Ja het is zonde!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:30 schreef pberends het volgende:. Maar Jezus Christus Allah Mohammed wat zijn die tattoe's lelijk
.
Fajah kan het natuurlijk weg laten halenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
"Lichaamsversieringen"
Ik ben sowieso tegen die lelijke troep op het lichaam.
ja, maar ze heeft een donkere huid. Dus grote kans dat haar pigmint weg gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Fajah kan het natuurlijk weg laten halen![]()
Dat moet ze doen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Fajah kan het natuurlijk weg laten halen![]()
quote:GTST-actrices vliegen elkaar in de haren
Lieke van Lexmond en Inge Schrama kunnen het niet met elkaar vinden.
De twee Goede Tijden Slechte Tijden actrices zouden volgens Aalsmeerse bronnen zelfs niet meer met elkaar willen praten en negeren elkaar dan ook volledig. Voor de andere acteurs op de set zou de situatie onhoudbaar zijn geworden. De producenten van de populaire soap bekijken nu hoe ze de twee opvliegende katjes uit elkaar kunnen houden.
Bron : Noordzeefm
Ja tuurlijk *al hoop ik stiekem dat het wel waar is dan word sjors er uitgeschoptquote:
Noordzee FM heeft wel altijd het echte nieuws. Ik hoop dat Lieke van Lexmond eruit wordt gekickt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk *al hoop ik stiekem dat het wel waar is dan word sjors er uitgeschopt*
Volgens Noordzee fm was Martine al tien keer terug gekomen net zo als Dian en had Dorothea nu een gezin met zoon en dochterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Noordzee FM heeft wel altijd het echte nieuws. Ik hoop dat Lieke van Lexmond eruit wordt gekickt.![]()
Ik heb die nieuwsberichten nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens Noordzee fm was Martine al tien keer terug gekomen net zo als Dian en had Dorothea nu een gezin met zoon en dochter![]()
Lieke acteert overduidelijk beterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwsberichten nooit gezien.Maar in ieder geval: Vind jij Lieke beter acteren dan Inge?
Lieke? Die kan echt niet beter acteren dan Inge hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lieke acteert overduidelijk beter
Inge
ja welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lieke? Die kan echt niet beter acteren dan Inge hoor.![]()
Maarja altijd leuk: Catfightquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:10 schreef Nano het volgende:
Ik vind ze allebei goed!
Charlie laat Bing Sjors in elkaar meppen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met hun verhaallijn? Nu zijn ze zowat beste vriendinnen...
Ja ik eigenlijk ook.En dat gevecht van Fajah en Aukje eerst.Was dat eigenlijk waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht Fajah en Inge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |