is er een keer een scheids die de regels hanteert, loop ik weer te zeikenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef PogueMahone het volgende:
hij heeft wel gelijk! regels zijn regels
Neuh, dat is ie niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
Denk het niet BS, schatte hem een jaartje of 30 !
uuuhhhhh Roelof Luingequote:Op maandag 21 maart 2005 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om het trouwens nog leuker te maken, die man die rood kreeg had in zijn hele voetbalcarriere van 40 jaar ofzo pas 1 keer eerder rood gehad.
Drie keer raden van wie hij die andere kaart kreeg
spelregel examen binnenkort ?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
BijnaWederom mijn pa
* BliksemSchigt nog even gaat leren
de kraker tegen DHC ?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef just me het volgende:
* just me is brak
PSV gewonnen, Concordia gewonnen !!
teveel gezopen en ik ga weer ff plat
ah, dus zo kom jij aan je geldquote:
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
wat heerlijk om deze ochtend de voorkant van het sportkatern te zien
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
Het Parool heeft ook een hele leuke voorkant van zijn sportkatern vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
k zal strax even de krant erbij halenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?
Laat maar liggen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zal strax even de krant erbij halen
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?
quote:De Telegraaf
PSV vernedert Ajax met 0-4; hoofdrol voor Van Bommel
ZWEVEND NAAR TITEL
dat is slechts 210,45 guldenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes Defqon 1 besteld
95,50 euro voor 2 kaartjest
Gulden bedoel je?quote:
quote:
quote:
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd van den Gulden is voorbij. Get ovet it
Tuurlijk, maar er is toch ook inflatie. Die kaartjes van vroeger waren nu ook waarschijnlijk duurder geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.
Er wordt nu natuurlijk wel iets meer verwacht van ee feest dan pak m beet 5 jaar geleden qua licht een aankleding dan. Daarbij zijn dj's niet goedkoper geworden en zwemmen we in Nederland in de arbo regels ed.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.
Is ook wel zo, maar het blijft veel. Maar goed voor en Madonna enzo betaal je nog veel meerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er wordt nu natuurlijk wel iets meer verwacht van ee feest dan pak m beet 5 jaar geleden qua licht een aankleding dan. Daarbij zijn dj's niet goedkoper geworden en zwemmen we in Nederland in de arbo regels ed.
Maar de prijzen zijn dan ook jaren klakkeloos verhoogd zoals Duncan Stutterheim van id&t al aangaf in een interview op RTL5
idd en tis een cliche maar alles is duur, als je een avondje naar eenmusical gaat betaal je je ook blauw, een beetje voetbalwedstrijd iss ook rete duur.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar het blijft veel. Maar goed voor en Madonna enzo betaal je nog veel meer
En ach ik heb echt een krap budget maar kan wel veel feesten af en kan als ik wil elk weekend uit, dus vermaak me welquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en tis een cliche maar alles is duur, als je een avondje naar eenmusical gaat betaal je je ook blauw, een beetje voetbalwedstrijd iss ook rete duur.
zag het staan ja... netjes op de 2de plaats alleen een straatlengte achter op Neptunusquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef just me het volgende:
* just me is brak
PSV gewonnen, Concordia gewonnen !!
teveel gezopen en ik ga weer ff plat
en toen werd het ineens weer maandagquote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Balen van Den Haag gisteren zo in de laatste minuut, maar de smadelijke nederlaag van de joden en de zege van Napoli in de 94e minuut hadden m'n dag al helemaal gemaakt
Tesamen met grote eetpartijen ter ere van de naamdag van Giuseppe (zaterdag) en Palmzondag (in combinatie met verdomd lekker weer) maakten dat ik het halve weekend bezopen geweest ben en me vol lekkernijen gestopt heb.
Lovely
ik zit hier verdomme tussen allemaal Rotterdammersquote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weten maar weinig mensen op m'n stage dat ik Ajacied ben, en heb ik nog geen PSV-er gesignaleerd
Ja ach, valt wel mee hoor, ik ben niet e.o.a. werkschuw stuk tuig.quote:
Als ik je baas was, had ik je laten overwerken vanavondquote:Op maandag 21 maart 2005 12:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik zit hier verdomme tussen allemaal Rotterdammers
ik ook niet hoor, maar als je mij zou laten kiezen tussen tussen een dagje werken en een dagje zoals jij eerder beschreef.........quote:Op maandag 21 maart 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja ach, valt wel mee hoor, ik ben niet e.o.a. werkschuw stuk tuig.
En volgende week is het alweer Pasen, wat dus weer gepaard gaat met.......heeeeeeeeeel veel, lang, vaak eten & drinken
zo is het bij de paus ook begonnenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb kouwe tenen
Ik ben het zomaar met je eenschquote:Op maandag 21 maart 2005 12:26 schreef mitt het volgende:
I do like mondays, das me vrije dag namelijk![]()
om de topictitel te wijzigen ?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het zomaar met je eensch
Kan iemand Marcel van Dam even een flesje typex sturen ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ach ik heb echt een krap budget maar kan wel veel feesten af en kan als ik wil elk weekend uit, dus vermaak me wel. Hopelijk vind ik snel werk en hopelijk gelijk passend werk en dan probeer ik ook wat meer onbekendere feesten af te gaan. En toch nog een keer DV.
Mysteryland dan ookquote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]DV moet je eens gezien hebben als dance liefhebber.
Ik krijg waarschijnlijk kaartenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Defqon gaat echt top worden, ik voel het gewoon. Alleen nog 2 maanden wachten
Hahaha deden ze vorig jaar ook, kwamen nog een stel touristen met een bootje langs varen en die hadden zo iets van "What the fuck?!" en wij maar vrolijk staan springen in het zandquote:Op maandag 21 maart 2005 13:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk kaarten.
En anders gaan we gewoon met een bootje voor het strand liggen.
Je vergeet het eten nog... en de wc's enzv enzvquote:Op maandag 21 maart 2005 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou wel naar het goffertfeest willen, maar ik twijfel nog... de treinreis en het kaartje plus het bier en het bier en het bier wordt allemaal wel kostbaar....
Maar Lenny komt
Goeie vraag!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:33 schreef JaWi het volgende:
Waarom plannen ze tentamens altijd bij mooi weer?
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mysteryland dan ook
Trouwens Defqon gaat echt top worden, ik voel het gewoon. Alleen nog 2 maanden wachten
Rockin Parkquote:Op maandag 21 maart 2005 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou wel naar het goffertfeest willen, maar ik twijfel nog... de treinreis en het kaartje plus het bier en het bier en het bier wordt allemaal wel kostbaar....
Maar Lenny komt
Oei, dat is niet zo bestquote:Op maandag 21 maart 2005 13:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Goeie vraag!
* Vom heeft vanochtend het record extreem tentamens verneuken verbroken
Dat rookfascisme loopt wel de spuigaten uit zo langzamerhand. Slaat toch nergens op dat je naar de parkeergarage moetquote:Op maandag 21 maart 2005 13:32 schreef golfer het volgende:
Zo, de grafstemming zat er vanmorgen bij Het Parool weer lekker in.
Allemaal azijn-koppen door Ajax.
Daar bovenop kwam dus een nu toch officieel ingesteld algeheel rookverbod in het gebouw, dus lekker in een tochtige parkeergarage af-en-toe even een frustratiepeuk kunnen opsteken.
Enfin, halve werkdagje zit er weer op, het zonnetje schijnt in Bloemendaal. Lente.
Ik woon aan de overkant van het meer, daar was het zelfs te horen.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hahaha deden ze vorig jaar ook, kwamen nog een stel touristen met een bootje langs varen en die hadden zo iets van "What the fuck?!" en wij maar vrolijk staan springen in het zand
En hopelijk staat de wind weer lekker goed, mag het geluid lekker hard enzo. Vorig jaar hoorde je de main en de hardcore stage over het hele terrein heen
Ik moet leren maar het wil niet zo.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Goeie vraag!
* Vom heeft vanochtend het record extreem tentamens verneuken verbroken
Ik rook zelf niet, maar vind de regelgeving nu ronduit belachelijk aan het worden. Als iemand er last van heeft dat een ander rookt kan hij of zij dat toch melden. Maar nu mag je zowat nergens meer roken en dat van meeroken zal ook wel meevallen, net of je van de lucht buiten geen kanker enzo krijgt..quote:Op maandag 21 maart 2005 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat rookfascisme loopt wel de spuigaten uit zo langzamerhand. Slaat toch nergens op dat je naar de parkeergarage moet
Amsterdamse azijnkoppen zijn
Haha vind je het gek met dat water, dat voert het geluid gewoon verder naar de overkant. Alleen dat stof is jammer, vorig jaar stonden we in de black en gaat het zowel buiten als binnen compleet los. Gevolg een enorme stof wolk die van buiten naar binnen trektquote:Op maandag 21 maart 2005 13:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik woon aan de overkant van het meer, daar was het zelfs te horen.
Bootje, kratje bier, zwembroek, prima.
Ben jij een kloon van mij ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 13:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik moet leren maar het wil niet zo.
Woensdag een tentamen dat ik moet halen, anders is het einde opleiding.
quote:Met die kwinkslag dook De Jonge de feesttent bij Spui binnen, waar twee bussen GPC-fans zich al laafden. Een lang en heet avondje zou volgen. Want feesten kunnen ze bij GPC; dat had De Jonge even tevoren al verteld. „Een tijdje geleden werd me gevraagd, hoe groot de kans was dat we geen kampioen zouden worden. Ik heb toen gezegd dat die kans even groot was als dat je in de kantine van GPC een flesje bier van over de datum zou vinden. Nihil dus.“
Hoezo? Ik wil er niet mee lastig gevallen worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat rookfascisme loopt wel de spuigaten uit zo langzamerhand. Slaat toch nergens op dat je naar de parkeergarage moet
quote:Amsterdamse azijnkoppen zijn
Azijneken graag.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Biertje?
Jup, woensdag ook tentamen, moet ik halen anders is het hoogst waarschijnlijk einde oefening.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, ik was hier iets eerder.
Zit je in hetzelfde schuitje?
Zaterdag.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens woensdag moeten we toch tegen Roemenië?
Bij mij dus ookquote:Op maandag 21 maart 2005 14:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Jup, woensdag ook tentamen, moet ik halen anders is het hoogst waarschijnlijk einde oefening.
Maar ik ga het wel halen hoor![]()
oo oke dan moeten we volgende week woensdag tegen Armenië ?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke dan moeten we volgende week woensdag tegen Armenië ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:46 schreef Suijk het volgende:
Wat een kut ondertitel rubbereend.
Je provoceert, jij provinciaal.
ik ook zoietsquote:
Ja, zo'n wedstrijd als gisteren geeft behoorlijk wat stof tot posten natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook zoiets
Al moet ik zeggen dat er na gisteren weer veel bij zijn gekomen.
ja tot voor kort stond AMD daar nog voor met 250 posts voorsprong, dan zag t er toch anders uit.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Zondag 20 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. tong80 474
2. timbob 361
3. Nano 265
4. bar_rel 251
5. Stuart 207
6. dolle_hond 200
6. Arcee 200
8. QyRoZ 196
9. D.Rose 191
10. the_legend_killer 150
11. Oblivion 148
![]()
En steeds die SCHaamte-smileyquote:Op maandag 21 maart 2005 15:03 schreef mitt het volgende:
tong blijft maar pimpen met zijn postaantallen.
Waar is die naar toe?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong heeft weer ruim baan nu AMD weg is.
To late...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
Niet aan beginnen MrD, dat spelletje.
Begint veel te snel te vervelenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
Niet aan beginnen MrD, dat spelletje.
foto´s willen we zienquote:Op maandag 21 maart 2005 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ben weer terug van het voetbalschoenen kopen. Ik kan weer een tijdje vooruit.
ja.maar eer dat je alle formulieren erbij hebt gevonden, en dan nog eens hebt gelezen wat wel mag en wat niet, is Danny Blind alweer ontslagen.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Dat doe je toch hopelijk wel op de pc he, bjoro? Dan rekent 'ie alles vanzelf uit.
als het maar gewoon een zwarte schoen is met een witte streepquote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik een standaard Puma model zeg, dan is een foto wel overbodig.
Dat is het ook, ik hou niet van die supersonische muiltjes. Hoe zwarter een voetbalschoen, hoe beter!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het maar gewoon een zwarte schoen is met een witte streep![]()
Ik had vroeger pikzwarte met een donkerblauwe lijn erover heen. Adidasquote:Op maandag 21 maart 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik hou niet van die supersonische muiltjes. Hoe zwarter een voetbalschoen, hoe beter!
Oldiequote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.people.freenet.de/duffysworld/april.html
Moet toch wat als het op stage rustig is en ik even niks aan m'n verslag kan doenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat barafranca ook nog een hele tijd gespeeld. Gaat echt teveel tijd inzitten, zeker rond tentamenperiodes, niet doen dus
Zo, nu maar weer even 2 wedstrijdjes in Football Manager managen, en dan weer aan het werk
Dont compare with die gozer ..... geestelijk niet goed in het hoofd enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb nog niet eens 1500 posts volgens mij
En dan meer dan 400 per dag![]()
Moeten ze ook niet weten bij die website gok ikquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, ik kende m nog niet...
Deze is wel leuk
http://www.hetabcadvies.nl/%20/body_shot.wmv
Dus DIT is het cafe waar je het gister over hadquote:
ssst...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dus DIT is het cafe waar je het gister over had![]()
Die is wat beter jaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze is wel leuk
moet het wel vanmiddag, vanavond zit ik heel erg druk met competitietraining, vergadering en zuipen ... ow ja, en corveequote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
Boez, vandaag gaan we klieren, goed?
Krijg net allemaal mailtjes .... misschien dat er vanavond nog wel wat inzit, training is namelijk naar voren gehaald, net als de vergaderingquote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef Suijk het volgende:
Kut en ik zit nu op mijn werk en heb dus juist nu niet veel tijd. Morgen dan maar.
Ik ben er al eens geweest, prachtige locatie inderdaad en groot genoeg om nog even te wachten met kaartjes te kopen... maar het kriebelt al welquote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Rockin Parkdaar ga k wel heen denk k, de reis is niet zolang
Tis een prachtige lokatie voor een festival dus kom maar gewoont zal trouwens voorlopig niet uitverkopen dus je hebt de tijd om te denken.
10 weken en 2 dagen om precies te zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, zo groot al, pyth!
Waarom was ik weer niet uitgenodigd voor dat feestje?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze is wel leuk
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAR voor dit trimester
Als het een beetje meezit heb ik niets gehaald en een drukke zomer
Nou, met een beetje geluk heb ik er 1tje gehaald, 1tje misschien.. op een tiende wel of nietquote:
wat zouden ze betaald hebben gekregen ?quote:
Hij zwaait terug hoor SCHquote:
leuk feestje zegquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze is wel leuk
59 euri is een zeer schappelijke prijs voor een festival met 20 bands, en goede ook nog.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er al eens geweest, prachtige locatie inderdaad en groot genoeg om nog even te wachten met kaartjes te kopen... maar het kriebelt al wel
59 euro zag ik op de site he.
al een bakkie gedaan met de zonquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Wat is het toch lekker als je alle deuren en ramen kunt open zetten om de zon binnen te laten
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al een bakkie gedaan met de zon
quote:
en staan de foto's al onlinequote:Op maandag 21 maart 2005 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
nooit geweten dat mijn hart zo hard kon bonken!! in rust stonden we 0-1 achter, doelpunt van ons was afgekeurd, 2e helft kregen we een pingel mee, 1-1 en even voor het eindsignaal was het 2-1.
we staan nu 2e
![]()
gezellig gegeten op de club, daarna nog in de stad een biertje of wat wezen drinken en toen nog ergens anders een afzakkertje
ik ben bezigquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Over foto's gesproken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugkomst van de spelers bij het clubhuis
wat??quote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
He jammer, je hebt het al veranderd...
echt prachtig, groot stadspark in de Nijmegenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Leuke Foto's van Mateja
Dus Goffertpark is een mooie locatie voor concerten/festivals?
Ik ga daar namelijk heen op 10 juli (Queen and Paul Rodgers)
Michaela's Natte Droom?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
Dat is inderdaad een mooie locatie/parkquote:Op maandag 21 maart 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt prachtig, groot stadspark in de Nijmegen
[afbeelding]
[afbeelding]
De geFeder(er)de Vrienden?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer thuis is
Het is écht lekker weer!
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef pascalheister het volgende:
idd heerlijk weer net even wat gel en deo gehaald
1999?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eerst goffertpark ervaring :
http://home01.wxs.nl/~bartdg/concerten/99/lennykravitz-0701.htm
quote:
bofkont!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik mocht toen ook al laat thuis komen
Alleen dat Lenny zeer in de heere is kan wel zo zijn, maar ik beluister zijn teksten toch liever op mijn manier
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie locatie/park
bedankt voor de foto's
je wordt gezocht Franky of wist je dat al?quote:
Ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Wat zou het nieuws zijn tong?
Adelaarshorst / Oosterpark.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]de Goffert van NEC is niet voor niets het mooist gelegen stadion van Nederland
bovendien is Nijmegen ook nog een leuke stad
quote:
Adelaarshorst vind k nou weer nie zo mooi liggen, oosterpark weet k niet.quote:
Oosterpark is ook erg mooiquote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Adelaarshorst vind k nou weer nie zo mooi liggen, oosterpark weet k niet.
Je doelt op Hale Berry?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef rubbereend het volgende:
je wordt gezocht Franky of wist je dat al?
Nee met rundvleesquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kom er net trouwens achter dat ik op 11 september moet vliegen vanuit de US!
Zal niet druk zijn in het vliegtuig....
ja k heb t net hier ook al gepostquote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Franky doe is op 1e pagina van dit topic kijken enzo
Ik was er al bang voor eehhh vanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een groen schaap-achtig wezen met een geel kleed over de rug op een rood-gele achtergrond.![]()
Ja zie het netquote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k heb t net hier ook al gepost
Whehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kom er net trouwens achter dat ik op 11 september moet vliegen vanuit de US!
zo kunnen ze indat topic ook weer gerust adem halenquote:
Hij is geniaal!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een groen schaap-achtig wezen met een geel kleed over de rug op een rood-gele achtergrond.![]()
Wel een levendige fantasie bij sommige fokkers, als ze zelfs denken dat jij ineens verdwenen bent enzoquote:
Net Niet Netquote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Idd!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wel een levendige fantasie bij sommige fokkers, als ze zelfs denken dat jij ineens verdwenen bent enzo
Same Here!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei, 2 weken niet in de kroeg...
Ik denk dat ik dan ook wel het ziekenhuis had gebeld bij het merendeel van mijn vrienden
430quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef PogueMahone het volgende:
bijna 600 hools
zoveel bier, zoveel onzinng gelul, zoveel schunnige taal, zoveel tong
Lang leve Hoolsquote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef PogueMahone het volgende:
bijna 600 hools
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef PogueMahone het volgende:
bijna 600 hools
Ja dat was voor mijn tijdquote:
Volgens mij is SCH de Hools topposter.quote:
ik had ook ruim 400 dus boven jequote:
Hahaha bij mij bellen ze als ik 1 dag niet online ben op msnquote:Op maandag 21 maart 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij bellen ze juist het ziekenhuis als ik 2 weken achter elkaar in de kroeg verschijn
Arcee doet dat soort dingen bijna niet meer volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:
kan Acree geen lijstje maken met wie er het meest in de 599 hoolsen gepost heeft?
ik doe mijn bestquote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:
kan Acree geen lijstje maken met wie er het meest in de 599 hoolsen gepost heeft?
dat gaat wat verquote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha bij mij bellen ze als ik 1 dag niet online ben op msn
spreek voor jezelfquote:
spreek voor jezelfquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef pascalheister het volgende:
haha appel is het zo erg
bij mij bellen ze als ik 1 dag geen dvd heb besteld![]()
klopt was ook volgens mij meer voor de gein bedoelt... maar tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |