Jawel hoor. Ze maken de serie klote.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Beaker het volgende:
[..]
Die voegen wat mij betrefd niks toe aan de serie

pcies en dat is niet goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze maken de serie klote.![]()

Inderdaad! Toedelsquote:

Neuh, jij?quote:

quote:De actrice speelt al een paar seizoenen de rol van Valerie in de soap. Maar ze heeft besloten er mee te stoppen. Gisteren sprak zij op Noordzee 100.7 FM voor het eerst over haar zwangerschap, maar of dit iets te maken heeft met haar besluit te stoppen is niet bekend.

Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.quote:

Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.

1990 hoor, dat is altijd zo geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds..

En je bent ook een vrouw zeker ipv een manquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben vijftien dus toen was ik 7/8 toen ik het echt begon te volgen dus dat is 97/98. Tenminste ik weet alles van toen.

quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
En je bent ook een vrouw zeker ipv een man

In het begin was je toch dertien twee keer jarig in een jaar huldequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]

Nee,Sjors niet!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het begin was je toch dertien twee keer jarig in een jaar hulde![]()
anyway Bing word de nieuwe Benjamin ofzo ?
Hij moet trouwens iets met charlie krijgen en niet met die cristenmuts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |