Hij is geniaal!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een groen schaap-achtig wezen met een geel kleed over de rug op een rood-gele achtergrond.![]()
Wel een levendige fantasie bij sommige fokkers, als ze zelfs denken dat jij ineens verdwenen bent enzoquote:
Net Niet Netquote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
Idd!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wel een levendige fantasie bij sommige fokkers, als ze zelfs denken dat jij ineens verdwenen bent enzo
Same Here!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei, 2 weken niet in de kroeg...
Ik denk dat ik dan ook wel het ziekenhuis had gebeld bij het merendeel van mijn vrienden
430quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef PogueMahone het volgende:
bijna 600 hools
zoveel bier, zoveel onzinng gelul, zoveel schunnige taal, zoveel tong
Lang leve Hoolsquote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef PogueMahone het volgende:
bijna 600 hools
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef PogueMahone het volgende:
bijna 600 hools
Ja dat was voor mijn tijdquote:
Volgens mij is SCH de Hools topposter.quote:
ik had ook ruim 400 dus boven jequote:
Hahaha bij mij bellen ze als ik 1 dag niet online ben op msnquote:Op maandag 21 maart 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij bellen ze juist het ziekenhuis als ik 2 weken achter elkaar in de kroeg verschijn
Arcee doet dat soort dingen bijna niet meer volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:
kan Acree geen lijstje maken met wie er het meest in de 599 hoolsen gepost heeft?
ik doe mijn bestquote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:
kan Acree geen lijstje maken met wie er het meest in de 599 hoolsen gepost heeft?
dat gaat wat verquote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha bij mij bellen ze als ik 1 dag niet online ben op msn
spreek voor jezelfquote:
spreek voor jezelfquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef pascalheister het volgende:
haha appel is het zo erg
bij mij bellen ze als ik 1 dag geen dvd heb besteld![]()
klopt was ook volgens mij meer voor de gein bedoelt... maar tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |