is er een keer een scheids die de regels hanteert, loop ik weer te zeikenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef PogueMahone het volgende:
hij heeft wel gelijk! regels zijn regels
Neuh, dat is ie niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
Denk het niet BS, schatte hem een jaartje of 30 !
uuuhhhhh Roelof Luingequote:Op maandag 21 maart 2005 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om het trouwens nog leuker te maken, die man die rood kreeg had in zijn hele voetbalcarriere van 40 jaar ofzo pas 1 keer eerder rood gehad.
Drie keer raden van wie hij die andere kaart kreeg
spelregel examen binnenkort ?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
BijnaWederom mijn pa
* BliksemSchigt nog even gaat leren
de kraker tegen DHC ?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef just me het volgende:
* just me is brak
PSV gewonnen, Concordia gewonnen !!
teveel gezopen en ik ga weer ff plat
ah, dus zo kom jij aan je geldquote:
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
wat heerlijk om deze ochtend de voorkant van het sportkatern te zien
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
Het Parool heeft ook een hele leuke voorkant van zijn sportkatern vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
k zal strax even de krant erbij halenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?
Laat maar liggen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zal strax even de krant erbij halen
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?
quote:De Telegraaf
PSV vernedert Ajax met 0-4; hoofdrol voor Van Bommel
ZWEVEND NAAR TITEL
dat is slechts 210,45 guldenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes Defqon 1 besteld
95,50 euro voor 2 kaartjest
Gulden bedoel je?quote:
quote:
quote:
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd van den Gulden is voorbij. Get ovet it
Tuurlijk, maar er is toch ook inflatie. Die kaartjes van vroeger waren nu ook waarschijnlijk duurder geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.
Er wordt nu natuurlijk wel iets meer verwacht van ee feest dan pak m beet 5 jaar geleden qua licht een aankleding dan. Daarbij zijn dj's niet goedkoper geworden en zwemmen we in Nederland in de arbo regels ed.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.
Is ook wel zo, maar het blijft veel. Maar goed voor en Madonna enzo betaal je nog veel meerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er wordt nu natuurlijk wel iets meer verwacht van ee feest dan pak m beet 5 jaar geleden qua licht een aankleding dan. Daarbij zijn dj's niet goedkoper geworden en zwemmen we in Nederland in de arbo regels ed.
Maar de prijzen zijn dan ook jaren klakkeloos verhoogd zoals Duncan Stutterheim van id&t al aangaf in een interview op RTL5
idd en tis een cliche maar alles is duur, als je een avondje naar eenmusical gaat betaal je je ook blauw, een beetje voetbalwedstrijd iss ook rete duur.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar het blijft veel. Maar goed voor en Madonna enzo betaal je nog veel meer
En ach ik heb echt een krap budget maar kan wel veel feesten af en kan als ik wil elk weekend uit, dus vermaak me welquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en tis een cliche maar alles is duur, als je een avondje naar eenmusical gaat betaal je je ook blauw, een beetje voetbalwedstrijd iss ook rete duur.
zag het staan ja... netjes op de 2de plaats alleen een straatlengte achter op Neptunusquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef just me het volgende:
* just me is brak
PSV gewonnen, Concordia gewonnen !!
teveel gezopen en ik ga weer ff plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |