quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kom er net trouwens achter dat ik op 11 september moet vliegen vanuit de US!
Zal niet druk zijn in het vliegtuig....
ja k heb t net hier ook al gepostquote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Franky doe is op 1e pagina van dit topic kijken enzo
Ik was er al bang voor eehhh vanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een groen schaap-achtig wezen met een geel kleed over de rug op een rood-gele achtergrond.![]()
Ja zie het netquote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k heb t net hier ook al gepost
Whehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kom er net trouwens achter dat ik op 11 september moet vliegen vanuit de US!
zo kunnen ze indat topic ook weer gerust adem halenquote:
Hij is geniaal!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een groen schaap-achtig wezen met een geel kleed over de rug op een rood-gele achtergrond.![]()
Wel een levendige fantasie bij sommige fokkers, als ze zelfs denken dat jij ineens verdwenen bent enzoquote:
Net Niet Netquote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
Idd!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wel een levendige fantasie bij sommige fokkers, als ze zelfs denken dat jij ineens verdwenen bent enzo
Same Here!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei, 2 weken niet in de kroeg...
Ik denk dat ik dan ook wel het ziekenhuis had gebeld bij het merendeel van mijn vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |