Dat komt nog wel als ze wat vermoeider wordt en er dingen tegen gaan zitten, de bitch zit in elk geval wel in haar.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Reinier en Clarinca zorgden voor briljante televisie maar die vond ik wel echt irritant. Manja vind ik helemaal niet irritant
Hij stond recht tegenover Het nationale verkeersexamen. Dat moet je zeker niet vergeten he....Dat trok heel veel kijkers.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef -Mk- het volgende:
De kijkcijfers zijn niet echt goed. Op 10.000 kijkers na is dit de slechtst bekeken aflevering ooit (van seizoen 1 en 2 dus)
588.000 kijkers
Aflevering 1 van PE1 had de laagste cijfers: 579.000 (maar dat is logisch voor een eerste uitzending van een onbekend programma).
Nee, joh, hoe kom je erbij, dat zouden ze nooooooooooooit doen ondertussen het mes nog wat verder in de rug stekend, uiteraard figuurlijk gesproken, en nog een beetje stoken met je ernstige ziekte annex verkoudheidquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Andersom hadden jullie precies hetzelfde gedaan.
Inderdaad, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij stond recht tegenover Het nationale verkeersexamen. Dat moet je zeker niet vergeten he....Dat trok heel veel kijkers.
Inderdaad, het is en blijft een wedstrijd....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat een k*ttopic. Zielige watjes die hier lopen te klagen over manja.
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel! Degenen wie dat niet hebben gedaan moeten niet zeuren, hadden ze dat zelf ook maar moeten doen en anders moeten ze hun bek houden en er gewoon van genieten zolang ze in de race mogen blijven. (Zoals die 2 vriendinnen dat doen!)
Nee, maar ik had best mee willen doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
zijn jullie jeroen & manja toevallig... no li ta en existenz
inschrijven dus voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, maar ik had best mee willen doen![]()
Misschien doe ik dat ook welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inschrijven dus voor volgend jaar
ja vind ik nou ook, alleen daarom al mogen ze winnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel!
kuttopic?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel! Degenen wie dat niet hebben gedaan moeten niet zeuren, hadden ze dat zelf ook maar moeten doen en anders moeten ze hun bek houden en er gewoon van genieten zolang ze in de race mogen blijven. (Zoals die 2 vriendinnen dat doen!)
Tuurlijk is het een strijd en een race en moet je het slim spelen. Maar ondanks dat kun je nog wel een hekel aan iemand krijgen wegens dr uitstraling, stem, glimlach. Hoe ze praat, hoe ze dingen zegt. Daardoor krijg je een bepaald beeld van iemand en daardoor vind ik haar niet sympathiek en gun ik hun de overwinning niet, ook al spelen ze het misschien wel slim en zijn ze goed voorbereid.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reinier was vorig jaar ook achterbaks en vervelend, maar dat was nog wel vermakelijk. Aan Manja is echt niets leuks.
he, als je dit een kut topic vindt ga dan ff ergens anders lopen huilenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
fanatiek is ze, dat waren reinier en clarinca, elias en jeske ook.... Maar het gaat bij mij om haar uitstraling en dat smoelwerk, ze komt heel slecht over....heel scheinheilig, dat was Reinier niet....quote:
ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
fanatiek is ze, dat waren reinier en clarinca, elias en jeske ook.... Maar het gaat bij mij om haar uitstraling en dat smoelwerk, ze komt heel slecht over....heel scheinheilig, dat was Reinier niet....
Oh.. onderzoek toont aan dat.. ?!! Maak eerst maar eens een polletje voordat je dit gaat roepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als het merendeel Manja niet kan uitstaan is dat hun goed recht, ik kan haar ook niet uitstaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |