En steeds die SCHaamte-smileyquote:Op maandag 21 maart 2005 15:03 schreef mitt het volgende:
tong blijft maar pimpen met zijn postaantallen.
Waar is die naar toe?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong heeft weer ruim baan nu AMD weg is.
To late...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
Niet aan beginnen MrD, dat spelletje.
Begint veel te snel te vervelenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:
Niet aan beginnen MrD, dat spelletje.
foto´s willen we zienquote:Op maandag 21 maart 2005 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ben weer terug van het voetbalschoenen kopen. Ik kan weer een tijdje vooruit.
ja.maar eer dat je alle formulieren erbij hebt gevonden, en dan nog eens hebt gelezen wat wel mag en wat niet, is Danny Blind alweer ontslagen.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Dat doe je toch hopelijk wel op de pc he, bjoro? Dan rekent 'ie alles vanzelf uit.
als het maar gewoon een zwarte schoen is met een witte streepquote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik een standaard Puma model zeg, dan is een foto wel overbodig.
Dat is het ook, ik hou niet van die supersonische muiltjes. Hoe zwarter een voetbalschoen, hoe beter!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het maar gewoon een zwarte schoen is met een witte streep![]()
Ik had vroeger pikzwarte met een donkerblauwe lijn erover heen. Adidasquote:Op maandag 21 maart 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik hou niet van die supersonische muiltjes. Hoe zwarter een voetbalschoen, hoe beter!
Oldiequote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.people.freenet.de/duffysworld/april.html
Moet toch wat als het op stage rustig is en ik even niks aan m'n verslag kan doenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat barafranca ook nog een hele tijd gespeeld. Gaat echt teveel tijd inzitten, zeker rond tentamenperiodes, niet doen dus
Zo, nu maar weer even 2 wedstrijdjes in Football Manager managen, en dan weer aan het werk
Dont compare with die gozer ..... geestelijk niet goed in het hoofd enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb nog niet eens 1500 posts volgens mij
En dan meer dan 400 per dag![]()
Moeten ze ook niet weten bij die website gok ikquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, ik kende m nog niet...
Deze is wel leuk
http://www.hetabcadvies.nl/%20/body_shot.wmv
Dus DIT is het cafe waar je het gister over hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |