broek....
- laatste x verdediging van me broek ^^quote:
d'r zit voor geen tiet model aan die polo's!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:14 schreef Thundertje het volgende:
Gisteren kleertjes gekocht \o/
[afbeelding]
M'n eerste polo's
[afbeelding]
Broekje
[afbeelding]
Riem en onderbroek. Nee normaal draag ik geen wit ondergoed, deze was alleen gratis
[afbeelding]
Shirtjes
[afbeelding]
En een jasje.
Nu alleen nog een zonnebril, nieuwe schoenen en ik kan de zomer weer door
Ik bescheur het hier.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:11 schreef lightjah het volgende:
weet iemand een winkel/site/whatever waar ze gewoon hippe reizen verkopen in de trenD van Salou/Llorret/Kreta, maar die wel wat goedkoper zijn?
lol...
lol nee hoor! is gewoon een Large, het lijkt dat ze niet mooi zitten om dat ik een lame klerenhanger gebruikt heb. maar ze zitetn als gegotenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn dat van die losse zwabber shirts of lijkt dat zo? Of ben jij gewoon enorm uh breed
is een klerenhanger uit het jaar 1900quote:Op donderdag 28 april 2005 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
nu je het zegt is die klerenhanger wel wat vaag...
Stimmt, ook vooral bedoeld om ergens op/onder/boven/bij/naast te dragen en voor vrije tijds zut, dus gewoon een beetje in de tuin zitten met zo'n ding an. Dan boeit het ook niet hoe ie d'r uit zietquote:Op donderdag 28 april 2005 01:18 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
d'r zit voor geen tiet model aan die polo's!
Dank jequote:Rest is wel leuk spul
Dat Corleone shirt, waar gekocht? Welk merk?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:48 schreef Daklem het volgende:
Net even geshoppt en hier is het resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is bij mijn zwart/witte ook, geweldigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
Vooral dat bikkembergs shirt omdat daar Elastaan inzit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |