quote:Op maandag 21 maart 2005 16:26 schreef Remzz het volgende:
Toch leuk vorig topic hebben jullie helemaal volgelult zonder dat er ook maar 1 aflevering van GTST is geweest.
tvp
Modderworstelenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wou eerst een OP maken met Charlie en Sjors druk aan het karaten, maar die was mislukt.![]()
Vrijdag heeft ze lekkage ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef Orginial het volgende:
Ik hoop dat het cafe 1753 een beetje opschiet. Ik snap niet waarom ze het Yasmin laten doen, aangezien die waarschijnlijk weggaat?![]()
Nee, de bedrading ofzo moet nog worden aangelegd.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze moest de elektrakabels toch vernieuwen
En sjors en charlie .... snoepgoed!!!!
Tja,is weer eens wat anders.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:37 schreef Airelle het volgende:
TrgVndPst
Oeh. Bing, wat is hij groot. Oeh. Ah.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Tja,is weer eens wat anders.
Het zal me benieuwen wat Charlie en Sjors allemaal gaan uitkramen!
80 cent ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 17:24 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd of Yasmin 1753 ook verkoopt voor 1 euro![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeh. Bing, wat is hij groot. Oeh. Ah.![]()
Die bewaker was onze Jim!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Frey het volgende:
Knap staaltje acteerwerk van Erik en Christophe![]()
Nick en Bing zijn allebei kleine rolletjes, die moeten inderdaad uitgebouwd worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:51 schreef Woelli het volgende:
Christophe moet een grote rol worden!!
Maar dat komt omdat iedereen tegen hem is door die verkrachting!!
Waarom moet dat dan? Ik vind het een rustige prettige rol, er komt vast nog wel meer, maar ik kan niet zeggen dat ik me nu aan hem erger.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Perrow het volgende:
Ik snap niet waarom ze Bing hebben aangenomen, hij heeft totaal geen inbreng in de soap.![]()
De familie fischer moet samen worden met de Sanders. Dus dat Valerie gaat trouwen met Ludo en dat Charlie weer met Nick gaat en dat Ludo Nich accepteert.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan? Ik vind het een rustige prettige rol, er komt vast nog wel meer, maar ik kan niet zeggen dat ik me nu aan hem erger.
Net zoals die mensen zeggen dat Stefano weer maffia moet worden, ik vind het zo een prettig personage, maar meestal als het leuker en beter moet gaat het mis met personages, naar mijn oordeel dan.
Kijk maar naar Laura, Robert, Jef en zelfs Ludo, die figuren hebben zoveel dingen meegemaakt dat het gewoon niet leuk meer is als er weer iets spectaculairs komt.
De hele familie Alberts (en Fischer) heeft in mijn ogen na het vertrek van Kim en Julian in een stevige dip gezeten waar ze pas uit zijn gekomen toen Jef en Barbara eindelijk uit elkaar gingen, Milan opdonderde, Charlie in Scala ging wonen, Morris vervangen werd en Robert en Valerie uit elkaar gingen.
Helemaal niet joh, de Fischers zijn pathetic en lijden aan onterechte arrogantie, zowel de Alberts als de Sanders zijn veel te goed voor ze.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
De familie fischer moet samen worden met de Sanders. Dus dat Valerie gaat trouwen met Ludo en dat Charlie weer met Nick gaat en dat Ludo Nich accepteert.
Charlie is wel leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet joh, de Fischers zijn pathetic en lijden aan onterechte arrogantie, zowel de Alberts als de Sanders zijn veel te goed voor ze.
Barbara verdient zo iemand als de ex-man van Jeanne Dekker die haar bijna wilde vermoorden en Valerie iemand als Marc de Waal uit seizoen 1 die haar om de zoveel tijd verkrachtte.
Charlie verdient een soort Onno P. Wassenaar die haar een eenvoudige dienstmeid maakt en Morris verdient Oscar Brandts-Buys![]()
Fischers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar haar baarmoeder was toch weggehaald?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Jessica, Hedwig en Kim een factor 20 leuker![]()
Ja maar nu vergeet je Charlie 1 die hoort ook wel in dat rijtjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Jessica, Hedwig en Kim een factor 20 leuker![]()
wat is daar erg aan danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:27 schreef Orginial het volgende:
@t Woelli: Je hebt net tvvrouwenonline gelezen.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=560145/sc=65d003quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef pberends het volgende:
LOL, Net op NOS Journaal: "Dorothea (Visser) wordt waarschijnlijk heilig verklaard door de Paus".
Ik heb je oude ondertitel gejatquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef pberends het volgende:
LOL, Net op NOS Journaal: "Dorothea (Visser) wordt waarschijnlijk heilig verklaard door de Paus".
quote:
Ja inderdaad heus breng je Nick dan naar huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Sjors, ongeloofwaardige big. Op de brandstapel met haar.
Hey, die dude heeft vader issues! Laat hemquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is echt een big ding voor Nick he
Ik vond het erg zielig en ik had een brok in mijn keelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Beach het volgende:
Opeens had ik heel veel sympathie voor Nick.
Ja die arme Nick hij is gewoon cool ik had het de hele tijd al doorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Beach het volgende:
Opeens had ik heel veel sympathie voor Nick.
Daar ging het niet om, ik herkende veel van mijn gevoel zoals hij het omschreef.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die arme Nick hij is gewoon cool ik had het de hele tijd al door![]()
Idem. Maar hij heeft er meerdere omschreven en ik hou het nog persoonlijk, dus ik ga niet zeggen welke, maar vandaag voelde ik een stukje van hoe hij zich voeldequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, ik herkende veel van mijn gevoel zoals hij het omschreef.
hierzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Idem. Maar hij heeft er meerdere omschreven en ik hou het nog persoonlijk, dus ik ga niet zeggen welke, maar vandaag voelde ik een stukje van hoe hij zich voelde
Vandaag was het mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Wat een vreselijk saaie serie is het geworden.
Nee man dat gedoe met Nick en Ludo is echt heftigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Wat een vreselijk saaie serie is het geworden.
Inderdaad, jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee man dat gedoe met Nick en Ludo is echt heftig
LOL dat kan nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Nick wordt de spermadonor van Isabella.
Dat zal wel een geweldig kind opleverenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Nick wordt de spermadonor van Isabella.
Pa een verkrachter en ma een psychoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zal wel een geweldig kind opleveren
Dan moet meneer Harmsen het maar worden.quote:
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.quote:
Nick heeft nog niet door dat hij gewoon een irritant pestventje is en moet veranderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.
En eigelijk toch wel goed wil doen.![]()
Ik vind het zo mooi. Ook hoe hij dat neerzet! Echt waar. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.
En eigelijk toch wel goed wil doen.![]()
Ja maar dat wil die helemaal niet zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Nick heeft nog niet door dat hij gewoon een irritant pestventje is en moet veranderen.
Christophe Haddad is zeker wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi. Ook hoe hij dat neerzet! Echt waar. Mijn complimenten.
Mooie rol voor hem, goede zet van de schrijvers!
Een feestje in de darkroom.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Misschjien moeten we Nick eens een hart onder de riem steken en een feestje ofzo voior hem organiseren. Heeft die arme jongen wel verdiend.
Ik vind ze tegenwoordig ook beter dan Ludo en Stefano.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Frey het volgende:
De scènes tussen Christophe en Erik zijn altijd ijzersterk.
Ze hebben Stefano helaas veel te soft gemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig ook beter dan Ludo en Stefano.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben Stefano helaas veel te soft gemaakt![]()
als het maar niet Ludo is, Ludo wordt namelijk langzaamderhand de nieuwe Robert op het gebied van kinderen krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Lees net dat Valerie in het echt zwanger is, ben benieuwd van wie in GTST![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Hoezo moet er iemand in de serie zwanger worden dan ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Das waar ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:56 schreef Taurus het volgende:
[..]Waarom betekent dat automatisch dat ze in de serie ook zwanger wordt?
Zij kan toch geen kinderen krijgen?![]()
Niet echt heel duidelijk, maar kon nog niks vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:26 schreef Beaker het volgende:kan iemand een goede foto plaatsen van Victoria met haar haar zoals het nu zit? Wil mijn haar laten knippen en dan een beetje dat model!
Thanx!
Bedankt!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt heel duidelijk, maar kon nog niks vinden.
[afbeelding]
Was zij er niet een tijdje als vriendin van iemand...Geloof Yasmine?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze hippie in de keuken van Harmsen![]()
Aandelen Merenpark gekocht in de tijd dat hij met Martine samenwerkte. Daarna Heeft hij ze toen verkocht voor heel veel geld aan Ludo geloof ik of zo iets..quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:12 schreef mr.marcus het volgende:
ik zit me ineens af te vragen hoe Nick ook alweer aan al dat geld komt![]()
Dat kan echt alleen in GTST: iemand doet een ander iets verschrikkelijks aan en een tijdje later zijn ze de beste vrienden. Zoals bij Isabella en Charlie en nu blijkbaar Sjors en Nick. Maar ach, het is een soap!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:38 schreef Dizer het volgende:
Amy is nu bij Suzanne, iedereen denkt dat het haar Nichtje is "Tara".
Isabella heeft haar al gezien maar deed haar niet zo.
GTST is langzaam aan het groeien vanuit een dal. Vooral Nick en Ludo gaan nu goed! Sjors en Nick lijken vrienden te worden
Eerste keer dat ik dat mens zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was zij er niet een tijdje als vriendin van iemand...Geloof Yasmine?
De meesten van mijn beste vrienden die ik al een tijdje ken, heb ik eerts leren kennen aan de hand van Ruzie en zoquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen in GTST: iemand doet een ander iets verschrikkelijks aan en een tijdje later zijn ze de beste vrienden. Zoals bij Isabella en Charlie en nu blijkbaar Sjors en Nick. Maar ach, het is een soap!![]()
Maar jij bent dan ook een wandelende soap, Dizer!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
De meesten van mijn beste vrienden die ik al een tijdje ken, heb ik eerts leren kennen aan de hand van Ruzie en zo
Is het mischien niet een van de nieuwkomers?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze hippie in de keuken van Harmsen![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zou je zien zegt Charlie straks Ja krijgt die aunt annie kerel er lucht van en worden Robert Jef Morris en Nick ontslagen
Zoals al is gezegd maar er klopt geen snars meer van want zijn geld moet inmiddels allang op zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:12 schreef mr.marcus het volgende:
ik zit me ineens af te vragen hoe Nick ook alweer aan al dat geld komt![]()
En Charlie die de hele dag ging shoppen met zijn cc.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals al is gezegd maar er klopt geen snars meer van want zijn geld moet inmiddels allang op zijn.
Ludo moest Nick's Merenpark aandelen hebben en bood er 3 miljoen voor, maar Nick heeft inmiddels een huis van ongeveer een miljoen gekocht, 1 miljoen bijgedragen toen Nina was ontvoerd, laatst een bedrijf overgenomen, Nina's dure kliniek betaald, een ton met die mannenveiling.
Hij moet inmiddels minder hebben dan Robert of Jef.
Ja ik weet het TVP![]()
Inderdaad, Janine en Stefano hebben Ludo gedrogeerd, alles afgenomen, ontoerekeningsvastbaar verklaard, Ludo is bij een verschijning van die namaak-Bowien zelfs van een balkon afgesprongen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen in GTST: iemand doet een ander iets verschrikkelijks aan en een tijdje later zijn ze de beste vrienden. Zoals bij Isabella en Charlie en nu blijkbaar Sjors en Nick. Maar ach, het is een soap!![]()
Ik had je er laatst toch een gegeven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt heel duidelijk, maar kon nog niks vinden.
[afbeelding]
Grappig, dat vond ik juist de meest geloofwaardige ommezwaai van het hele stel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar Benjamin en Ray spannen toch wel de kroon!
Jeejquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef Woelli het volgende:
Volgende week gaat Suzanne vertellen dat Amy nog in leven is
Isabella wordt vast helemaal hysterischquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd vind ik ook.Ik ben benieuwd hoe Isabella gaat reageren!![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef bar_rel het volgende:
Sjors doet toch ook alleen maar vaag tegen Bing
Ik wist het niet, want ik volgde dat verhaallijn helemaal niet.quote:
Ik vermoed dat ze echt iets tegen negers heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef bar_rel het volgende:
Sjors doet toch ook alleen maar vaag tegen Bing
Ik ruikte het al van mijlen verquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wist het niet, want ik volgde dat verhaallijn helemaal niet.
Nee joh, haar eerste ontmoeting met Bing ging niet helemaal goed, ze dacht dat hij een inbreker was en sindsdien nemen die 2 een houding tegen elkaar aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze echt iets tegen negers heeft
Avatar #1:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Sorry dat dit hier moet, maar ik weet je anders niet te vinden.
Iwan, mag ik jou om een gunst vragen? Jij maakt altijd van die mooie avatars. Kan jij heel misschien één voor mij maken? Ik wil heel graag zo een van de aflevering van vandaag van GTST, wanneer Nick zich schuldig voelt over dat Sjors hem aan het steunen is. Dan zit hij op de bank half te huilen en te vertellen aan Sjors of zij wel eens het gevoel heeft dat ze zo eenzaam is dat ze ontploft?
Alvast bedankt
Zeg Orgi donder jij eens lekker opquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef 2609 het volgende:
godverdomme ik zou die barbara wel ff willen neuken
Doe even normaal wil je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg Orgi donder jij eens lekker op![]()
quote:
Nee die reactie is lekker normaal met toevalig dezelfde naam als dat koffie huis van Yasmin waar die Orgi zo gek van isquote:godverdomme ik zou die barbara wel ff willen neuken
Helemaal 100% zeker weten kan je het dus nooit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[..]
Nee die reactie is lekker normaal met toevalig dezelfde naam als dat koffie huis van Yasmin waar die Orgi zo gek van is![]()
Iwan, je bent echt helemaal geweldig!! Erg bedankt hiervoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg Orgi donder jij eens lekker op![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:26 schreef 2609 het volgende:
--edit doe even normaal--
en die naam van dat koffiehuis is helemaal geen 2609 heb jij ooit weleens een wekker gezien waar de tijd 26:09 opstond!?!?!?!
Sjors is echt wel een van de betere personages. Zoals Charlie acteert..quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef Beaker het volgende:
wat doet Sjors zichzelf toch aan, zoals ze gisteren keek toen ze hoode dat Bing hun leraar zou worden maakte ze me daar toch een centebak van haar gezicht![]()
mijn hemel wat kan dat kind bekken trekken!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sjors is echt wel een van de betere personages. Zoals Charlie acteert..![]()
Whatevah.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef Beaker het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb het over haar bekkentrekken en niet over haar acteerprestaties
laat maarquote:
quote:Vanavond om 20:30 op Nederland 2 zendt BNN voor de derde keer De Hoofdprijs uit. Een jaarlijks terugkerende awardshow waarin BNN prijzen uitreikt aan de populairste programma's van het afgelopen jaar. De Hoofdprijs wordt uitgereikt in vijf categorieën: serie buitenland, serie binnenland, muziek, amusement en info(tainment). De presentatie is in handen van Bridget Maasland en De BNN Lama's. In de categorie serie binnenland is de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden de grote winnaar geworden. Everon Jackson Hooi (Bing), Betje Koolhaas (Suzanne), Christophe Haddad (Nick), Koert Jan de Bruijn (Dennis), Elle van Rijn (Valerie) en Bas Muijs (Stefano) namen de award in ontvangst.
Ludoquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie behoren tot jou favoriete GTST-ers?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:52 schreef Beaker het volgende:
[..]
LudoDie is door en door slecht
of was dat nou Pittige tijden
Mjaaa....denk toch wel dat dat Isabella isquote:
Ik vind iedereen wel leuk maar vooral Ray kan ik echt niet meer luchten of zien, die verhaallijn is gewoon ruk. Enne Dennis mag wel weer terugkomen, die kan zonder Ray wel leuk zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:58 schreef Beaker het volgende:
[..]
Mjaaa....denk toch wel dat dat Isabella isIk vond vooral Aukje erg leuk, maarja die is weg
Ik vond vooral Angela Schijf haar presteer werk goehoed! Vind ik overigens nog een leuk wijfiequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind iedereen wel leuk maar vooral Ray kan ik echt niet meer luchten of zien, die verhaallijn is gewoon ruk. Enne Dennis mag wel weer terugkomen, die kan zonder Ray wel leuk zijn.![]()
En wie vindt je niet leuk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:16 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik vond vooral Angela Schijf haar presteer werk goehoed! Vind ik overigens nog een leuk wijfie![]()
Je komt uit dort zie ik, moet ik vanavond heen
Valerie Fischer idd. Net als Ray Groenoordquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef Beaker het volgende:
Niet leuk, dat mokkel die met Ludo gaat! Ik vind Ludo leuheuk hij zou met mij moeten gaan![]()
![]()
Die voegen wat mij betrefd niks toe aan de seriequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Valerie Fischer idd. Net als Ray Groenoord![]()
Jawel hoor. Ze maken de serie klote.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Beaker het volgende:
[..]
Die voegen wat mij betrefd niks toe aan de serie
pcies en dat is niet goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze maken de serie klote.![]()
Inderdaad! Toedelsquote:
Neuh, jij?quote:
quote:De actrice speelt al een paar seizoenen de rol van Valerie in de soap. Maar ze heeft besloten er mee te stoppen. Gisteren sprak zij op Noordzee 100.7 FM voor het eerst over haar zwangerschap, maar of dit iets te maken heeft met haar besluit te stoppen is niet bekend.
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.quote:
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.
1990 hoor, dat is altijd zo geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds..
En je bent ook een vrouw zeker ipv een manquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
En je bent ook een vrouw zeker ipv een man
In het begin was je toch dertien twee keer jarig in een jaar huldequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,Sjors niet!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het begin was je toch dertien twee keer jarig in een jaar hulde![]()
anyway Bing word de nieuwe Benjamin ofzo ?
Hij moet trouwens iets met charlie krijgen en niet met die cristenmuts.
Dat ligt er dik bovenop!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
nee Bing en Charlie, en ik denk dat Sjors iets met Nick krijgt![]()
![]()
Maar ik denk het al sinds dat sjors, nick heeft vergevenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat ligt er dik bovenop!
Nou ja,ze worden iig vrienden denk ik![]()
En dat is al drie maanden geleden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik denk het al sinds dat sjors, nick heeft vergeven
En hoe Janine op mr. Harmsen reageerde: "Ja,hoe moet ik dat nou we....!"quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Ludo over Barbara-Sjoerd relatie:
"Omdat ie een lekker ding is??"
Hoe die het zei.
Oh help!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:17 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat we Ray zo te zien krijgen.![]()
Ik heb Ludo ook nog nooit "schatje" tegen Valerie horen roepen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Saaaaaai, net of Valerie boeiend is voor Ludo.
Of iedereen met die sauna.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heeft Ludo trouwens met die lift
quote:Betje Koolhaas vaste rol in GTST!
De actrice achter het personage Suzanne Jacobs, zal een vaste rol gaan spelen in GTST. Het was de bedoeling dat Betje Koolhaas alleen een lange gastrol zou krijgen, maar na overleg heeft RTL NL vandaag bevestigd dat Suzanne Jacobs een vast karakter wordt in GTST. Binnekort zal haar biografie verschijnen op de site, en haar foto worden toegevoegd in de leader.
Ik ook. Echt een aanwinst voor GTSTquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef Perrow het volgende:
Leuk!ben benieuwd wat er allemaal rondom haar gaat gebeuren...
Zeker weten!goeie actrice hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook. Echt een aanwinst voor GTST![]()
Mooie fotoshoot is het!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:18 schreef Orginial het volgende:
[[url=http://people.freenet.de/chopshop/[CS]FajahLourens-Maxim2.jpg]afbeelding[/url]]
Maar dit is dequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Duiveltja het volgende:
Orginial het is hier geen B&H, post die in het vervolg maar daar
Ze is echt dé babe van GTST, zelfs met die verkleinde borsten en die nieuwe coupe is eigenlijk best sexy.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
Perfect juist..
Die tattoos zijn pas zonde..
Voor de rest is ze.
Ik kijk nu ook heel anders naar GTST, nu ik weet dat ze geen slipje draagt..
.
Again, volgende keer gewoon in B&Hquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar dit is deschoonheid
van GTST.
Ja het is zonde!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:30 schreef pberends het volgende:. Maar Jezus Christus Allah Mohammed wat zijn die tattoe's lelijk
.
Fajah kan het natuurlijk weg laten halenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
"Lichaamsversieringen"
Ik ben sowieso tegen die lelijke troep op het lichaam.
ja, maar ze heeft een donkere huid. Dus grote kans dat haar pigmint weg gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Fajah kan het natuurlijk weg laten halen![]()
Dat moet ze doen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Fajah kan het natuurlijk weg laten halen![]()
quote:GTST-actrices vliegen elkaar in de haren
Lieke van Lexmond en Inge Schrama kunnen het niet met elkaar vinden.
De twee Goede Tijden Slechte Tijden actrices zouden volgens Aalsmeerse bronnen zelfs niet meer met elkaar willen praten en negeren elkaar dan ook volledig. Voor de andere acteurs op de set zou de situatie onhoudbaar zijn geworden. De producenten van de populaire soap bekijken nu hoe ze de twee opvliegende katjes uit elkaar kunnen houden.
Bron : Noordzeefm
Ja tuurlijk *al hoop ik stiekem dat het wel waar is dan word sjors er uitgeschoptquote:
Noordzee FM heeft wel altijd het echte nieuws. Ik hoop dat Lieke van Lexmond eruit wordt gekickt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk *al hoop ik stiekem dat het wel waar is dan word sjors er uitgeschopt*
Volgens Noordzee fm was Martine al tien keer terug gekomen net zo als Dian en had Dorothea nu een gezin met zoon en dochterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Noordzee FM heeft wel altijd het echte nieuws. Ik hoop dat Lieke van Lexmond eruit wordt gekickt.![]()
Ik heb die nieuwsberichten nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens Noordzee fm was Martine al tien keer terug gekomen net zo als Dian en had Dorothea nu een gezin met zoon en dochter![]()
Lieke acteert overduidelijk beterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwsberichten nooit gezien.Maar in ieder geval: Vind jij Lieke beter acteren dan Inge?
Lieke? Die kan echt niet beter acteren dan Inge hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lieke acteert overduidelijk beter
Inge
ja welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lieke? Die kan echt niet beter acteren dan Inge hoor.![]()
Maarja altijd leuk: Catfightquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:10 schreef Nano het volgende:
Ik vind ze allebei goed!
Charlie laat Bing Sjors in elkaar meppen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met hun verhaallijn? Nu zijn ze zowat beste vriendinnen...
Ja ik eigenlijk ook.En dat gevecht van Fajah en Aukje eerst.Was dat eigenlijk waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht Fajah en Inge.
Volgens mij wel. Aukje is nu tabee, is de volgende Lieke?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook.En dat gevecht van Fajah en Aukje eerst.Was dat eigenlijk waar?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Aukje is nu tabee, is de volgende Lieke?![]()
Mijn god. Inge Schrama acteert 100x beter, vooral dat gelach van Lieke is niet aan te horenquote:
Ja Suzanne is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:17 schreef Perrow het volgende:
En over Suzanne: Harstikke goed nieuws natuurlijk, ze gaan dus niet echt vernieuwen.![]()
Helemaal mee eens. Ze was echter wel leuker in Goudkust, maar dat komt door de rol. Betje Koolhaas was ook bij de uitreiking van de awards, waar GTST won. Daar is het nagevraagd, en wordt ze een vaste rolquote:
Mooi? Prachtig zul je bedoelenquote:
Misschien welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:21 schreef Beautygirl het volgende:
Ik denk dat Geert een paaskindje krijgt.![]()
Hahahah, dat zou wel hilarisch zijn.quote:
Ik denk dat het kijkcijferaantal dan wel erg daalt!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Wilbert87 het volgende:
Maar hoe zit het met dat GTST naar Talpha zou gaan?![]()
Dan is ook wel een goed punt ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:25 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk dat het kijkcijferaantal dan wel erg daalt!
Ja dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:25 schreef Perrow het volgende:
Ik denk dat GTST niet naar Talpha gaat. Het zou echter wel kunnen, maar dan zal GTST wel helemaal vernieuwd worden. Ik denk dat het bij RTL4 blijft.![]()
Het moet gewoon bij RTL4 blijven.quote:
Misschien wordt het wel een kuikentjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Hahahah, dat zou wel hilarisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |