HÉ VERDORIE!! Maar niet de moed laten zakken...quote:
Ik ben maandag naar de dokter geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
HÉ VERDORIE!! Maar niet de moed laten zakken...
Als je al eens begint met .. niet uitstellen van dingen
Dan krijg je iets meer patroon in je leven...en beter zicht op dingen....(misschien helpt dat)
Dat is de juiste instelling!....maar nu ook echt doen hoor!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben maandag naar de dokter geweest.
Iig iets gedaan.
Maar nu blijf ik er te lang in hangen.![]()
Maargoed, morgen echt er voor gaan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!....maar nu ook echt doen hoor!!
Je gaat je dan ook vanzelf iets beter voelen..probeer die cyclus te doorbreken..
dat is goed voor je zelfvertrouwen![]()
You're welcome..
Als dat zou kunnen Armanimania.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Beach en Myriam7, jullie zitten op de drempel van slowchat. Neem elkaar op msn of nog spannender, bel elkaar.
OT: Erg goed, heb mijn liefje naast mij liggen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Beach en Myriam7, jullie zitten op de drempel van slowchat. Neem elkaar op msn of nog spannender, bel elkaar.
OT: Erg goed, heb mijn liefje naast mij liggen
Wat is er dan met jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:31 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
SORRY
![]()
OT
Voel me lang niet zo goed als ArmaniMania... (maar ik gun het hem van harte)
Veel sterkte toegewenst.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:35 schreef Myriam7 het volgende:
Voel me vreselijk verdrietig vanwege een vriend die pas is gestorven...![]()
ach, beter nu dan na een relatie van 10 jaar, lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef JeroenV het volgende:
Zwaar klote.
Heb net een relatie, super verliefd. Maar ziet er nu al naar uit dat ie binnenkort stuk loopt.
txs..Het heeft gewoon tijd nodig...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Veel sterkte toegewenst.
Ik hoop dat je later fijn terug kan denken aan goede herinneringen/
Kom eens op msn dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel goed opzich, maar te lang al niet iets echt leuks meer gedaan, moet verandering in komen.
offtopicquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zat net even uit nieuwsgierigheid op de schoolbank-site te kijken. Kreeg altijd mailtjes maar deed er niks mee. Die oude klassenfoto's zijn leuk om te zien zeg.
Offtopic dan ook maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:43 schreef releaze het volgende:
[..]
offtopic
Culemborg is nog best wel aardig als het zonnetje schijnt....Moet iedere keer aan je denken als ik er ben
(deze hele week) (En nee niet op die perverse manier zeg!
)
OT, goed! Ben aan het genieten van mn stageweek maar ben ook heeel eeeerg moe..
Dat vlindertje staat er nog steeds hoor...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef Myriam7 het volgende:
BLÉH!
Dan heb jij het leuker gehad dan mij de afgelopen..uren.
maar nu moet ik vooral niet gaan SC, anders hang ik weer in de prijzen..en dan moet ik dadelijk met jou trouwen. zie ONZ..
Het gaat nu wel weer..maar wat was ik zojuist "van slag".quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat vlindertje staat er nog steeds hoor...
Trouwen??![]()
![]()
![]()
Ik kon de humor er opzich wel van inzien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:49 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer..maar wat was ik zojuist "van slag".
Dat is zo helemaal niet mij
Ik sta normaliter overal achteraan..en zeker niet in de picture, ben van nature rustig en stil..en dan maken ze een ONZ topic over je...niet leuk![]()
Ja ik weet het....
![]()
Ken het gevoel, moet ook niet in de spotlights gaan staan, sta veel liever ergens op de achtergrondquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Myriam7 het volgende:
ik háát het alleen om op de voorgrond te staan, afschuwelijk gewoon! dan voel ik me vreselijk opgelaten..
Blijf je nou aan het zeiken, zoek een hobbyquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:49 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer..maar wat was ik zojuist "van slag".
Dat is zo helemaal niet mij
Ik sta normaliter overal achteraan..en zeker niet in de picture, ben van nature rustig en stil..en dan maken ze een ONZ topic over je...niet leuk![]()
Ja ik weet het....
![]()
Ik hoop dat het niks ernstig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Pheno het volgende:
Ik mag morgen weer terug voor longonderzoek, ik heb er geen zin an.
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Blijf je nou aan het zeiken, zoek een hobby
OT: Voel me geïrriteerd door geqoute user
een.. twee.. drie... tienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef ArmaniMania het volgende:
OT: Voel me geïrriteerd door geqoute user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |