quote:Op maandag 21 maart 2005 16:26 schreef Remzz het volgende:
Toch leuk vorig topic hebben jullie helemaal volgelult zonder dat er ook maar 1 aflevering van GTST is geweest.
tvp
Modderworstelenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wou eerst een OP maken met Charlie en Sjors druk aan het karaten, maar die was mislukt.![]()
Vrijdag heeft ze lekkage ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef Orginial het volgende:
Ik hoop dat het cafe 1753 een beetje opschiet. Ik snap niet waarom ze het Yasmin laten doen, aangezien die waarschijnlijk weggaat?![]()
Nee, de bedrading ofzo moet nog worden aangelegd.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze moest de elektrakabels toch vernieuwen
En sjors en charlie .... snoepgoed!!!!
Tja,is weer eens wat anders.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:37 schreef Airelle het volgende:
TrgVndPst
Oeh. Bing, wat is hij groot. Oeh. Ah.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Tja,is weer eens wat anders.
Het zal me benieuwen wat Charlie en Sjors allemaal gaan uitkramen!
80 cent ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 17:24 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd of Yasmin 1753 ook verkoopt voor 1 euro![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeh. Bing, wat is hij groot. Oeh. Ah.![]()
Die bewaker was onze Jim!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Frey het volgende:
Knap staaltje acteerwerk van Erik en Christophe![]()
Nick en Bing zijn allebei kleine rolletjes, die moeten inderdaad uitgebouwd worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:51 schreef Woelli het volgende:
Christophe moet een grote rol worden!!
Maar dat komt omdat iedereen tegen hem is door die verkrachting!!
Waarom moet dat dan? Ik vind het een rustige prettige rol, er komt vast nog wel meer, maar ik kan niet zeggen dat ik me nu aan hem erger.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Perrow het volgende:
Ik snap niet waarom ze Bing hebben aangenomen, hij heeft totaal geen inbreng in de soap.![]()
De familie fischer moet samen worden met de Sanders. Dus dat Valerie gaat trouwen met Ludo en dat Charlie weer met Nick gaat en dat Ludo Nich accepteert.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan? Ik vind het een rustige prettige rol, er komt vast nog wel meer, maar ik kan niet zeggen dat ik me nu aan hem erger.
Net zoals die mensen zeggen dat Stefano weer maffia moet worden, ik vind het zo een prettig personage, maar meestal als het leuker en beter moet gaat het mis met personages, naar mijn oordeel dan.
Kijk maar naar Laura, Robert, Jef en zelfs Ludo, die figuren hebben zoveel dingen meegemaakt dat het gewoon niet leuk meer is als er weer iets spectaculairs komt.
De hele familie Alberts (en Fischer) heeft in mijn ogen na het vertrek van Kim en Julian in een stevige dip gezeten waar ze pas uit zijn gekomen toen Jef en Barbara eindelijk uit elkaar gingen, Milan opdonderde, Charlie in Scala ging wonen, Morris vervangen werd en Robert en Valerie uit elkaar gingen.
Helemaal niet joh, de Fischers zijn pathetic en lijden aan onterechte arrogantie, zowel de Alberts als de Sanders zijn veel te goed voor ze.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
De familie fischer moet samen worden met de Sanders. Dus dat Valerie gaat trouwen met Ludo en dat Charlie weer met Nick gaat en dat Ludo Nich accepteert.
Charlie is wel leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet joh, de Fischers zijn pathetic en lijden aan onterechte arrogantie, zowel de Alberts als de Sanders zijn veel te goed voor ze.
Barbara verdient zo iemand als de ex-man van Jeanne Dekker die haar bijna wilde vermoorden en Valerie iemand als Marc de Waal uit seizoen 1 die haar om de zoveel tijd verkrachtte.
Charlie verdient een soort Onno P. Wassenaar die haar een eenvoudige dienstmeid maakt en Morris verdient Oscar Brandts-Buys![]()
Fischers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar haar baarmoeder was toch weggehaald?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Jessica, Hedwig en Kim een factor 20 leuker![]()
Ja maar nu vergeet je Charlie 1 die hoort ook wel in dat rijtjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Jessica, Hedwig en Kim een factor 20 leuker![]()
wat is daar erg aan danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:27 schreef Orginial het volgende:
@t Woelli: Je hebt net tvvrouwenonline gelezen.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=560145/sc=65d003quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef pberends het volgende:
LOL, Net op NOS Journaal: "Dorothea (Visser) wordt waarschijnlijk heilig verklaard door de Paus".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |