Nee man dat gedoe met Nick en Ludo is echt heftigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Wat een vreselijk saaie serie is het geworden.
Inderdaad, jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee man dat gedoe met Nick en Ludo is echt heftig
LOL dat kan nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Nick wordt de spermadonor van Isabella.
Dat zal wel een geweldig kind opleverenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Nick wordt de spermadonor van Isabella.
Pa een verkrachter en ma een psychoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zal wel een geweldig kind opleveren
Dan moet meneer Harmsen het maar worden.quote:
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.quote:
Nick heeft nog niet door dat hij gewoon een irritant pestventje is en moet veranderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.
En eigelijk toch wel goed wil doen.![]()
Ik vind het zo mooi. Ook hoe hij dat neerzet! Echt waar. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.
En eigelijk toch wel goed wil doen.![]()
Ja maar dat wil die helemaal niet zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Nick heeft nog niet door dat hij gewoon een irritant pestventje is en moet veranderen.
Christophe Haddad is zeker wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi. Ook hoe hij dat neerzet! Echt waar. Mijn complimenten.
Mooie rol voor hem, goede zet van de schrijvers!
Een feestje in de darkroom.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Misschjien moeten we Nick eens een hart onder de riem steken en een feestje ofzo voior hem organiseren. Heeft die arme jongen wel verdiend.
Ik vind ze tegenwoordig ook beter dan Ludo en Stefano.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Frey het volgende:
De scènes tussen Christophe en Erik zijn altijd ijzersterk.
Ze hebben Stefano helaas veel te soft gemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig ook beter dan Ludo en Stefano.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben Stefano helaas veel te soft gemaakt![]()
als het maar niet Ludo is, Ludo wordt namelijk langzaamderhand de nieuwe Robert op het gebied van kinderen krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Lees net dat Valerie in het echt zwanger is, ben benieuwd van wie in GTST![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Hoezo moet er iemand in de serie zwanger worden dan ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Das waar ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:56 schreef Taurus het volgende:
[..]Waarom betekent dat automatisch dat ze in de serie ook zwanger wordt?
Zij kan toch geen kinderen krijgen?![]()
Niet echt heel duidelijk, maar kon nog niks vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:26 schreef Beaker het volgende:kan iemand een goede foto plaatsen van Victoria met haar haar zoals het nu zit? Wil mijn haar laten knippen en dan een beetje dat model!
Thanx!
Bedankt!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt heel duidelijk, maar kon nog niks vinden.
[afbeelding]
Was zij er niet een tijdje als vriendin van iemand...Geloof Yasmine?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze hippie in de keuken van Harmsen![]()
Aandelen Merenpark gekocht in de tijd dat hij met Martine samenwerkte. Daarna Heeft hij ze toen verkocht voor heel veel geld aan Ludo geloof ik of zo iets..quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:12 schreef mr.marcus het volgende:
ik zit me ineens af te vragen hoe Nick ook alweer aan al dat geld komt![]()
Dat kan echt alleen in GTST: iemand doet een ander iets verschrikkelijks aan en een tijdje later zijn ze de beste vrienden. Zoals bij Isabella en Charlie en nu blijkbaar Sjors en Nick. Maar ach, het is een soap!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:38 schreef Dizer het volgende:
Amy is nu bij Suzanne, iedereen denkt dat het haar Nichtje is "Tara".
Isabella heeft haar al gezien maar deed haar niet zo.
GTST is langzaam aan het groeien vanuit een dal. Vooral Nick en Ludo gaan nu goed! Sjors en Nick lijken vrienden te worden
Eerste keer dat ik dat mens zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was zij er niet een tijdje als vriendin van iemand...Geloof Yasmine?
De meesten van mijn beste vrienden die ik al een tijdje ken, heb ik eerts leren kennen aan de hand van Ruzie en zoquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen in GTST: iemand doet een ander iets verschrikkelijks aan en een tijdje later zijn ze de beste vrienden. Zoals bij Isabella en Charlie en nu blijkbaar Sjors en Nick. Maar ach, het is een soap!![]()
Maar jij bent dan ook een wandelende soap, Dizer!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
De meesten van mijn beste vrienden die ik al een tijdje ken, heb ik eerts leren kennen aan de hand van Ruzie en zo
Is het mischien niet een van de nieuwkomers?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Wie is deze hippie in de keuken van Harmsen![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zou je zien zegt Charlie straks Ja krijgt die aunt annie kerel er lucht van en worden Robert Jef Morris en Nick ontslagen
Zoals al is gezegd maar er klopt geen snars meer van want zijn geld moet inmiddels allang op zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:12 schreef mr.marcus het volgende:
ik zit me ineens af te vragen hoe Nick ook alweer aan al dat geld komt![]()
En Charlie die de hele dag ging shoppen met zijn cc.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals al is gezegd maar er klopt geen snars meer van want zijn geld moet inmiddels allang op zijn.
Ludo moest Nick's Merenpark aandelen hebben en bood er 3 miljoen voor, maar Nick heeft inmiddels een huis van ongeveer een miljoen gekocht, 1 miljoen bijgedragen toen Nina was ontvoerd, laatst een bedrijf overgenomen, Nina's dure kliniek betaald, een ton met die mannenveiling.
Hij moet inmiddels minder hebben dan Robert of Jef.
Ja ik weet het TVP![]()
Inderdaad, Janine en Stefano hebben Ludo gedrogeerd, alles afgenomen, ontoerekeningsvastbaar verklaard, Ludo is bij een verschijning van die namaak-Bowien zelfs van een balkon afgesprongen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen in GTST: iemand doet een ander iets verschrikkelijks aan en een tijdje later zijn ze de beste vrienden. Zoals bij Isabella en Charlie en nu blijkbaar Sjors en Nick. Maar ach, het is een soap!![]()
Ik had je er laatst toch een gegeven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt heel duidelijk, maar kon nog niks vinden.
[afbeelding]
Grappig, dat vond ik juist de meest geloofwaardige ommezwaai van het hele stel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar Benjamin en Ray spannen toch wel de kroon!
Jeejquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef Woelli het volgende:
Volgende week gaat Suzanne vertellen dat Amy nog in leven is
Isabella wordt vast helemaal hysterischquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd vind ik ook.Ik ben benieuwd hoe Isabella gaat reageren!![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef bar_rel het volgende:
Sjors doet toch ook alleen maar vaag tegen Bing
Ik wist het niet, want ik volgde dat verhaallijn helemaal niet.quote:
Ik vermoed dat ze echt iets tegen negers heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef bar_rel het volgende:
Sjors doet toch ook alleen maar vaag tegen Bing
Ik ruikte het al van mijlen verquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wist het niet, want ik volgde dat verhaallijn helemaal niet.
Nee joh, haar eerste ontmoeting met Bing ging niet helemaal goed, ze dacht dat hij een inbreker was en sindsdien nemen die 2 een houding tegen elkaar aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze echt iets tegen negers heeft
Avatar #1:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Sorry dat dit hier moet, maar ik weet je anders niet te vinden.
Iwan, mag ik jou om een gunst vragen? Jij maakt altijd van die mooie avatars. Kan jij heel misschien één voor mij maken? Ik wil heel graag zo een van de aflevering van vandaag van GTST, wanneer Nick zich schuldig voelt over dat Sjors hem aan het steunen is. Dan zit hij op de bank half te huilen en te vertellen aan Sjors of zij wel eens het gevoel heeft dat ze zo eenzaam is dat ze ontploft?
Alvast bedankt
Zeg Orgi donder jij eens lekker opquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef 2609 het volgende:
godverdomme ik zou die barbara wel ff willen neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |