59 euri is een zeer schappelijke prijs voor een festival met 20 bands, en goede ook nog.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er al eens geweest, prachtige locatie inderdaad en groot genoeg om nog even te wachten met kaartjes te kopen... maar het kriebelt al wel
59 euro zag ik op de site he.
al een bakkie gedaan met de zonquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Wat is het toch lekker als je alle deuren en ramen kunt open zetten om de zon binnen te laten
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al een bakkie gedaan met de zon
quote:
en staan de foto's al onlinequote:Op maandag 21 maart 2005 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
nooit geweten dat mijn hart zo hard kon bonken!! in rust stonden we 0-1 achter, doelpunt van ons was afgekeurd, 2e helft kregen we een pingel mee, 1-1 en even voor het eindsignaal was het 2-1.
we staan nu 2e
![]()
gezellig gegeten op de club, daarna nog in de stad een biertje of wat wezen drinken en toen nog ergens anders een afzakkertje
ik ben bezigquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Over foto's gesproken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugkomst van de spelers bij het clubhuis
wat??quote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
He jammer, je hebt het al veranderd...
echt prachtig, groot stadspark in de Nijmegenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Leuke Foto's van Mateja
Dus Goffertpark is een mooie locatie voor concerten/festivals?
Ik ga daar namelijk heen op 10 juli (Queen and Paul Rodgers)
Michaela's Natte Droom?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
Dat is inderdaad een mooie locatie/parkquote:Op maandag 21 maart 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt prachtig, groot stadspark in de Nijmegen
[afbeelding]
[afbeelding]
De geFeder(er)de Vrienden?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga voor het eerst een potje tennissen met mijn medecompetitiegenoten. We moeten nog wel een leuke naam voor ons competitieteam hebben ....
De enige leuke suggesties van onszelf: Het DriemTiem en Harde Ballen. Iemand nog ideen? We zijn zaterdag heren 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |