Ebay. En bij Frontrunner (A'dam, Amersfoort, Utrecht).quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef slinxxx het volgende:
waar kan je deze kopen?
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2005 21:07 schreef Mastroianni het volgende:
Dat hemd had ik al, maar heb de das erbij gekocht om de 80s look te completeren
[afbeelding]
of ebaYquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ebay. En bij Frontrunner (A'dam, Amersfoort, Utrecht).
Ga voor de Gordon Gekko lookquote:
oohhhh zooo vett !! ben helemaal fan van die film heb em al 100000x gezien, dus deze maakt het compleet... en hij ziet er ook cker vet uit !quote:
Nee toch zeker???quote:Staat er bij jou ook 'onopvallend' achterop de rug iets van "Shirtshop.nl" ofzo?
Mooi.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Abercrombie&Fitch Polo
Door de brakke foto is de kleur veranderd naar roze, maar het is dus deze:
[afbeelding]
Nee, Medium.. (ik ben 1.85) Hij zit perfect.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:12 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Mooi.
Is dat een Large?
Ik had laatst bij de America Today een polo aan (Medium) maar die was te klein. Bestellen in Amerika vind ik net iets teveel gedoe.
is dat echt van adidas ? en koop je die gewoon in een sportwinkel?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef joriszss het volgende:
Vorige week donderdag aangeschaft, je moet wat voor de zomer he
[afbeelding]
Leukquote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Abercrombie&Fitch Polo
Door de brakke foto is de kleur veranderd naar roze, maar het is dus deze:
[afbeelding]
Spaks, Tilburg in de WillemII straat 86. Is enkel nog een blauwe L, een zwarte M & L en een groene M. Bij de "oude" Jimmy's hebben ze er in t wit.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef mic_forever het volgende:
Dat Adidas t-shirtje is cooLwaar gekocht?
THNX heeft ze ookquote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef mic_forever het volgende:
Dat Adidas t-shirtje is cooLwaar gekocht?
Zijn er ook van die dunne broeken die niet zo gaan flubberen zeg maar als die linnen van jc rags?quote:
Nee Draco.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Die broek lijkt wel een beetje op de mijne. Is dat ook een Sabik model?![]()
Deze zit aardig gevormd. totaal niet baggy iig. of bedoel je iets anders.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:51 schreef kultivate het volgende:
[..]
Zijn er ook van die dunne broeken die niet zo gaan flubberen zeg maar als die linnen van jc rags?
Jah, goede vraag. Ik ga ff zoeken........volgens mij uit de XX lijn veel verder kwam ik eigenlijk niet :|quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef PrewT het volgende:
[..]
Haha, heel scherp. Dat krijg je in een toetsweek, je gaat alles dubbel zeggen
Ik wou vragen welke type model het was en de prijs, de prijs weet ik nu...
hoe lang duurd het voordat die aankomen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Staat er bij jou ook 'onopvallend' achterop de rug iets van "Shirtshop.nl" ofzo?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef DIA het volgende:
duurd
je hoort een d maar schrijft een t!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Outside_lines het volgende:
[..]... Ik heb veel taalfouten gezien, maar deze spant wel de kroon!
ik denk dat diegene ze vast mooi vindquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef seto het volgende:
Waarom blijft iedereen van die pumas kopen?![]()
Duh, omdat PUMA mooie schoentjes maakt misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef seto het volgende:
Waarom blijft iedereen van die pumas kopen?![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Duh, omdat PUMA mooie schoentjes maakt misschien? [afbeelding]
Gant jas gekocht en dan van die Aktiesport schoentjes eronder?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef VrijeVal het volgende:
ze kleuren prachtig bij mn net gekochte effen rode gant jas !!
Ik vind ze stoerquote:
Ik denk koud, want harde tepelsquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:10 schreef huupke het volgende:
[..]
was koud toen je op de foto moest of is het een pop
Wat koste die danquote:Op zondag 24 april 2005 17:48 schreef Excess_All het volgende:
nou van de week een aantal dingen gekocht waaronder deze
rood shirtje van G'sus
[afbeelding]
en een grijs vestje/hoodie van h&m
[afbeelding]
Goh.. dat vest heeft echt nog niemand he..quote:Op zondag 24 april 2005 17:48 schreef Excess_All het volgende:
nou van de week een aantal dingen gekocht waaronder deze
rood shirtje van G'sus
[afbeelding]
en een grijs vestje/hoodie van h&m
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |