Laat maar liggen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zal strax even de krant erbij halen
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?
quote:De Telegraaf
PSV vernedert Ajax met 0-4; hoofdrol voor Van Bommel
ZWEVEND NAAR TITEL
dat is slechts 210,45 guldenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes Defqon 1 besteld
95,50 euro voor 2 kaartjest
Gulden bedoel je?quote:
quote:
quote:
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd van den Gulden is voorbij. Get ovet it
Tuurlijk, maar er is toch ook inflatie. Die kaartjes van vroeger waren nu ook waarschijnlijk duurder geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.
Er wordt nu natuurlijk wel iets meer verwacht van ee feest dan pak m beet 5 jaar geleden qua licht een aankleding dan. Daarbij zijn dj's niet goedkoper geworden en zwemmen we in Nederland in de arbo regels ed.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar toch... het is toch ziek als je het bekijkt. Vroegah waren tickets zo rond de 75 gulden dus zou je op de 150 uitgekomen zijn. Scheelt toch wel 60 gulden dus zo'n 30 euro.
Is ook wel zo, maar het blijft veel. Maar goed voor en Madonna enzo betaal je nog veel meerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er wordt nu natuurlijk wel iets meer verwacht van ee feest dan pak m beet 5 jaar geleden qua licht een aankleding dan. Daarbij zijn dj's niet goedkoper geworden en zwemmen we in Nederland in de arbo regels ed.
Maar de prijzen zijn dan ook jaren klakkeloos verhoogd zoals Duncan Stutterheim van id&t al aangaf in een interview op RTL5
idd en tis een cliche maar alles is duur, als je een avondje naar eenmusical gaat betaal je je ook blauw, een beetje voetbalwedstrijd iss ook rete duur.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar het blijft veel. Maar goed voor en Madonna enzo betaal je nog veel meer
En ach ik heb echt een krap budget maar kan wel veel feesten af en kan als ik wil elk weekend uit, dus vermaak me welquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en tis een cliche maar alles is duur, als je een avondje naar eenmusical gaat betaal je je ook blauw, een beetje voetbalwedstrijd iss ook rete duur.
zag het staan ja... netjes op de 2de plaats alleen een straatlengte achter op Neptunusquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef just me het volgende:
* just me is brak
PSV gewonnen, Concordia gewonnen !!
teveel gezopen en ik ga weer ff plat
en toen werd het ineens weer maandagquote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Balen van Den Haag gisteren zo in de laatste minuut, maar de smadelijke nederlaag van de joden en de zege van Napoli in de 94e minuut hadden m'n dag al helemaal gemaakt
Tesamen met grote eetpartijen ter ere van de naamdag van Giuseppe (zaterdag) en Palmzondag (in combinatie met verdomd lekker weer) maakten dat ik het halve weekend bezopen geweest ben en me vol lekkernijen gestopt heb.
Lovely
ik zit hier verdomme tussen allemaal Rotterdammersquote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weten maar weinig mensen op m'n stage dat ik Ajacied ben, en heb ik nog geen PSV-er gesignaleerd
Ja ach, valt wel mee hoor, ik ben niet e.o.a. werkschuw stuk tuig.quote:
Als ik je baas was, had ik je laten overwerken vanavondquote:Op maandag 21 maart 2005 12:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik zit hier verdomme tussen allemaal Rotterdammers
ik ook niet hoor, maar als je mij zou laten kiezen tussen tussen een dagje werken en een dagje zoals jij eerder beschreef.........quote:Op maandag 21 maart 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja ach, valt wel mee hoor, ik ben niet e.o.a. werkschuw stuk tuig.
En volgende week is het alweer Pasen, wat dus weer gepaard gaat met.......heeeeeeeeeel veel, lang, vaak eten & drinken
zo is het bij de paus ook begonnenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb kouwe tenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |