is er een keer een scheids die de regels hanteert, loop ik weer te zeikenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef PogueMahone het volgende:
hij heeft wel gelijk! regels zijn regels
Neuh, dat is ie niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:15 schreef Bjoro het volgende:
Denk het niet BS, schatte hem een jaartje of 30 !
uuuhhhhh Roelof Luingequote:Op maandag 21 maart 2005 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om het trouwens nog leuker te maken, die man die rood kreeg had in zijn hele voetbalcarriere van 40 jaar ofzo pas 1 keer eerder rood gehad.
Drie keer raden van wie hij die andere kaart kreeg
spelregel examen binnenkort ?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
BijnaWederom mijn pa
* BliksemSchigt nog even gaat leren
de kraker tegen DHC ?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef just me het volgende:
* just me is brak
PSV gewonnen, Concordia gewonnen !!
teveel gezopen en ik ga weer ff plat
ah, dus zo kom jij aan je geldquote:
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
wat heerlijk om deze ochtend de voorkant van het sportkatern te zien
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
Het Parool heeft ook een hele leuke voorkant van zijn sportkatern vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:morgen
k zal strax even de krant erbij halenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik heb hier geen krant Eend, zou je ons eens kunnen verblijden met een leuke krantenkop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |