Hoe weet je dat hij haar heeft gedumpt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef Orginial het volgende:
Jeroen zal Manja wel niet voor niks gedumpt hebben.
ik denk dat Ranja hem in de volgende aflevering dumpt omdat hij wil stoppenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij haar heeft gedumpt?
Geef mij d'r ex maarquote:
dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar botsten de karakters van de kerels wat, denk nu inderdaad dat de vrouwen het vuur aan elkanders schenen gaan leggen.
Laat Steven dan ook maar meedoenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Dan wil ik graag inzetten op Just, hij gedraagt zich natuurlijk wel als een wijf maar heeft toch wat meer power dan "ijzeren kaak" Manja
zijn de inca's niet uitgestorven? of iig niet meer actief?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Rainboww het volgende:
Misschien loop ik al wat hard van stapel, maarre...
Volgend jaar al PE: The Best Of??
Sorry maar kwil gewoon graag Reinier terug in actie zien
Misschien zijn ze na de bruiloft wel toe aan een nieuwe uitdaging
Wie vinden jullie dat er dan zou mogen meedoen?
Bjorn uit ER lijkt me ook wel lachen gekoppend aan Klaar![]()
En onze huilie-homo-boys van dit seizoen verdienen wel een herkansing [afbeelding]
Misschien ergens in Zuid-Amerika deze keer?
Peru, bij de Inca's.... echt een sfeertje voor dit programma...
en Ernst natuurlijk weer !
Preciesquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
een verzoek aan de mensen hier die caps kunnen maken tijdens de uitzending, Brechtje
just is een enge ventquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:17 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik hem een goede foto van Just en Brechtje nodig om een icoon te kunnen maken![]()
ja die is volgens mij niet helemaal fanatiek man.... beetje een watje..quote:
Zal het zondag misschien wel even proberenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
een verzoek aan de mensen hier die caps kunnen maken tijdens de uitzending, Brechtje
Ik vind ze een beetje Elly en Rikkert (van de kauwgomballenboom). Ecologisch verantwoord stelletjequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:59 schreef BobRooney het volgende:
misschien heeft ze eten in haar wangzakken verstopt...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef haagse_elfje het volgende:
Brechtje het Hamstertje
Zal Albert Heijn haar ook sponseren?
Bedankt maar... echt leuke foto's zie ik er niet bij staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Van het Mokkels.nl forum
ja ik vond een uur ook vrij weinig eigelijk...maar ze beginnen er steeds meer in te komen, dus komt wel goed met die 2 denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:30 schreef Staps.nl het volgende:
De mutsen heerlijk waren ze weer. Met haar autistische mind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk vond ik wel dat ze een proef winnen en geen amulet krijgen en maar een uurtje voorsprong! Waar slaat dat nou weer op????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Einde posticon-overkill
ik wil eerst dat hun relatie stuk gaat tijdens PE...en dan mogen ze eruitquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:15 schreef Remzz het volgende:
Die Stefen en Sophie zijn gewoon het saaist. Die mogen er wat mij betreft ook meteen uit.
idd, straks krijgen ze nog kinderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik wil eerst dat hun relatie stuk gaat tijdens PE...en dan mogen ze eruit![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Brechtje heeft echt een stuffed face
Mij ook... ik denk dat je elkaar tijdens zo'n reis pas echt leert kennen en het zal ze wel niet bevallen zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Monticola het volgende:
Ze zijn inmiddels uit elkaar, maar het had niets te maken met hun ervaringen tijdens PE (wat me stug lijkt).
schouders die voor haar lichaam hangenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Brechtje is gewoon leuk, ze heeft wat![]()
Een baarmoeder vol onbevruchte eitjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef Bayswater het volgende:
schouders die voor haar lichaam hangen![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een baarmoeder vol onbevruchte eitjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |