echt prachtig, groot stadspark in de Nijmegenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Leuke Foto's van Mateja
Dus Goffertpark is een mooie locatie voor concerten/festivals?
Ik ga daar namelijk heen op 10 juli (Queen and Paul Rodgers)
Michaela's Natte Droom?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
Dat is inderdaad een mooie locatie/parkquote:Op maandag 21 maart 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt prachtig, groot stadspark in de Nijmegen
[afbeelding]
[afbeelding]
De geFeder(er)de Vrienden?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer thuis is
Het is écht lekker weer!
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef pascalheister het volgende:
idd heerlijk weer net even wat gel en deo gehaald
1999?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eerst goffertpark ervaring :
http://home01.wxs.nl/~bartdg/concerten/99/lennykravitz-0701.htm
quote:
bofkont!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik mocht toen ook al laat thuis komen
Alleen dat Lenny zeer in de heere is kan wel zo zijn, maar ik beluister zijn teksten toch liever op mijn manier
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie locatie/park
bedankt voor de foto's
je wordt gezocht Franky of wist je dat al?quote:
Ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Wat zou het nieuws zijn tong?
Adelaarshorst / Oosterpark.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]de Goffert van NEC is niet voor niets het mooist gelegen stadion van Nederland
bovendien is Nijmegen ook nog een leuke stad
quote:
Adelaarshorst vind k nou weer nie zo mooi liggen, oosterpark weet k niet.quote:
Oosterpark is ook erg mooiquote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Adelaarshorst vind k nou weer nie zo mooi liggen, oosterpark weet k niet.
Je doelt op Hale Berry?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef rubbereend het volgende:
je wordt gezocht Franky of wist je dat al?
Nee met rundvleesquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kom er net trouwens achter dat ik op 11 september moet vliegen vanuit de US!
Zal niet druk zijn in het vliegtuig....
ja k heb t net hier ook al gepostquote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Franky doe is op 1e pagina van dit topic kijken enzo
Ik was er al bang voor eehhh vanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een groen schaap-achtig wezen met een geel kleed over de rug op een rood-gele achtergrond.![]()
Ja zie het netquote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k heb t net hier ook al gepost
Whehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Kom er net trouwens achter dat ik op 11 september moet vliegen vanuit de US!
zo kunnen ze indat topic ook weer gerust adem halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |