Ik vind ze een beetje Elly en Rikkert (van de kauwgomballenboom). Ecologisch verantwoord stelletjequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:59 schreef BobRooney het volgende:
misschien heeft ze eten in haar wangzakken verstopt...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef haagse_elfje het volgende:
Brechtje het Hamstertje
Zal Albert Heijn haar ook sponseren?
Bedankt maar... echt leuke foto's zie ik er niet bij staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Van het Mokkels.nl forum
ja ik vond een uur ook vrij weinig eigelijk...maar ze beginnen er steeds meer in te komen, dus komt wel goed met die 2 denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:30 schreef Staps.nl het volgende:
De mutsen heerlijk waren ze weer. Met haar autistische mind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk vond ik wel dat ze een proef winnen en geen amulet krijgen en maar een uurtje voorsprong! Waar slaat dat nou weer op????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Einde posticon-overkill
ik wil eerst dat hun relatie stuk gaat tijdens PE...en dan mogen ze eruitquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:15 schreef Remzz het volgende:
Die Stefen en Sophie zijn gewoon het saaist. Die mogen er wat mij betreft ook meteen uit.
idd, straks krijgen ze nog kinderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik wil eerst dat hun relatie stuk gaat tijdens PE...en dan mogen ze eruit![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Brechtje heeft echt een stuffed face
Mij ook... ik denk dat je elkaar tijdens zo'n reis pas echt leert kennen en het zal ze wel niet bevallen zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Monticola het volgende:
Ze zijn inmiddels uit elkaar, maar het had niets te maken met hun ervaringen tijdens PE (wat me stug lijkt).
schouders die voor haar lichaam hangenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Brechtje is gewoon leuk, ze heeft wat![]()
Een baarmoeder vol onbevruchte eitjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef Bayswater het volgende:
schouders die voor haar lichaam hangen![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een baarmoeder vol onbevruchte eitjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |