en toen werd het ineens weer maandagquote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Balen van Den Haag gisteren zo in de laatste minuut, maar de smadelijke nederlaag van de joden en de zege van Napoli in de 94e minuut hadden m'n dag al helemaal gemaakt
Tesamen met grote eetpartijen ter ere van de naamdag van Giuseppe (zaterdag) en Palmzondag (in combinatie met verdomd lekker weer) maakten dat ik het halve weekend bezopen geweest ben en me vol lekkernijen gestopt heb.
Lovely
ik zit hier verdomme tussen allemaal Rotterdammersquote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weten maar weinig mensen op m'n stage dat ik Ajacied ben, en heb ik nog geen PSV-er gesignaleerd
Ja ach, valt wel mee hoor, ik ben niet e.o.a. werkschuw stuk tuig.quote:
Als ik je baas was, had ik je laten overwerken vanavondquote:Op maandag 21 maart 2005 12:21 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik zit hier verdomme tussen allemaal Rotterdammers
ik ook niet hoor, maar als je mij zou laten kiezen tussen tussen een dagje werken en een dagje zoals jij eerder beschreef.........quote:Op maandag 21 maart 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja ach, valt wel mee hoor, ik ben niet e.o.a. werkschuw stuk tuig.
En volgende week is het alweer Pasen, wat dus weer gepaard gaat met.......heeeeeeeeeel veel, lang, vaak eten & drinken
zo is het bij de paus ook begonnenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb kouwe tenen
Ik ben het zomaar met je eenschquote:Op maandag 21 maart 2005 12:26 schreef mitt het volgende:
I do like mondays, das me vrije dag namelijk![]()
om de topictitel te wijzigen ?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het zomaar met je eensch
Kan iemand Marcel van Dam even een flesje typex sturen ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ach ik heb echt een krap budget maar kan wel veel feesten af en kan als ik wil elk weekend uit, dus vermaak me wel. Hopelijk vind ik snel werk en hopelijk gelijk passend werk en dan probeer ik ook wat meer onbekendere feesten af te gaan. En toch nog een keer DV.
Mysteryland dan ookquote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]DV moet je eens gezien hebben als dance liefhebber.
Ik krijg waarschijnlijk kaartenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Defqon gaat echt top worden, ik voel het gewoon. Alleen nog 2 maanden wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |