Doe even normaal wil je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg Orgi donder jij eens lekker op![]()
quote:
Nee die reactie is lekker normaal met toevalig dezelfde naam als dat koffie huis van Yasmin waar die Orgi zo gek van isquote:godverdomme ik zou die barbara wel ff willen neuken
Helemaal 100% zeker weten kan je het dus nooit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[..]
Nee die reactie is lekker normaal met toevalig dezelfde naam als dat koffie huis van Yasmin waar die Orgi zo gek van is![]()
Iwan, je bent echt helemaal geweldig!! Erg bedankt hiervoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg Orgi donder jij eens lekker op![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:26 schreef 2609 het volgende:
--edit doe even normaal--
en die naam van dat koffiehuis is helemaal geen 2609 heb jij ooit weleens een wekker gezien waar de tijd 26:09 opstond!?!?!?!
Sjors is echt wel een van de betere personages. Zoals Charlie acteert..quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef Beaker het volgende:
wat doet Sjors zichzelf toch aan, zoals ze gisteren keek toen ze hoode dat Bing hun leraar zou worden maakte ze me daar toch een centebak van haar gezicht![]()
mijn hemel wat kan dat kind bekken trekken!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sjors is echt wel een van de betere personages. Zoals Charlie acteert..![]()
Whatevah.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef Beaker het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb het over haar bekkentrekken en niet over haar acteerprestaties
laat maarquote:
quote:Vanavond om 20:30 op Nederland 2 zendt BNN voor de derde keer De Hoofdprijs uit. Een jaarlijks terugkerende awardshow waarin BNN prijzen uitreikt aan de populairste programma's van het afgelopen jaar. De Hoofdprijs wordt uitgereikt in vijf categorieën: serie buitenland, serie binnenland, muziek, amusement en info(tainment). De presentatie is in handen van Bridget Maasland en De BNN Lama's. In de categorie serie binnenland is de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden de grote winnaar geworden. Everon Jackson Hooi (Bing), Betje Koolhaas (Suzanne), Christophe Haddad (Nick), Koert Jan de Bruijn (Dennis), Elle van Rijn (Valerie) en Bas Muijs (Stefano) namen de award in ontvangst.
Ludoquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie behoren tot jou favoriete GTST-ers?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:52 schreef Beaker het volgende:
[..]
LudoDie is door en door slecht
of was dat nou Pittige tijden
Mjaaa....denk toch wel dat dat Isabella isquote:
Ik vind iedereen wel leuk maar vooral Ray kan ik echt niet meer luchten of zien, die verhaallijn is gewoon ruk. Enne Dennis mag wel weer terugkomen, die kan zonder Ray wel leuk zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:58 schreef Beaker het volgende:
[..]
Mjaaa....denk toch wel dat dat Isabella isIk vond vooral Aukje erg leuk, maarja die is weg
Ik vond vooral Angela Schijf haar presteer werk goehoed! Vind ik overigens nog een leuk wijfiequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind iedereen wel leuk maar vooral Ray kan ik echt niet meer luchten of zien, die verhaallijn is gewoon ruk. Enne Dennis mag wel weer terugkomen, die kan zonder Ray wel leuk zijn.![]()
En wie vindt je niet leuk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:16 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik vond vooral Angela Schijf haar presteer werk goehoed! Vind ik overigens nog een leuk wijfie![]()
Je komt uit dort zie ik, moet ik vanavond heen
Valerie Fischer idd. Net als Ray Groenoordquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef Beaker het volgende:
Niet leuk, dat mokkel die met Ludo gaat! Ik vind Ludo leuheuk hij zou met mij moeten gaan![]()
![]()
Die voegen wat mij betrefd niks toe aan de seriequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Valerie Fischer idd. Net als Ray Groenoord![]()
Jawel hoor. Ze maken de serie klote.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Beaker het volgende:
[..]
Die voegen wat mij betrefd niks toe aan de serie
pcies en dat is niet goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze maken de serie klote.![]()
Inderdaad! Toedelsquote:
Neuh, jij?quote:
quote:De actrice speelt al een paar seizoenen de rol van Valerie in de soap. Maar ze heeft besloten er mee te stoppen. Gisteren sprak zij op Noordzee 100.7 FM voor het eerst over haar zwangerschap, maar of dit iets te maken heeft met haar besluit te stoppen is niet bekend.
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.quote:
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.
1990 hoor, dat is altijd zo geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds..
En je bent ook een vrouw zeker ipv een manquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
En je bent ook een vrouw zeker ipv een man
In het begin was je toch dertien twee keer jarig in een jaar huldequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,Sjors niet!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het begin was je toch dertien twee keer jarig in een jaar hulde![]()
anyway Bing word de nieuwe Benjamin ofzo ?
Hij moet trouwens iets met charlie krijgen en niet met die cristenmuts.
Dat ligt er dik bovenop!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
nee Bing en Charlie, en ik denk dat Sjors iets met Nick krijgt![]()
![]()
Maar ik denk het al sinds dat sjors, nick heeft vergevenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat ligt er dik bovenop!
Nou ja,ze worden iig vrienden denk ik![]()
En dat is al drie maanden geleden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik denk het al sinds dat sjors, nick heeft vergeven
En hoe Janine op mr. Harmsen reageerde: "Ja,hoe moet ik dat nou we....!"quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Ludo over Barbara-Sjoerd relatie:
"Omdat ie een lekker ding is??"
Hoe die het zei.
Oh help!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:17 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat we Ray zo te zien krijgen.![]()
Ik heb Ludo ook nog nooit "schatje" tegen Valerie horen roepen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Saaaaaai, net of Valerie boeiend is voor Ludo.
Of iedereen met die sauna.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heeft Ludo trouwens met die lift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |