En wil jij je snel opgeven voor Peking Express 2006 om de nieuwe Reinier te worden?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:49 schreef haagse_elfje het volgende:
hier verder
@ Orgi wil je please Nathalie en Roos niet meer in een zin plaatsen....
want dat kan niet he.....
Psies.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ook denk ik...
ik ben ook echt zo een kei-harde bitch maar wel met de nodige humor
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wil jij je snel opgeven voor Peking Express 2006 om de nieuwe Reinier te worden?![]()
als ik eraan mee doe, ik zal echt niet gaan janken om die stomme lift afspraken, ik zou het spel fair maar wel hard spelen met de nodige dosis humor en veel plat haags...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies.
En ik kan ook wel lief zijn, maar als iemand bij mij begint te janken over liftafspraken, weggeroofde liften en dan ook nog es zijn middelvinger opsteekt, dan zou ik hem inderdaad in de waan laten dat we het hebben uitgesproken en zodra het ook maar half kan, hem van voren en achter zo naaien dat de tranen em in zijn ogen springenAnyway, misschien best leuke tv
Zullen we samen meedoen elfje![]()
? disclaimer: nooo way
ik lul me er wel in, ik heb wel een grote bek dat zal vast geen problemo zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:
vooral die test met de shrink ga ik niet doorstaan vrees ik...
Manja is wel cool idd, in de zin van een hart van ijs...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
Ik vind Manja een cool wijf.
Heerlijk juist.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Manja is wel cool idd, in de zin van een hart van ijs...
damn nu zie ik het.....ik had de OP gewoon zo in een keer overgenomen zonder te chekken op foutjes....ga het gelijk editten!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Steven en Sophie zijn Nederlanders!?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:33 schreef keijz het volgende:
haagse_elfje, moet jij niet naar de oogarts ofzo?
Inderdaad.quote:
Je maakt je werderom volkomen belachelijk met je huilenswaardige smaak.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
Ik vind Manja een cool wijf.
pff dat is wel heeeel veel werk hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 18:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad.Keijz kan jij hier iets mee? Want je hebt ook de Nathalie-avatar gemaakt!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #42
ook echt een beroep voor haarquote:Manja
Beroep: junior consultant/searcher
ieder z'n eigen smaak jaquote:Op maandag 28 maart 2005 18:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vindt Nathalie niet zo mooi om te zien nee, bedoel ik vind haar persoonlijk dus niets hebben....Ze is niet echt lelijk dat is ook weer niet zo, niets waar ik zo van heb...oooeeee die is mooi. Dat heb ik dit jaar met geen een van de kandidaten. Vorig jaar had je nog de zusjes die heel leuk waren, Fleur was ook heel leuk....maar dit jaar...
het is ieder zijn smaak he, er zijn ook mensen die Roos niets vinden....shit happens
dankjequote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef keijz het volgende:
[..]
ieder z'n eigen smaak ja
geniale TT trouwens
verrek een conculegaquote:Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef keijz het volgende:
[..]
pff dat is wel heeeel veel werk hoor
trouwens:
[..]
Manja
Beroep: junior consultant/searcher
[/..]
ook echt een beroep voor haar
Ik vind Manja echt super, ik snap niet dat veel mensen hiero haar zo irritant vinden. Er zijn er maar twee irritant en dat zijn Rink en Jorien...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:10 schreef Bayswater het volgende:
Manja is natuurlijk geweldig, vooral hoe ze -kuch-kuch- Jorien in de achterbak zette van die driewieler![]()
Jorien is een zielig geitenwollensokken type, maar Manja is echt een achterbaks kutwijfquote:Op maandag 28 maart 2005 23:10 schreef Bayswater het volgende:
Manja is natuurlijk geweldig, vooral hoe ze -kuch-kuch- Jorien in de achterbak zette van die driewieler![]()
Ach, verleden jaar vond iedereen Reinier irritant, uiteindelijk zat (en zit) zijn grootste fanclub op fok. Ik vrees dat Manja mijn favoriet wordtquote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Manja echt super, ik snap niet dat veel mensen hiero haar zo irritant vinden. Er zijn er maar twee irritant en dat zijn Rink en Jorien...
Reinier en Clarinca zorgden voor briljante televisie maar die vond ik wel echt irritant. Manja vind ik helemaal niet irritantquote:Op maandag 28 maart 2005 23:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach, verleden jaar vond iedereen Reinier irritant, uiteindelijk zat (en zit) zijn grootste fanclub op fok. Ik vrees dat Manja mijn favoriet wordt![]()
Dat komt nog wel als ze wat vermoeider wordt en er dingen tegen gaan zitten, de bitch zit in elk geval wel in haar.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Reinier en Clarinca zorgden voor briljante televisie maar die vond ik wel echt irritant. Manja vind ik helemaal niet irritant
Hij stond recht tegenover Het nationale verkeersexamen. Dat moet je zeker niet vergeten he....Dat trok heel veel kijkers.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef -Mk- het volgende:
De kijkcijfers zijn niet echt goed. Op 10.000 kijkers na is dit de slechtst bekeken aflevering ooit (van seizoen 1 en 2 dus)
588.000 kijkers
Aflevering 1 van PE1 had de laagste cijfers: 579.000 (maar dat is logisch voor een eerste uitzending van een onbekend programma).
Nee, joh, hoe kom je erbij, dat zouden ze nooooooooooooit doen ondertussen het mes nog wat verder in de rug stekend, uiteraard figuurlijk gesproken, en nog een beetje stoken met je ernstige ziekte annex verkoudheidquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Andersom hadden jullie precies hetzelfde gedaan.
Inderdaad, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij stond recht tegenover Het nationale verkeersexamen. Dat moet je zeker niet vergeten he....Dat trok heel veel kijkers.
Inderdaad, het is en blijft een wedstrijd....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat een k*ttopic. Zielige watjes die hier lopen te klagen over manja.
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel! Degenen wie dat niet hebben gedaan moeten niet zeuren, hadden ze dat zelf ook maar moeten doen en anders moeten ze hun bek houden en er gewoon van genieten zolang ze in de race mogen blijven. (Zoals die 2 vriendinnen dat doen!)
Nee, maar ik had best mee willen doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
zijn jullie jeroen & manja toevallig... no li ta en existenz
inschrijven dus voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, maar ik had best mee willen doen![]()
Misschien doe ik dat ook welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inschrijven dus voor volgend jaar
ja vind ik nou ook, alleen daarom al mogen ze winnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel!
kuttopic?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel! Degenen wie dat niet hebben gedaan moeten niet zeuren, hadden ze dat zelf ook maar moeten doen en anders moeten ze hun bek houden en er gewoon van genieten zolang ze in de race mogen blijven. (Zoals die 2 vriendinnen dat doen!)
Tuurlijk is het een strijd en een race en moet je het slim spelen. Maar ondanks dat kun je nog wel een hekel aan iemand krijgen wegens dr uitstraling, stem, glimlach. Hoe ze praat, hoe ze dingen zegt. Daardoor krijg je een bepaald beeld van iemand en daardoor vind ik haar niet sympathiek en gun ik hun de overwinning niet, ook al spelen ze het misschien wel slim en zijn ze goed voorbereid.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reinier was vorig jaar ook achterbaks en vervelend, maar dat was nog wel vermakelijk. Aan Manja is echt niets leuks.
he, als je dit een kut topic vindt ga dan ff ergens anders lopen huilenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
fanatiek is ze, dat waren reinier en clarinca, elias en jeske ook.... Maar het gaat bij mij om haar uitstraling en dat smoelwerk, ze komt heel slecht over....heel scheinheilig, dat was Reinier niet....quote:
ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
fanatiek is ze, dat waren reinier en clarinca, elias en jeske ook.... Maar het gaat bij mij om haar uitstraling en dat smoelwerk, ze komt heel slecht over....heel scheinheilig, dat was Reinier niet....
Oh.. onderzoek toont aan dat.. ?!! Maak eerst maar eens een polletje voordat je dit gaat roepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als het merendeel Manja niet kan uitstaan is dat hun goed recht, ik kan haar ook niet uitstaan....
quote:
ik zou zeggen leef je uit....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:39 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Oh.. onderzoek toont aan dat.. ?!! Maak eerst maar eens een polletje voordat je dit gaat roepen.
Nou vind ik ook wel dat Sofie de druk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog legt hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:46 schreef danos het volgende:
whaha die 2 alternatievelingen vind ik nog het irritantst, die ene gast is aardrijkskundeleraar en heeft nu al 2 fouten gemaakt met aardrijkskundige dingen.
Oke zo kan ik ermee inkomen, maar ik lees hier ook reacties van: manja is te serieus ik hoop dat ze niet wint. Vandaar..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ach ja joh zo heeft iedereen zijn favorieten, ik persoonlijk vindt die twee dozen cool, lekker onbenullig doen, gooien wat ze hebben in de markt om een lift te krijgen. Manja is wel serieus ze wil ook echt winnen, het gaat haar niet om de ervaring maar om het winnen kan ik ook wel respect voor hebben. Manja heeft net zo een uitstraling als Hans van vorig jaar, Hans kon ik ook niet uitstaan......
Tuurlijk hoor je dat te kunnen, maar als er iemand in je nek zit te hijgen en ook nog eens zegt 'je moet het goed doen, ja, je moet', tja... in elk geval vreselijke humor als je bij hem in de klas komt, hij kan never nooit een topovraag fout rekenen na dit debaclequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef haagse_elfje het volgende:
ja maar als Aardrijkskunde leraar hoor je wel goed kaarten te kunnen lezen.....
Sofie is een zeikwijf van de eerste plank
Waarom zijn die twee eigenlijk uit elkaar, en waarom doen ze nu mee als duo? Laten we er eens op los gaan fantaseren. Vooral omdat Jeroen volgende week lijkt te willen stoppen met de race.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
Ik zie die Sofie en die creep echt snel uitelkaar gaan, ik hoop dat ze nog vette bonje krijgen tijdens PE!!!
Wat ook opvalt is bij Jeroen en Manja, dat Manja altijd het woord heeft Jeroen zegt helemaal bijna niets, you can see who is who's bitch
lees de site van vt4.be dan zie je waarom Jeroen maybe wil stoppen het heeft jammer genoeg niets met Manja te maken....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Waarom zijn die twee eigenlijk uit elkaar, en waarom doen ze nu mee als duo? Laten we er eens op los gaan fantaseren. Vooral omdat Jeroen volgende week lijkt te willen stoppen met de race.
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Hopelijk is de volgende aflevering wat boeiender dan de vorige want dit gaat niet de goede kant op
je mist reinier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Dit jaar mis ik de onderlinge rivaliteit tussen de teams. Ik mis de strijd.
vindt ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Krieke en Nathalie zijn ook wel cool, ook al vindt ik Nathalie niet knap![]()
vind moet het met een d zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:56 schreef keijz het volgende:
[..]
vindt ik?
er klopt echt niks van deze post
dat mist echt idd, de strijd tussen Reinier en Elias, Elias en Hans....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Dit jaar mis ik de onderlinge rivaliteit tussen de teams. Ik mis de strijd.
rightquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vind moet het met een d zijn...
ach, misschien komt dat nogquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat mist echt idd, de strijd tussen Reinier en Elias, Elias en Hans....
ja gewoon alles eromheen........ik ga gauw maar weer verder met de dvd te kijken...
ja maar als de fouten heel dom zijn, kan ik er nog wel inkomen, hij is een aardrijkskunde leraar, de fouten die hij maakte hadden allemaal betrekking op het vak dat hij uitoefende!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:07 schreef keijz het volgende:
[..]
right
sofie vind ik trouwens maar een beetje vreemd doen, als stel moet je elkaar toch steunen? ook al maakt de ander een paar (grote) fouten
ik denk niet dat er een aardrijkskundeleraar in nederland is die de provicies van china zomaar bij elkaar kan leggen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar als de fouten heel dom zijn, kan ik er nog wel inkomen, hij is een aardrijkskunde leraar, de fouten die hij maakte hadden allemaal betrekking op het vak dat hij uitoefende!
misschien is er in belgie wel 1...ze zouden het in ieder geval moeten kunnen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:44 schreef keijz het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een aardrijkskundeleraar in nederland is die de provicies van china zomaar bij elkaar kan leggen...
Hoe weet je dat hij haar heeft gedumpt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Orginial het volgende:
Jeroen zal Manja wel niet voor niks gedumpt hebben.
ik denk dat Ranja hem in de volgende aflevering dumpt omdat hij wil stoppenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij haar heeft gedumpt?
Geef mij d'r ex maarquote:
dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar botsten de karakters van de kerels wat, denk nu inderdaad dat de vrouwen het vuur aan elkanders schenen gaan leggen.
Laat Steven dan ook maar meedoenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Dan wil ik graag inzetten op Just, hij gedraagt zich natuurlijk wel als een wijf maar heeft toch wat meer power dan "ijzeren kaak" Manja
zijn de inca's niet uitgestorven? of iig niet meer actief?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Rainboww het volgende:
Misschien loop ik al wat hard van stapel, maarre...
Volgend jaar al PE: The Best Of??
Sorry maar kwil gewoon graag Reinier terug in actie zien
Misschien zijn ze na de bruiloft wel toe aan een nieuwe uitdaging
Wie vinden jullie dat er dan zou mogen meedoen?
Bjorn uit ER lijkt me ook wel lachen gekoppend aan Klaar![]()
En onze huilie-homo-boys van dit seizoen verdienen wel een herkansing [afbeelding]
Misschien ergens in Zuid-Amerika deze keer?
Peru, bij de Inca's.... echt een sfeertje voor dit programma...
en Ernst natuurlijk weer !
Preciesquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
een verzoek aan de mensen hier die caps kunnen maken tijdens de uitzending, Brechtje
just is een enge ventquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:17 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik hem een goede foto van Just en Brechtje nodig om een icoon te kunnen maken![]()
ja die is volgens mij niet helemaal fanatiek man.... beetje een watje..quote:
Zal het zondag misschien wel even proberenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
een verzoek aan de mensen hier die caps kunnen maken tijdens de uitzending, Brechtje
Ik vind ze een beetje Elly en Rikkert (van de kauwgomballenboom). Ecologisch verantwoord stelletjequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:59 schreef BobRooney het volgende:
misschien heeft ze eten in haar wangzakken verstopt...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef haagse_elfje het volgende:
Brechtje het Hamstertje
Zal Albert Heijn haar ook sponseren?
Bedankt maar... echt leuke foto's zie ik er niet bij staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Van het Mokkels.nl forum
ja ik vond een uur ook vrij weinig eigelijk...maar ze beginnen er steeds meer in te komen, dus komt wel goed met die 2 denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:30 schreef Staps.nl het volgende:
De mutsen heerlijk waren ze weer. Met haar autistische mind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk vond ik wel dat ze een proef winnen en geen amulet krijgen en maar een uurtje voorsprong! Waar slaat dat nou weer op????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Einde posticon-overkill
ik wil eerst dat hun relatie stuk gaat tijdens PE...en dan mogen ze eruitquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:15 schreef Remzz het volgende:
Die Stefen en Sophie zijn gewoon het saaist. Die mogen er wat mij betreft ook meteen uit.
idd, straks krijgen ze nog kinderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik wil eerst dat hun relatie stuk gaat tijdens PE...en dan mogen ze eruit![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Brechtje heeft echt een stuffed face
Mij ook... ik denk dat je elkaar tijdens zo'n reis pas echt leert kennen en het zal ze wel niet bevallen zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Monticola het volgende:
Ze zijn inmiddels uit elkaar, maar het had niets te maken met hun ervaringen tijdens PE (wat me stug lijkt).
schouders die voor haar lichaam hangenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Brechtje is gewoon leuk, ze heeft wat![]()
Een baarmoeder vol onbevruchte eitjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef Bayswater het volgende:
schouders die voor haar lichaam hangen![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een baarmoeder vol onbevruchte eitjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Brechtje is gewoon leuk, ze heeft wat![]()
You're damn right!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Brechtje is leuk maar niet lekker.
Nathalie is leuk en lekker...
Roos is het leukst en lekkerst....
CASE CLOSED![]()
Pipi weet denk ik niet meer hoe ze het gedrag van haar pappa moet verklaren...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef hardsilence het volgende:
Jorien laat je es zien, #7.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Brechtje is leuk maar niet lekker.
Nathalie is leuk en lekker...
Roos is het leukst en lekkerst....
CASE CLOSED![]()
uit welke buurt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Helemaal gelijk
Just en Brechtje komen hier trouwnes uit de buurt stond een heel interview in de krant.
ik dacht dat ze uit groningen kwamen, of studeren ze daar alleen maar?quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:40 schreef Remzz het volgende:
Twente, ze komen zelf volgensmij uit Losser.
Steven had ook de kaart van China uit zijn hoofd geleerdquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:43 schreef Staps.nl het volgende:
Jeroen en Manja : 25 punten + 2 amuletten
Just en Brechtje : 23 punten + 1 amulet
Krieke en Nathalie : 21 punten
Karla en Sofie : 21 punten
Steven en Sofie: 19 punten + 1 amulet
Rink en Jorien: 19 punten
Wel spannend! Als er weer 8 t/m 3 of 6 t/m 1 punt (dat maakt voor het idee niet uit) te verdelen zijn, zijn alleen Jeroen en Manja veilig. Maar voor de rest is iedereen kandidaat om naar huiste gaan
Karla en Sofie zijn goed bezig. Zelfs een heuse strategie, dat toont aan dat ze weer gemotiveerd zijn ! Ik snap overigens niet dat alleen J+M zich hebben voorbereid door Chinees te leren en de kaart van China. Als je weet dat je mee mag doen bereid je je toch voor
jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:34 schreef Takje het volgende:
[..]
Steven had ook de kaart van China uit zijn hoofd geleerd![]()
Vaag ja, er staat in de krant dat ze uit Losser komen maar misschien studeren ze idd in Groningen en wonen ze daar nu ook en wonen de ouders in Losser ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:06 schreef Rainboww het volgende:
Op de site staat dat ze in Groningen wonen ja...
http://www.pekingexpress.vt4.be/k_just.htm
BTW:
Wat is de beste eigenschap van Brechtje?
Vindingrijkheid.
in het vinden van liften kan ze nog een beetje oefenen
btje raar hoor.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:41 schreef Takje het volgende:
Wonen ze ook in dezelfde studentenkamer? Hmmmm
Hoe ze ook knuffelen en zoenen en verder met elkaar omgaan...quote:
Ik denk dat zij het heeft uitgemaakt. Jeroen komt over op mij als een kerel die graag een dominante wispelturige vrouw om zich heen heeft. Die hem gewoon vertelt wat hij moet doen, en als ze haar buitjes heeft hij haar kan troosten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begrijp wel dat Jeroen een ex van Manja is, ik denk niet dat je het lang bij zo iemand uithoudt.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Het kwam Manja wel goed uit dat ze nog een ex-je had dat wel Chinees wilde leren, zodat ze 'm mee kon nemen naar PE.
[..]
Het kwam Manja wel goed uit dat ze nog een ex-je had dat wel Chinees wilde leren, zodat ze 'm mee kon nemen naar PE.
[..]
Ik denk dat zij het heeft uitgemaakt. Jeroen komt over op mij als een kerel die graag een dominante wispelturige vrouw om zich heen heeft. Die hem gewoon vertelt wat hij moet doen, en als ze haar buitjes heeft hij haar kan troosten.
wil je die 2 nooit meer in 1 zin zettenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:08 schreef Bayswater het volgende:
Manja had wel als favoriet koppel van verleden jaar Reinier en Clarinca opgegeven. Ze zal toch niet hebben zitten soppen op de magistrale acties van Reinier?![]()
whahahaquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Monticola het volgende:
Ze zijn inmiddels uit elkaar, maar het had niets te maken met hun ervaringen tijdens PE (wat me stug lijkt).
http://www.pekingexpress.(...)edia-tvblad-22032005
*LOL* And a lot of good that did himquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:34 schreef Takje het volgende:
[..]
Steven had ook de kaart van China uit zijn hoofd geleerd![]()
quote:Vader en zoon Herman en Kris de Roeck zijn als tweede stel gesneuveld in de slopende afvallingsrace van de Peking Express. ,,Een beetje onrechtvaardig, want door de annulatie van de laatste racedag, konden we ons niet meer verweren'', vindt ouderdomsdeken Herman (66), ,,maar we hebben ons toch goed geamuseerd.''
Wat was het ergste moment tijdens de reis?
Herman: ,,Ik heb eens anderhalve dag niets te eten gehad. Juist op het moment dat we als koppel gesplitst waren en ik blok aan het been bij Nathalie moest spelen. Onze Kris had al mijn geld op zak en ook ons eten. Toen heb ik bij Nathalie om koekjes gebedeld. In ruil beloofde ik die dag geen blok meer te spelen.''
Eigenlijk heb jij Nathalie die dag voor een grote ramp behoed.
Herman: ,,Dat kan je wel zeggen. Op zeker ogenblik verloor ze bij het instappen in een vrachtwagen al haar papieren. Ik heb die netjes opgeraapt en braaf teruggegeven. Als ik het vuil had gespeeld had ze nooit geweten waar ze naartoe moest.''
Jullie mochten één persoonlijk voorwerp meenemen. Wat was dat? Herman: ,,Ik had een hondenfluitje bij. Om Chinese honden op afstand te houden. Maar tijdens de controle van onze rugzakken hebben ze dat toch nog afgenomen.'' Kris: ,,Ik had een lekker geparfumeerde sarong van mijn vrouw bij. Die heb ik vaak gebruikt om over vuile matrassen te leggen, zodat ik de stank tenminste niet meer rook.''
Vader de Roeck is nu in half Vlaanderen beroemd door zijn badmuts.
Herman: ,,Ik had die meegenomen, omdat ik dacht dat ze mij misschien van pas zou komen. Ik vond het wel grappig, een beetje carnavalesk. Je bent van Aalst of je bent het niet, hé.'' Kris: ,,Ik wist niet dat hij dat ding bij zich had. Wie zet dat nu op zijn hoofd achterop de laadbak van een vrachtwagen in China!?''
Permanente smog
Kris, waarom zat jij in de vrachtwagens altijd in de stuurhut en uw pa vanachter in de laadbak?
Kris: ,,Tja, veel mensen vragen mij dat. Ocharme, die vader moet buiten zitten, terwijl de zoon lekker warm naast de chauffeur zit, zeggen ze dan. Maar dat was zo afgesproken, omdat ik Engels spreek en zo met de bestuurder probeerde te praten.''
Herman, je bent ook in het ziekenhuis beland, niet?
Herman: ,,Ik werd door de dokter van de expeditie naar een ziekenhuis in Yichang gevoerd omdat ik al 13 dagen aan verstopping leed. Die kliniek was een smeerboel. Ze onderzochten patiënten van binnen en van buiten terwijl iedereen erop stond te kijken. Röntgenopnames gebeurden er onbeschermd. Op de gang lag een hele plas gestold bloed.''
Hebben jullie tussen het racen door ook tijd gehad om iets van China te zien?
Herman: ,,Wat mij van China nog het meest bij blijft - naast de gastvrijheid van de gewone Chinees natuurlijk - is de permanente smog. Je zag amper de contouren van de bergen.'' Kris: ,,China is een mooi land als je er iets van te zien krijgt.''
Wat hebben jullie het meest gemist?
Herman: ,,Mijn vrouw, en af en toe een pateeke.'' Kris: ,,Mijn vrouw, mijn honden en een goede douche.''
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Manja is gewoon een omgebouwde hetero man.......
Manja mag er van mij zo snel mogelijk uit, altijd zo'n valse lach. Maarja, daar kom je een eind mee.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Manja echt super, ik snap niet dat veel mensen hiero haar zo irritant vinden. Er zijn er maar twee irritant en dat zijn Rink en Jorien...
welke? die niet beweegt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:
Keijz, heb jij mijn oude avatar van Nathalie nog?
Kijk ze is te mannelijk om een echte vrouw te zijn manier van doen he, qua looks is het wel een vrouw. Ze is duidelijk wel hetero, zeer dominant....dus is het een bouwvakker in een vrouwenlichaamquote:
T zou me ook niet verbazen als ze tijdens de sex bovenop wil liggen, met een grote cowboyhoed op, en schreeuwt: kiddiyapp! let's ride some horse!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:57 schreef haagse_elfje het volgende:
Kijk ze is te mannelijk om een echte vrouw te zijn manier van doen he, qua looks is het wel een vrouw. Ze is duidelijk wel hetero, zeer dominant....dus is het een bouwvakker in een vrouwenlichaam
Vanaf nu kijk ik ineens heel anders naar Manjaquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:43 schreef Rainboww het volgende:
[..]
T zou me ook niet verbazen als ze tijdens de sex bovenop wil liggen, met een grote cowboyhoed op, en schreeuwt: kiddiyapp! let's ride some horse!
* Rainboww moet denken aan een bepaalde film-scene (met jim carrey??)
geïntreseerd?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef Monticola het volgende:
[..]
Vanaf nu kijk ik ineens heel anders naar Manja![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
Jeroen komt op mij over als een 'hetero' die graag door Marokkaanse jongens gepijpt wilt worden. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik krijg die indruk nu eenmaal.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
Jeroen komt op mij over als een 'hetero' die graag door Marokkaanse jongens gepijpt wilt worden. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik krijg die indruk nu eenmaal.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
Damn wat ben jij lastigquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
Niet een van die avatars, Keijz. Maar die ene persfoto van haar. Die had ik altijd als msnplaatje
WAAROM?!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
ik vond die anderen eigelijk mooierquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil die ene, die ik eerst had van Nathalie (pekingexpress persfoto van de site enzo)![]()
*LOL*quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
*schminkt zich snel wat donkerder* Pijpe pijpe?
blah blah blah, orgi make up your mind.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:04 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vond die anderen eigelijk mooier
maar hier istie:
Stel er nou maar niet te veel van voor, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef Rainboww het volgende:
Op een voorstukje dat ik gisteren zag tijdens de reclame van Lost, werden er alleen verdrietige, geirriteerde of wanhopige beelden getoond van o.a Manja en Natalie....
Echter Rinck werd in beeld gebracht met een grote smile op zijn gezicht, in een of andere tempel...
Zou dat betekenen dat hij (en jorien natuurlijk) eindelijk ook eens een etappe gaat winnen ?![]()
Nee... ik ben bang dat Manja hem dan pijn zou doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben benieuwd morgen.....
geloof mij maar dat jeroen niet de race zal verlaten...
ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben benieuwd morgen.....
geloof mij maar dat jeroen niet de race zal verlaten...
joh anders was het wel stiekem in de media uitgelekt...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:59 schreef keijz het volgende:
[..]
ik geloof je hoor
hoewel het zou kunnen dat ze eruit moeten, door de politie.
Het is maar wat je onder normaal verstaat..quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:45 schreef Nory het volgende:
Ik ga voor Just & Brechje, die doen tenminste normaal..
Inderdaad, zo vaak als die elkaar zoenen.... lijkt wel of ze geen broer en zus zijnquote:Op zondag 3 april 2005 00:21 schreef hardsilence het volgende:
Het is maar wat je onder normaal verstaat..
Je kan altijd vragen of iemand het wil opnemen en dan online plaatsen (als je echt geen vrienden hebtquote:Op zondag 3 april 2005 00:30 schreef hardsilence het volgende:
Ik hoop dat ik het wel kan zien trouwens.
M'n tv is kaduuk, zomaar.
Ik kan wel opnemen.. maar ik wil het rechtstreeks zien.quote:Op zondag 3 april 2005 00:31 schreef The_T het volgende:
Je kan altijd vragen of iemand het wil opnemen en dan online plaatsen (als je echt geen vrienden hebt)
wat zou in godsnaam een reden kunnen zijn om pe te missenquote:Op zondag 3 april 2005 15:51 schreef Nory het volgende:
Damned! Ik kan misschien Peking Express niet kijken helaas... Wordt dan maar opnemen (A)
ik wil foto'squote:Op zondag 3 april 2005 16:33 schreef Rainboww het volgende:
Trouwens:
Er komt nu ook een Duitse versie van Peking Express!
De 1e aflevering is op 6 mei, 21:15u, en zal worden uitgezonden op RTL.
Ze volgen de route van vorig jaar, dus Moskou-Peking.
Helaas nog geen foto's van de kandidaten, wel een beschrijving:
http://www.klamm.de/partner/unter_news.php?l_id=6&news_id=9247
Dat lijkt me inderdaad het verslagquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef The_T het volgende:
Hmm vergis ik me nu, of staat het verslag al online?
http://www.pekingexpress.vt4.be/verhaal05.htm
België kijkt op donderdag he....quote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef The_T het volgende:
Hmm vergis ik me nu, of staat het verslag al online?
http://www.pekingexpress.vt4.be/verhaal05.htm
Wist ik nietquote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef keijz het volgende:
België kijkt op donderdag he....
Ik wil het wel verklappen hoorquote:
Jawel, gewoon 20:30 NET5quote:Op zondag 3 april 2005 19:01 schreef ozzyat105 het volgende:
vanavond geen peking express op tv?
quote:Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef The_T het volgende:
Ik wil het wel verklappen hoor![]()
Ik zeg alleen : bbq![]()
[..]
quote:Bedankt voor je deelname aan de Peking Express actie! M. Kreuk won de exclusieve Peking-reis!
Ik bedenk me net want ons te wachten kan staan:quote:Op zondag 3 april 2005 16:33 schreef Rainboww het volgende:
Trouwens:
Er komt nu ook een Duitse versie van Peking Express!
Helaas nog geen foto's van de kandidaten, wel een beschrijving:
http://www.klamm.de/partner/unter_news.php?l_id=6&news_id=9247
En Rinck en Jorien doen natuurlijk weer meequote:Op zondag 3 april 2005 19:20 schreef Rainboww het volgende:
Ik bedenk me net want ons te wachten kan staan:
Haha, ik heb nu al medelijden met de mensen die daar wonen! Eerst de Nederlanders bedelen om een slaapplaats en nu de Duitsers..quote:Er komt nu ook een Duitse versie van Peking Express!
het hoeft ook niet meer want nog maar 4 minutenquote:Op zondag 3 april 2005 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
nog 7 minuten, kan niet meer wachten... ff een ruim uur puur genieten![]()
![]()
I know....ben gewoon een eitjequote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit soort vissen gebeurt overal ter wereld
iedereen kijktquote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef misterDre het volgende:
Niet echt druk hier!
Geweldig toch.. al die borsten.quote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef static het volgende:
Wat een geweldig landschap.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Die 2 Belgische griezels lopen alleen maar te schelden en te tieren op de plaatselijke bevolking i.p.v. eens van die prachtige natuur te genieten.
Ik hoop echt dat die er uit gaan.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
Laten we toch vooral maar hopen dat S&S er als eerste uit gaan
Productiefoutje?quote:Op zondag 3 april 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
De regels worden ter plekke even aangepast i.v.m. de wegopbrekingen?
Wat een prachtig landschap trouwens daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |