quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
Jeroen komt op mij over als een 'hetero' die graag door Marokkaanse jongens gepijpt wilt worden. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik krijg die indruk nu eenmaal.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
Jeroen komt op mij over als een 'hetero' die graag door Marokkaanse jongens gepijpt wilt worden. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik krijg die indruk nu eenmaal.
Damn wat ben jij lastigquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
Niet een van die avatars, Keijz. Maar die ene persfoto van haar. Die had ik altijd als msnplaatje
WAAROM?!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
ik vond die anderen eigelijk mooierquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil die ene, die ik eerst had van Nathalie (pekingexpress persfoto van de site enzo)![]()
*LOL*quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
*schminkt zich snel wat donkerder* Pijpe pijpe?
blah blah blah, orgi make up your mind.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:04 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vond die anderen eigelijk mooier
maar hier istie:
Stel er nou maar niet te veel van voor, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef Rainboww het volgende:
Op een voorstukje dat ik gisteren zag tijdens de reclame van Lost, werden er alleen verdrietige, geirriteerde of wanhopige beelden getoond van o.a Manja en Natalie....
Echter Rinck werd in beeld gebracht met een grote smile op zijn gezicht, in een of andere tempel...
Zou dat betekenen dat hij (en jorien natuurlijk) eindelijk ook eens een etappe gaat winnen ?![]()
Nee... ik ben bang dat Manja hem dan pijn zou doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben benieuwd morgen.....
geloof mij maar dat jeroen niet de race zal verlaten...
ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben benieuwd morgen.....
geloof mij maar dat jeroen niet de race zal verlaten...
joh anders was het wel stiekem in de media uitgelekt...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:59 schreef keijz het volgende:
[..]
ik geloof je hoor
hoewel het zou kunnen dat ze eruit moeten, door de politie.
Het is maar wat je onder normaal verstaat..quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:45 schreef Nory het volgende:
Ik ga voor Just & Brechje, die doen tenminste normaal..
Inderdaad, zo vaak als die elkaar zoenen.... lijkt wel of ze geen broer en zus zijnquote:Op zondag 3 april 2005 00:21 schreef hardsilence het volgende:
Het is maar wat je onder normaal verstaat..
Je kan altijd vragen of iemand het wil opnemen en dan online plaatsen (als je echt geen vrienden hebtquote:Op zondag 3 april 2005 00:30 schreef hardsilence het volgende:
Ik hoop dat ik het wel kan zien trouwens.
M'n tv is kaduuk, zomaar.
Ik kan wel opnemen.. maar ik wil het rechtstreeks zien.quote:Op zondag 3 april 2005 00:31 schreef The_T het volgende:
Je kan altijd vragen of iemand het wil opnemen en dan online plaatsen (als je echt geen vrienden hebt)
wat zou in godsnaam een reden kunnen zijn om pe te missenquote:Op zondag 3 april 2005 15:51 schreef Nory het volgende:
Damned! Ik kan misschien Peking Express niet kijken helaas... Wordt dan maar opnemen (A)
ik wil foto'squote:Op zondag 3 april 2005 16:33 schreef Rainboww het volgende:
Trouwens:
Er komt nu ook een Duitse versie van Peking Express!
De 1e aflevering is op 6 mei, 21:15u, en zal worden uitgezonden op RTL.
Ze volgen de route van vorig jaar, dus Moskou-Peking.
Helaas nog geen foto's van de kandidaten, wel een beschrijving:
http://www.klamm.de/partner/unter_news.php?l_id=6&news_id=9247
Dat lijkt me inderdaad het verslagquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef The_T het volgende:
Hmm vergis ik me nu, of staat het verslag al online?
http://www.pekingexpress.vt4.be/verhaal05.htm
België kijkt op donderdag he....quote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef The_T het volgende:
Hmm vergis ik me nu, of staat het verslag al online?
http://www.pekingexpress.vt4.be/verhaal05.htm
Wist ik nietquote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef keijz het volgende:
België kijkt op donderdag he....
Ik wil het wel verklappen hoorquote:
Jawel, gewoon 20:30 NET5quote:Op zondag 3 april 2005 19:01 schreef ozzyat105 het volgende:
vanavond geen peking express op tv?
quote:Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef The_T het volgende:
Ik wil het wel verklappen hoor![]()
Ik zeg alleen : bbq![]()
[..]
quote:Bedankt voor je deelname aan de Peking Express actie! M. Kreuk won de exclusieve Peking-reis!
Ik bedenk me net want ons te wachten kan staan:quote:Op zondag 3 april 2005 16:33 schreef Rainboww het volgende:
Trouwens:
Er komt nu ook een Duitse versie van Peking Express!
De 1e aflevering is op 6 mei, 21:15u, en zal worden uitgezonden op RTL.
Ze volgen de route van vorig jaar, dus Moskou-Peking.
Helaas nog geen foto's van de kandidaten, wel een beschrijving:
http://www.klamm.de/partner/unter_news.php?l_id=6&news_id=9247
En Rinck en Jorien doen natuurlijk weer meequote:Op zondag 3 april 2005 19:20 schreef Rainboww het volgende:
Ik bedenk me net want ons te wachten kan staan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |