Ik heb je oude ondertitel gejatquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef pberends het volgende:
LOL, Net op NOS Journaal: "Dorothea (Visser) wordt waarschijnlijk heilig verklaard door de Paus".
quote:
Ja inderdaad heus breng je Nick dan naar huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Sjors, ongeloofwaardige big. Op de brandstapel met haar.
Hey, die dude heeft vader issues! Laat hemquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is echt een big ding voor Nick he
Ik vond het erg zielig en ik had een brok in mijn keelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Beach het volgende:
Opeens had ik heel veel sympathie voor Nick.
Ja die arme Nick hij is gewoon cool ik had het de hele tijd al doorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Beach het volgende:
Opeens had ik heel veel sympathie voor Nick.
Daar ging het niet om, ik herkende veel van mijn gevoel zoals hij het omschreef.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die arme Nick hij is gewoon cool ik had het de hele tijd al door![]()
Idem. Maar hij heeft er meerdere omschreven en ik hou het nog persoonlijk, dus ik ga niet zeggen welke, maar vandaag voelde ik een stukje van hoe hij zich voeldequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, ik herkende veel van mijn gevoel zoals hij het omschreef.
hierzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Idem. Maar hij heeft er meerdere omschreven en ik hou het nog persoonlijk, dus ik ga niet zeggen welke, maar vandaag voelde ik een stukje van hoe hij zich voelde
Vandaag was het mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Wat een vreselijk saaie serie is het geworden.
Nee man dat gedoe met Nick en Ludo is echt heftigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Wat een vreselijk saaie serie is het geworden.
Inderdaad, jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee man dat gedoe met Nick en Ludo is echt heftig
LOL dat kan nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Nick wordt de spermadonor van Isabella.
Dat zal wel een geweldig kind opleverenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Nick wordt de spermadonor van Isabella.
Pa een verkrachter en ma een psychoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zal wel een geweldig kind opleveren
Dan moet meneer Harmsen het maar worden.quote:
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.quote:
Nick heeft nog niet door dat hij gewoon een irritant pestventje is en moet veranderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.
En eigelijk toch wel goed wil doen.![]()
Ik vind het zo mooi. Ook hoe hij dat neerzet! Echt waar. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nick die zich onbegrepen voelt door de wereld en maar niet snapt waarom.
En eigelijk toch wel goed wil doen.![]()
Ja maar dat wil die helemaal niet zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Nick heeft nog niet door dat hij gewoon een irritant pestventje is en moet veranderen.
Christophe Haddad is zeker wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi. Ook hoe hij dat neerzet! Echt waar. Mijn complimenten.
Mooie rol voor hem, goede zet van de schrijvers!
Een feestje in de darkroom.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Misschjien moeten we Nick eens een hart onder de riem steken en een feestje ofzo voior hem organiseren. Heeft die arme jongen wel verdiend.
Ik vind ze tegenwoordig ook beter dan Ludo en Stefano.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Frey het volgende:
De scènes tussen Christophe en Erik zijn altijd ijzersterk.
Ze hebben Stefano helaas veel te soft gemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig ook beter dan Ludo en Stefano.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben Stefano helaas veel te soft gemaakt![]()
als het maar niet Ludo is, Ludo wordt namelijk langzaamderhand de nieuwe Robert op het gebied van kinderen krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Lees net dat Valerie in het echt zwanger is, ben benieuwd van wie in GTST![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:29 schreef Diorchanel het volgende:
Lees net dat Valerie in het echt zwanger is, ben benieuwd van wie in GTST![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |