Dat komt nog wel als ze wat vermoeider wordt en er dingen tegen gaan zitten, de bitch zit in elk geval wel in haar.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Reinier en Clarinca zorgden voor briljante televisie maar die vond ik wel echt irritant. Manja vind ik helemaal niet irritant
Hij stond recht tegenover Het nationale verkeersexamen. Dat moet je zeker niet vergeten he....Dat trok heel veel kijkers.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef -Mk- het volgende:
De kijkcijfers zijn niet echt goed. Op 10.000 kijkers na is dit de slechtst bekeken aflevering ooit (van seizoen 1 en 2 dus)
588.000 kijkers
Aflevering 1 van PE1 had de laagste cijfers: 579.000 (maar dat is logisch voor een eerste uitzending van een onbekend programma).
Nee, joh, hoe kom je erbij, dat zouden ze nooooooooooooit doen ondertussen het mes nog wat verder in de rug stekend, uiteraard figuurlijk gesproken, en nog een beetje stoken met je ernstige ziekte annex verkoudheidquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Andersom hadden jullie precies hetzelfde gedaan.
Inderdaad, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij stond recht tegenover Het nationale verkeersexamen. Dat moet je zeker niet vergeten he....Dat trok heel veel kijkers.
Inderdaad, het is en blijft een wedstrijd....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat een k*ttopic. Zielige watjes die hier lopen te klagen over manja.
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel! Degenen wie dat niet hebben gedaan moeten niet zeuren, hadden ze dat zelf ook maar moeten doen en anders moeten ze hun bek houden en er gewoon van genieten zolang ze in de race mogen blijven. (Zoals die 2 vriendinnen dat doen!)
Nee, maar ik had best mee willen doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
zijn jullie jeroen & manja toevallig... no li ta en existenz
inschrijven dus voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, maar ik had best mee willen doen![]()
Misschien doe ik dat ook welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inschrijven dus voor volgend jaar
ja vind ik nou ook, alleen daarom al mogen ze winnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel!
kuttopic?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Manja & Jeroen zijn super. Zij hebben zich tenminste wel voorbereid en gaan voor het spel! Degenen wie dat niet hebben gedaan moeten niet zeuren, hadden ze dat zelf ook maar moeten doen en anders moeten ze hun bek houden en er gewoon van genieten zolang ze in de race mogen blijven. (Zoals die 2 vriendinnen dat doen!)
Tuurlijk is het een strijd en een race en moet je het slim spelen. Maar ondanks dat kun je nog wel een hekel aan iemand krijgen wegens dr uitstraling, stem, glimlach. Hoe ze praat, hoe ze dingen zegt. Daardoor krijg je een bepaald beeld van iemand en daardoor vind ik haar niet sympathiek en gun ik hun de overwinning niet, ook al spelen ze het misschien wel slim en zijn ze goed voorbereid.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reinier was vorig jaar ook achterbaks en vervelend, maar dat was nog wel vermakelijk. Aan Manja is echt niets leuks.
he, als je dit een kut topic vindt ga dan ff ergens anders lopen huilenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
fanatiek is ze, dat waren reinier en clarinca, elias en jeske ook.... Maar het gaat bij mij om haar uitstraling en dat smoelwerk, ze komt heel slecht over....heel scheinheilig, dat was Reinier niet....quote:
ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
fanatiek is ze, dat waren reinier en clarinca, elias en jeske ook.... Maar het gaat bij mij om haar uitstraling en dat smoelwerk, ze komt heel slecht over....heel scheinheilig, dat was Reinier niet....
Oh.. onderzoek toont aan dat.. ?!! Maak eerst maar eens een polletje voordat je dit gaat roepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als het merendeel Manja niet kan uitstaan is dat hun goed recht, ik kan haar ook niet uitstaan....
quote:
ik zou zeggen leef je uit....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:39 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Oh.. onderzoek toont aan dat.. ?!! Maak eerst maar eens een polletje voordat je dit gaat roepen.
Nou vind ik ook wel dat Sofie de druk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog legt hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:46 schreef danos het volgende:
whaha die 2 alternatievelingen vind ik nog het irritantst, die ene gast is aardrijkskundeleraar en heeft nu al 2 fouten gemaakt met aardrijkskundige dingen.
Oke zo kan ik ermee inkomen, maar ik lees hier ook reacties van: manja is te serieus ik hoop dat ze niet wint. Vandaar..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ach ja joh zo heeft iedereen zijn favorieten, ik persoonlijk vindt die twee dozen cool, lekker onbenullig doen, gooien wat ze hebben in de markt om een lift te krijgen. Manja is wel serieus ze wil ook echt winnen, het gaat haar niet om de ervaring maar om het winnen kan ik ook wel respect voor hebben. Manja heeft net zo een uitstraling als Hans van vorig jaar, Hans kon ik ook niet uitstaan......
Tuurlijk hoor je dat te kunnen, maar als er iemand in je nek zit te hijgen en ook nog eens zegt 'je moet het goed doen, ja, je moet', tja... in elk geval vreselijke humor als je bij hem in de klas komt, hij kan never nooit een topovraag fout rekenen na dit debaclequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef haagse_elfje het volgende:
ja maar als Aardrijkskunde leraar hoor je wel goed kaarten te kunnen lezen.....
Sofie is een zeikwijf van de eerste plank
Waarom zijn die twee eigenlijk uit elkaar, en waarom doen ze nu mee als duo? Laten we er eens op los gaan fantaseren. Vooral omdat Jeroen volgende week lijkt te willen stoppen met de race.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
Ik zie die Sofie en die creep echt snel uitelkaar gaan, ik hoop dat ze nog vette bonje krijgen tijdens PE!!!
Wat ook opvalt is bij Jeroen en Manja, dat Manja altijd het woord heeft Jeroen zegt helemaal bijna niets, you can see who is who's bitch
lees de site van vt4.be dan zie je waarom Jeroen maybe wil stoppen het heeft jammer genoeg niets met Manja te maken....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Waarom zijn die twee eigenlijk uit elkaar, en waarom doen ze nu mee als duo? Laten we er eens op los gaan fantaseren. Vooral omdat Jeroen volgende week lijkt te willen stoppen met de race.
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Hopelijk is de volgende aflevering wat boeiender dan de vorige want dit gaat niet de goede kant op
je mist reinier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Dit jaar mis ik de onderlinge rivaliteit tussen de teams. Ik mis de strijd.
vindt ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Krieke en Nathalie zijn ook wel cool, ook al vindt ik Nathalie niet knap![]()
vind moet het met een d zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:56 schreef keijz het volgende:
[..]
vindt ik?
er klopt echt niks van deze post
dat mist echt idd, de strijd tussen Reinier en Elias, Elias en Hans....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Dit jaar mis ik de onderlinge rivaliteit tussen de teams. Ik mis de strijd.
rightquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vind moet het met een d zijn...
ach, misschien komt dat nogquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat mist echt idd, de strijd tussen Reinier en Elias, Elias en Hans....
ja gewoon alles eromheen........ik ga gauw maar weer verder met de dvd te kijken...
ja maar als de fouten heel dom zijn, kan ik er nog wel inkomen, hij is een aardrijkskunde leraar, de fouten die hij maakte hadden allemaal betrekking op het vak dat hij uitoefende!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:07 schreef keijz het volgende:
[..]
right
sofie vind ik trouwens maar een beetje vreemd doen, als stel moet je elkaar toch steunen? ook al maakt de ander een paar (grote) fouten
ik denk niet dat er een aardrijkskundeleraar in nederland is die de provicies van china zomaar bij elkaar kan leggen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar als de fouten heel dom zijn, kan ik er nog wel inkomen, hij is een aardrijkskunde leraar, de fouten die hij maakte hadden allemaal betrekking op het vak dat hij uitoefende!
misschien is er in belgie wel 1...ze zouden het in ieder geval moeten kunnen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:44 schreef keijz het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een aardrijkskundeleraar in nederland is die de provicies van china zomaar bij elkaar kan leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |