Morgen maar eens even kijkenquote:Op zondag 24 april 2005 18:53 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou dat shirt koste 39,95 en dat vestje 19,95
Jou vader heeft tenminste smaak.quote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef m0nk-E het volgende:
M'n pa heeft een shirtje meegebracht uit Indo;
[afbeelding]
Lekker zomers![]()
cooL, ik heb er zonet 1 besteld(zwart)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef joriszss het volgende:
Vorige week donderdag aangeschaft, je moet wat voor de zomer he
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:42 schreef kultivate het volgende:
vandaag munichs gekocht, stukje exclusiever dan puma's
foto komt vanavond
Hehe, ja sommige vaders kunnen zich helaas niet inleven bij de kinderenquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jou vader heeft tenminste smaak.
Die van mij heeft al meerdere keren zo'n zeeman-achtig-t-shirt met opdruk van betreffende regio meegenomen, handig als slaap t-shirt, maar niet erg mooi
subtielquote:Op maandag 25 april 2005 20:23 schreef NielsTriple het volgende:
die schoenen... dat tasje... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
triest, zielig, debiel....
echt... bah :S
Welnee, iedereen zijn eigen stijl.quote:Op maandag 25 april 2005 20:25 schreef NielsTriple het volgende:
subtiel zijn is niet mijn sterkste kant...
maar als je zulke schoenen en tasjes koopt verdien je het...
Hier antwoord op geven, heeft geen zinquote:Op maandag 25 april 2005 20:30 schreef NielsTriple het volgende:
het is roze, en er staan bloemetjes op!!?!
hallo???
1) Jij vindt het niet leuk, dat weet ik nu welquote:Op maandag 25 april 2005 20:35 schreef NielsTriple het volgende:
heeft geen zin?
welk jeugd-trauma probeer je op te lossen met die schoenen en dat tasje???? :S
Post jij dan ook even wat kleding of schoenen. Aangezien jij duidelijk wel smaak hebt.quote:Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef NielsTriple het volgende:
"niet leuk" is een understatement, dit moet gewoon verboden worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |