Iemand die voor de juiste make-up zorgt! Dat lijkt me wel handig! Ik kan zelf ook wel wat op mijn gezicht smeren maar voor mooie foto's is een prof wel fijn denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Vergeet de vlaai en koffie van pea nietquote:
Vlaaien verkopen ze hier ookquote:Op maandag 21 maart 2005 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de vlaai en koffie van pea nieten de brownies
Eén van mijn modellen vroeg me eerder deze week of we er één hebben. Ik zal morgen als ze langskomt even vragen of "haar" visagiste zin heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 07:50 schreef IJzercookie het volgende:
Een visagiste lijkt me wel handig!
Zeker als alle dames (bij heren is dat vaak niet nodig) al de basis zelf doen (foundation, poeder, mascara) en dat de visagiste de ogen en lippen doet. Dat maakt het wel helemaal af!!!
Is er iemand die zich aanbied als visagiste dan???
Dat is mijn deal wel iig.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef IJzercookie het volgende:
Ik kan ook nog wel mijn best doen om een visagiste te regelen, maar op welke voorwaarden? TFP ook?
Wat bedoel je met "online"quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed)
Dat van die beveiligde site zou ik niet zomaar aannemen. Dat Borelius dat de vorige keer deed wil niet automatisch zeggen dat ie dat nu weer doet. Ik kan het hem wel vragen natuurlijk, maar zolang we daar geen toezegging van hebben zou ik daar niet vanuit gaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "online"Bedoel je dan FOK of in zijn geheel niet online? Er wordt nl. als het goed is weer een beveiligde site geregeld waar ieder zijn plaatjes kwijt kan en die alleen aan deelnemers van de meet bekend wordt gemaakt.
Van mij mag je ze ook posten als ik er schandalig opsta.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef Shreever het volgende:
Zijn er zo veel mensen die hun foto's niet online willen hebben dan? Ik bedoel, zolang ik er maar een beetje redelijk opsta is dat voor mij geen probleem....
Als er een of wellicht meerdere visagisten komen lijkt het me handig voor extra, dus ogen en lippen. Niet de complete foundation. En natuurlijk alleen voor degene die dat willen.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:35 schreef pea4fun het volgende:
Een visagiste lijkt me idd wel erg leuk, maar ik vraag me af of dat niet veel te veel tijd in beslag gaat nemen. We hebben de tijd maar van 1300 tot 1700 uur, en met koffie vooraf, een groepsfoto, omkleden, gaat al veel tijd verloren. Als daar ook nog eens 1 visagiste aan het werk is op ongeveer 15 modellen (hoewel...ik weet niet of de heren het wel nodig vinden) dan blijft er weinig tijd meer over voor foto's!
Inderdaad, ik vind het een leuk ideequote:Op maandag 21 maart 2005 20:17 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als er een of wellicht meerdere visagisten komen lijkt het me handig voor extra, dus ogen en lippen. Niet de complete foundation. En natuurlijk alleen voor degene die dat willen.
Je kan ook eerst een paar shoots met je eigen make-up en daarna als de visagisten vrij zijn extra opmaken ofzo.. meestal lost dat zichzelf wel op.
En vaak weer een leuke kans voor een visagist om een portfolio op te bouwen!
Nou als ze willen...laat maar komen!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:17 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als er een of wellicht meerdere visagisten komen lijkt het me handig voor extra, dus ogen en lippen. Niet de complete foundation. En natuurlijk alleen voor degene die dat willen.
Je kan ook eerst een paar shoots met je eigen make-up en daarna als de visagisten vrij zijn extra opmaken ofzo.. meestal lost dat zichzelf wel op.
En vaak weer een leuke kans voor een visagist om een portfolio op te bouwen!
Lijkt me ook logisch (niet dat je er schandalig op zal staanquote:Op maandag 21 maart 2005 20:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Van mij mag je ze ook posten als ik er schandalig opsta.
Anders blijven er zo weinig foto's over.
Ik vertoon schandalig veel neiging om het hiermee eens te zijn...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef huiz het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch (niet dat je er schandalig op zal staan) maar het is wel gek dat als je van een fotoforum een meeting hebt, dat er dan modellen komen die absoluut niet op internet willen komen. Willen ze dan wel op de foto? Weten ze van een afdruk wel waar dat ding heengaat en wie er een kopie van maakt en of ie niet volgend jaar in Japan op een billboard prijkt?
Het lijkt mij wel zinnig om zulke modellen dan maar te weigeren, dan moeten ze maar niet meegaan op een fotoforummeet
Het is nog voor te stellen dat je slechte foto's liever niet terug ziet maar helemaal niks publiceren is wel een beetje belachelijk. Straks lopen ze wel de hele tijd voor je camera, sta je daar wel mooi voor noppes te fotograferen...
Ik heb er geen probleem mee, zover gehoord niemand anders hier ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef Shreever het volgende:
Zijn er zo veel mensen die hun foto's niet online willen hebben dan? Ik bedoel, zolang ik er maar een beetje redelijk opsta is dat voor mij geen probleem....
Als je vriend geen foto's online wil hebben, kan hij zich denk ik beter niet als model aanbieden op deze meet. Dit is nu eenmaal een internetforumquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg hoeveel mannelijke modellen hebben we nu eigenlijk in totaal, want ik neem iemand mee die daar misschien wel toe te verleiden is, mits foto's waar hij opstaat onder geen beding online komen te staan. (Of je daar wat op wint is de vraag maar goed)
Maar dat is dan weer een ander verhaal vind ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:42 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee, zover gehoord niemand anders hier ook.
Alleen m'n vriend wil t niet hebben. Die staat ook verder nerregens online.
Hij is mijn chauffeur, dus mee gaat hij zowiezo, ik wil graag met hem op de foto in ieder geval als ik hem kan overhalen :|
Hij is niet aangemeld als model :|quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je vriend geen foto's online wil hebben, kan hij zich denk ik beter niet als model aanbieden op deze meet. Dit is nu eenmaal een internetforumEn als hij helemaal niet op foto's wil voorkomen zal hij zich buiten de 'vuurlinie' moeten opstellen. Er zijn daar straks tientallen camera's hoor. Dat zal nog niet meevallen, om buiten beeld te blijven.
Ik denk dat je lekker ff een van die fotografen (Shark of zo) apart moet trekken en dat gewoon moet regelen. Als je er afspraken over maakt, gaat dat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hij is niet aangemeld als model :|
Hij is chauffeur.
Ik zou alleen graag met hem op de kliek, snappie?
Trek me daar maar aan mijn mouw. Alles sal regkomquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Hij is chauffeur.
Ik snap het nu jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Hij is chauffeur.
Snap jij het nu ook?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
oe oe oe, laat me radenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef Xilantof het volgende:
ff een terug vind post
ik heb een leuk nieuw speeltje voor tijdens die meet trouwens
Ja naja foto's int bezit van de modellen zelf is niet zo'n probleem, tis meer een voorstel dan een verzoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snap het nu jaDe verwarring kwam door deze post van jou:
[..]
Snap jij het nu ook?
Misschien un peu off topic, maarreuh: leg es uit, voor mij als n00b?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:01 schreef Xilantof het volgende:
ArmaniMania had het fout![]()
wat ik heb is een leuke 2oog 6x6 camera.
een Yashica-mat
eerst rolletje zit er nu in, ben benieuwd naar de eerst resultaten. Kan nog even oefenen voor de meet. tis mijn eerst uitstapje in het vierkante gebeuren
Lol, die naamspeling is nieuwquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Xilantoffie fee ga jij ook mee?
om maar even oude sokken uit de sloot te halen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
Xilantof, maak er voor die tijd eens een portretje mee, zodat we alvast een voorbeeldje zien?
Ik durf bijna te wedden dat daar verandering in gaat komenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:55 schreef Phoenixx het volgende:
Die lokatie ziet er wel heel romantisch uit zeg!!
Enne: foto's van mij mogen gewoon op het forum. En ik zal de fotograaf laten bepalen of de foto "leuk" is of niet, omdat ik foto's van mezelf eigenlijk altijd "niet leuk" vind!
ik zal wat postenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Xila...ik wil wel zien wat JIJ eruittovert
We zijn allemaal amateur hobby prutsers, maar al heb je per model maar 1 goeie foto, dan heeft het model toch al zo'n 20? mooie foto'squote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zet er wel ff bij dat ik een AMATEUR hobbie prutser niet kunnen fotograferende fotograaf ben met een digitaal ding. zolang dat ding batterijen heeft ( en dat heeft die) zijn de foto's vast oké
geef je ze gelijk op als modelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:02 schreef Anitra het volgende:
dat is een hele mooie lokatie!!!
Ik ga alles op alles zetten dat ik kan komen!!!
zelfs als ik vriendlief en de kids mee moet sjouwen
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zet er wel ff bij dat ik een AMATEUR hobbie prutser niet kunnen fotograferende fotograaf ben met een digitaal ding. zolang dat ding batterijen heeft ( en dat heeft die) zijn de foto's vast oké
Wie zet er een site op waar de foto (modellen/grafen) bij kunnen NA de shoot?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:12 schreef dawg het volgende:
Voor de rest denk ik dat we niet zo af moeten wijken van de vorige keer.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:21 schreef kwiebuske het volgende:
<-- weet niet hoe, sowwy
ps. heb nog leuke foto van s.b. ergens staan, zal ik s posten
Een site opzetten waar de foto's op kunnen is geen enkel probleem, maar om die af te schermen met wachtwoorden etc. kan wat lastiger worden. Aanbod is dus onder voorbehoud dat 't allemaal wil lukken!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wie zet er een site op waar de foto (modellen/grafen) bij kunnen NA de shoot?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb vroeger vaak genoeg stomme dingen gepost, en ik word niet graag door bekenden herkend die dan alles gaan nalezen.
Ik ben er in november nog geweest. En dat bijna overal valt tegen hoor. Je kan er omheen wel komen, maar "binnen" is ook deels buiten. Ik ga er binnenkort nog een keer naartoe om duidelijke lokatiefoto's te maken. En ik neem Robertje mee, want die kan waarschijnlijk aan iets van studioverlichting komen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:56 schreef Icicle het volgende:
Erg goede lokatie uitgekozen Pea4fun!! Ik heb altijd in de buurt van Kessel gewoond, en er ook ooit een reportage van mijn zusje gemaakt. Het kasteel en omgeving leent zich erg goed voor sfeervolle goth-plaatjes
Ik las dat jullie het kasteel willen afhuren? Ik meen me te herinneren dat we bijna overal konden doorlopen, behalve naar binnen. Daar is het toch te donker om fatsoenlijk foto's te maken. Tenzij er studioflitsers mee gaan natuurlijk!
Heel veel plezier en succes allemaal!! Ik kijk uit naar de plaatjes
En alvast dank aan Borelius voor de moeitequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb met Borelius gesproken. Hij wil weer een beveiligde site opzetten om de foto's te kunnen laten zien aan alle meetgangers.
Tegen die tijd stuurt iedereen Borelius een mailtje, zodat hij je je password kan geven.
Natuurlijk blijft het leuk om je mooiste foto's hier ook op fok! te laten zien, maar een overkill zoals merel al aangaf wordt daarmee vermeden.
Dan zullen er opeens veel mensen gaan afhaken...en daarnaast opeens veel mensen verschijnen die je niet wil zien op zo'n meet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:16 schreef lone_wolf het volgende:
erodome en Pea-ff ook als erotisch model ???? Tis gewoon een vraag hoor ;-)
Zou me idd niet verbazen en dan ben ik een van de eersten die afhaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan zullen er opeens veel mensen gaan afhaken...en daarnaast opeens veel mensen verschijnen die je niet wil zien op zo'n meet.
![]()
Dan kunnen de aanwezige fotografen/modellen hun email-addy wel achterlaten op de dag zelf?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb met Borelius gesproken. Hij wil weer een beveiligde site opzetten om de foto's te kunnen laten zien aan alle meetgangers.
Tegen die tijd stuurt iedereen Borelius een mailtje, zodat hij je je password kan geven.
Natuurlijk blijft het leuk om je mooiste foto's hier ook op fok! te laten zien, maar een overkill zoals merel al aangaf wordt daarmee vermeden.
Hm ja, tis een idee om een schriftje of iets neer te leggen waar iedereen zijn emailadres en nick achter kan laten, zodat we er later niet moeilijk meer over hoeven doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan kunnen de aanwezige fotografen/modellen hun email-addy wel achterlaten op de dag zelf?
Wat is er aan mislukt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:40 schreef Xilantof het volgende:
Over mijn 120 rol:
het goede nieuws is, is dat de rol goed belicht was
het minder goede nieuws is dat precies mijn 2 portretfoto's mislukt zijn
geen idee waardoor het komt maar tis niet echt fijn
de negatieven zijn gewoon helemaal zwartquote:
Dop nog voor de lens?ik zeg maar wat hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de negatieven zijn gewoon helemaal zwart
ze zijn dus ook niet afgedrukt door de fotoboer.
gene idee waardoor het komt
nee dat nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dop nog voor de lens?ik zeg maar wat hoor
ze hebben dr fotoboek ook gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef RonaldV het volgende:
t wordt nog druk bij shreever voor de deur
* checktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
ze hebben dr fotoboek ook gezien?
Is dat zo? Staat in lijstje dat ze nog vervoer nodig heb namelijk....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef RonaldV het volgende:
t wordt nog druk bij shreever voor de deur
Ik heb het lijstje even aangepastquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Is dat zo? Staat in lijstje dat ze nog vervoer nodig heb namelijk....
maare indien niet nodig is ook goed, scheelt weer benzine![]()
(en nee, heb fotoboek nie gezien)
Mailtje is onderwegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:55 schreef Jagganath het volgende:
Shreever, indien je nog vervoer nodig hebt, laat het me dan ff weten. Ik woon in Arnhem dus das wel te doen om je op te pikken...
(stuur me anders ff mailtje op marcel_pp @ hotmail dot com)
Staat inderdaad in het lijstje, er zijn al een paar mensen die hebben aangeboden dat ik mee kan rijden. Nu nog iemand uitkiezenquote:Is dat zo? Staat in lijstje dat ze nog vervoer nodig heb namelijk....
Kunnen ze die examens niet ff uitstellenquote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Helaas, helaas, slecht nieuws: wegens examens kan mijn tweeling niet mee.
Aan de andere kant: dat betekent maar één model ( V ), en dus is de ruimte op de hele achterbank a) beschikbaar voor Shreever![]()
a) mogelijk vergezeld van visagiste
Vroeg ik ook alquote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen ze die examens niet ff uitstellen
Die ranzige fantasiën van mij met een tweeling kan ik nu dus ook wel weer in de ijskast zetten.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef RonaldV het volgende:
Aan de andere kant: dat betekent maar één model ( V ), en dus is de ruimte op de hele achterbank a) beschikbaar voor Shreever![]()
Hoe kom je erbij dat ik jou of ol piepol bij de beide jongedames in de buurt zou laten?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die ranzige fantasiën van mij met een tweeling kan ik nu dus ook wel weer in de ijskast zetten.
Iedere middag na half 1 is ze afgewerkt. Maar anders gewoon even proberen. Ze weet iig dat ik jou haar nummer heb gegeven.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:32 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb je mail gehad, maar de laatste dagen zijn zo druk geweest dat het er steeds niet van kwam. Enig idee wanneer ze het best te bereiken is?
Ik could try and make a run for it.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik jou of ol piepol bij de beide jongedames in de buurt zou laten?
![]()
You'll only die tired.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik could try and make a run for it.
Ik straks zelfs kiezen met wie ik meegaquote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef RonaldV het volgende:
FOT Slowchat #42!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:21 schreef kwiebuske het volgende:
<-- weet niet hoe, sowwy
ps. heb nog leuke foto van s.b. ergens staan, zal ik s posten
quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 20:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Re in een 17e eeuws kostuum en een strik in zijn haar!!! ...dat lijkt mij wel een erg 17e eeuws plaatje
Deal [14.gif]quote:Op maandag 4 april 2005 00:07 schreef Re het volgende:
, ik zal eens een strik om jou doen als verlate paashaas
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Icicle het volgende:
Afgelopen weekend was ik 's avonds in Kessel. Het kasteel is dan heel mooi verlicht. Ik dus een paar foto's gemaakt..
Wil ik ze net van de CF af halen om hier te laten zien.. blijkt dat ik die helemaal niet in de camera had zitten!
Best wel stom
Geeft jouw camera niet aan dat er geen kaart inzit dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Icicle het volgende:
Afgelopen weekend was ik 's avonds in Kessel. Het kasteel is dan heel mooi verlicht. Ik dus een paar foto's gemaakt..
Wil ik ze net van de CF af halen om hier te laten zien.. blijkt dat ik die helemaal niet in de camera had zitten!
Best wel stom
Ik hoop ook dat je er volgend jaar nog wat aan hebt danquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:30 schreef IJzercookie het volgende:
Pea, eindelijk ben ik er aan toe gekomen om te bellen! Zo te horen komt het zeker goed!!!
Ik heb nog een aantal visagistes benaderd, hopen dat ze beschikbaar zijn!
Reuver is aan de andere kant van het water. Je kan met het pontje over.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef DuchessX het volgende:
Wat een leuk initiatief, ben benieuwd naar de plaatjes!
Kessel is in ieder geval een heel mooie locatie...(heb ooit eens in Reuver? ofzo in zo'n centerparcshuisje gezeten)
Jawel, maar het was donker dus dat zag ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geeft jouw camera niet aan dat er geen kaart inzit dan?
Jajajajaquote:Wel jammer, nou moet je wel mee de 15e![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef IJzercookie het volgende:
Super die foto's!
Ik heb een visagiste geregeld: Katinka!! Ik ga m'n best doen voor nog een aantal visagistes.
Weten al de (met name vrouwelijke) modellen hoe ze zelf (desgewenst) foundation op kunnen brengen? Dan kunnen we dat zelf van te voren al doen zodat het voor de visagisten makkelijker werken is!
We hebben modellen genoeg toch?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:20 schreef Re het volgende:
* Re is bezig om ook 2 potentiele modellen over te halen
Kan ik dat lezen als: Ja natuurlijk IJzercookie, dat kan ik toch zelf! ?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]Ik kan misschien wel een metselaar regelen?
![]()
(Flauw)
tuurlijk maar dan heb ik ook gelijk vervoerquote:
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:29 schreef Re het volgende:
[..]
tuurlijk maar dan heb ik ook gelijk vervoeren hoe meer zielen hoe meer vreugd en variatie (en ze hebben al toegezegd
)
nee, moet dan danquote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).quote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef IJzercookie het volgende:
Eh.. maar heb je dat met Pea overlegd dan? Volgens mij was er een modellenstop.
mooi,quote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\quote:Op woensdag 6 april 2005 15:35 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Kan ik dat lezen als: Ja natuurlijk IJzercookie, dat kan ik toch zelf! ?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
mooi,
als er nog iemand vanuit Amsterdam mee wil...
en voor de duidelijkheid, ik kom dus ook(met paaslint)
Okequote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Na die "modellenstop" zijn er 2 die niet meer konden vanwege tentamens en 1 model is gebanned, en we weten niet of ze wel of niet kan (geen email adres, dus geen contact).
Je hoeft geen foundation als je dat niet wilt, maar het is wel mooier op de foto. Kijk maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:39 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Sorry, ik is een beetje tegen foundation. Vindt het troep :\
No offence intended though
De foto's worden achter een beveiligde site gezet, maar natuurlijk komen de beste ook op fok na overleg met de modellen. We willen natuurlijk allemaal showen hoe leuk het was, als aanmoediging voor de volgende keerquote:Op donderdag 7 april 2005 14:06 schreef Ymke het volgende:
Krijgen we de fotos hier te zien Pea?
Ah , ok ik wacht wel afquote:Op donderdag 7 april 2005 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De foto's worden achter een beveiligde site gezet, maar natuurlijk komen de beste ook op fok na overleg met de modellen. We willen natuurlijk allemaal showen hoe leuk het was, als aanmoediging voor de volgende keer
Ow laat es hier zien?quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
als de jurk er zo uit gaat zien als het plaatje dat ze me gemaild heeft...
SUPER
fotoooooooooooooooossssssssssssssssssssquote:Op maandag 11 april 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag wezen kijken, rondleiding gekregen van een heel aardige meneer. Ben nu te moe, morgen zet ik wat lokatiefoto's neer.
je kan er tot zonsondergang terechtquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef kwiebuske het volgende:
jammie
wil daar morgen al naar toe
*slik* daar zal me werkgever wel nie aan meewerken![]()
jammer alleen dat het licht is tot ongeveer 20 uur, en moet om 22.30 beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je kan er tot zonsondergang terechtbeetje doorrijden na het werk.
Dat betekend dat ik de kinderpakkies niet hoef mee te nemen...jammer, maar begrijpelijk, het zou voor hem wat saai worden denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws dus:
Er is stroom
Er is een toilet (erg handig met zoveel vrouwen)
Er zijn allerlei leuke hoekjes
Er is vlaai
Er is een Christoffelbeeld
Er is een fontein (badpak mee)
Overigens denken wij erover om Christan toch maar bij opa en oma onder te brengen. Dat heeft voor ons het voordeel dat we het zo laat kunnen maken als we willen. Dat heeft voor hem het voordeel dat ie de hele dag lekker kan spelen.
Dat betekent wel een uiterst fotogeniek model minder voor de fotografen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
*knip fotoos*
Zo, dit was zo ongeveer wat ik van het kasteel heb. Nu ga ik even vlug huisvrouw spelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je kan er tot zonsondergang terechtbeetje doorrijden na het werk.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wist niet dat dat te combineren was
vlug en huisvrouw![]()
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Mooie foto's PeaIk krijg er helemaal zin in zo
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:11 schreef RonaldV het volgende:goed gedaan kleine!
![]()
Nu kan ik mijn model tenminste wat laten zien!
Niet alleen het kasteel is leuk, er is ook een mooie kerk naast het kasteel, en een paar monumentale panden. Verder het pontje natuurlijk niet vergeten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
optie voor vrijdag
ben ik nl. vrij
nog maar s ff over nadenken dan
gaat nog ff slapen, rottige nachtdiensten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, ik ga ook mee. In ieder geval als fotograaf en wellicht als model of blauwhelm waar nodig.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Matteklopper klaarlegt voor 15 mei.
Al geregeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:35 schreef pea4fun het volgende:
@ dustpuppy, ik kan mijn lijstje hier niet meer editten, maar bij de volgende update sta je erbij hoor
Thanksquote:
Jawel, als je kijkt hoe lang we daadwerkelijk in de polder toen bezig zijn geweest....quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:19 schreef Xilantof het volgende:
een dagdeel = 4 uur neem ik aan?
hebben we daar genoeg aan?
ja okee, dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jawel, als je kijkt hoe lang we daadwerkelijk in de polder toen bezig zijn geweest....
En we kunnen er altijd nog wat tijd bijsmokkelen...zo moeilijk zijn ze niet volgens mij als ik gister met die man sprak. Hij geeft me de sleutel en is dan weg op die dag dussuh...dat gaat goedkomen.quote:
Weet je wat? als je daar toch bent 15 mei, zet het dan ff goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske grumbelt iets van: dat anker moet dat niet anders staan, zo zal hij t schip nooit vasthouden op 1 plek
ok, helder!quote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
@ icicle. Omdat het altijd lastig is modellen te vinden, hebben we in een beginstadium van het plannen van deze meet besloten de modellen gratis mee te laten gaan. We zijn al blij dat ze meegaan!
Is er na al die vlaaien, bolussen en brownies nog steeds honger danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
Voor mensen die naderhand nog een hapje willen eten zijn er mogelijkheden genoeg.
-Voor de sjieke mensen onder ons is direct naast het kasteel een restaurant waar je voor een maaltijd niet onder de 55 euro terecht kan dus vergeet die maar weer vlug
-Voor een goede maaltijd van rond de 20 tot 25 euro is de door icicle genoemde Rozentuin vlak bij het pondje
-Voor wie van pannenkoeken houdt (maar ze hebben ook stamppotten, stoofpotjes en friet met snitzel ed) is er de Heksendans. Pannekoeken zijn er vanaf 4,25 tot 8,30 geloof ik. Ik heb er een varkensstoofpotje gegeten (ik houd niet zo van pannenkoeken) en met drinken erbij was ik rond de 15 euro klaar. Heerlijk gegeten moet ik zeggen.
- Verder is er tegenover de ingang van het kasteel een snackbar, en last but not least
-Mac Donalds daar waar je Kessel binnenkomt
![]()
Nou ja, de rozentuin klonk best leuk.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Is er na al die vlaaien, bolussen en brownies nog steeds honger dan![]()
Is die heksenketel wel open op eerste pinksterdagquote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
Voor mensen die naderhand nog een hapje willen eten zijn er mogelijkheden genoeg.
-Voor de sjieke mensen onder ons is direct naast het kasteel een restaurant waar je voor een maaltijd niet onder de 55 euro terecht kan dus vergeet die maar weer vlug
-Voor een goede maaltijd van rond de 20 tot 25 euro is de door icicle genoemde Rozentuin vlak bij het pondje
-Voor wie van pannenkoeken houdt (maar ze hebben ook stamppotten, stoofpotjes en friet met snitzel ed) is er de Heksendans. Pannekoeken zijn er vanaf 4,25 tot 8,30 geloof ik. Ik heb er een varkensstoofpotje gegeten (ik houd niet zo van pannenkoeken) en met drinken erbij was ik rond de 15 euro klaar. Heerlijk gegeten moet ik zeggen.
- Verder is er tegenover de ingang van het kasteel een snackbar, en last but not least
-Mac Donalds daar waar je Kessel binnenkomt
![]()
Lastig soms he? zo'n ding dat leven heetquote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef kwiebuske het volgende:
[quote]Op maandag 18 april 2005 15:22 schreef pea4fun het volgende:
@ kwiebuske, nog kans genoeg als je voor 15 mei er een keer geweest wil zijn joh...
[/quote
klopt pea, maar probleem is dat ik volcontinue loop
en huishouden
en ....
en ..
sjahquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lastig soms he? zo'n ding dat leven heet
Dat komt wel als het dichtbij komt en we zenuwachtig gaan wordenquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:57 schreef Sandertje21 het volgende:
echt storm loopt het topic ook niet.
Als tafeltjes mogelijk zijn is dat super!quote:Op zondag 24 april 2005 13:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga proberen of ik er een uurtje eerder kan zijn ivm verse koffie en thee zetten en wat dingen klaarzetten. Als dat kan dan kunnen de visagistes eventueel ook wat eerder daar zijn. Hebben die nog tafeltjes nodig?
Morgen ga ik weer aan het bellen, dan spreek ik meteen af voor tafeltjes.quote:Op zondag 24 april 2005 14:15 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als tafeltjes mogelijk zijn is dat super!
Je hebt mijn mail gehad? (dan blijf je ook een beetje op de hoogte van de afspraken die ik maak met de visagistes)
Leuke jurk, past ook goed in de sfeerquote:Op zondag 24 april 2005 20:37 schreef Phoenixx het volgende:
LD & ik zijn gisteren naar de Elf Fantasy Fair geweest en daar heb ik mezelf op een "kittig japonnetje" getrakteerd. Hij is lang niet zo mooi als de jurken van Pea (waar ik hopelijk toch nog wel in mag hijsen!), maar met deze hoef ik me iig geen zorgen te maken dat ik er misschien een vlek op maak!![]()
[afbeelding]
en zoals je ziet, zonder aanwijzingen van een fotograaf poseer ik als een zoutzak...
quote:Op maandag 25 april 2005 08:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut probeert nog steeds een gaatje te vinden...en denkt zelfs dat het gaat lukken...
Zeur niet....jij zat in Emmenquote:Op maandag 25 april 2005 05:27 schreef Xilantof het volgende:
was dat afgelopen weekend? de Elf fantasy fair.
ben niet echt bij de tijd zeg....
maar goed, het zoutzak gehalte vind ik ook meevallen!
Lara en misschien nog iemand rijden met Borelius mee (als ie gaat, want dat is nog niet zeker) Ik denk dat je dat even in de mail verder aan Borelius moet vragen. Hij leest hier niet zo vaak.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
Even een vraagje..is er misschien nog iemand die richting Amsterdam (Hoorn) rijd?
Ik zit dat weekend in Antwerpen en zou dan zondag (in de middag) naar de meet kunnen komen maar dan terug naar huis wordt voor mij wat lastig zonder vervoer.
Borelius? of misschien de nieuwste aanmelding Lara?
Dat moet je niet te hard roepen anders neem ik straks me andere setjes nog meequote:Op zondag 24 april 2005 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuke jurk, past ook goed in de sfeerEnnuh...vind het zoutzakkerige wel meevallen, maar het kan beter
Trouwens voor alle modellen geldt, heb je leuke kleding waarin je graag nog eens op de foto wil (kan me iets indenken van galajurk van kerst ofzo) Neem gerust mee...nu heb je de kans!
Ton wil ook mee? De legende? De wereldberoemdequote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor zij die niet weten wat ze met hun haar aanmoeten wil ik mijn kapper, Ton, best wel meenemen.
Ton Deuse.
Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor zij die niet weten wat ze met hun haar aanmoeten wil ik mijn kapper, Ton, best wel meenemen.
Ton Deuse.
dat zeg ik, Ton, mijn kapperquote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef RonaldV het volgende:
Ton wil ook mee? De legende? De wereldberoemdeTon Deuse
?
die doet jouw haar toch ook?
Ton is heel erg teleurgesteld heeft ie gezegd. Hij is het gaan uithuilen bij zijn vriendje, Wilkinson.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Vava het volgende:whahahhaa
![]()
nee er gaat geen Ton Deuse over mijn haar heen![]()
In de middeleeuwen gebruikten ze ganzevet ipv gel. Ja, echtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Als ik gewoon geen gel in mn haar doe zie ik er erg middeleeuws uit.
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg ummm enthousiast en nerveus begin te worden
Ben totaal geen model en sta er altijd dorkachtig op
De fotograven zullen harde dobber aan me hebbuh
Ach ik ben vantevoren ook altijd nerveus, maar als je er eenmaal bent gaat het vast meevallen. Gewoon een gezellige dag met een groepje leuke mensen, en als bonus een paar leuke foto'squote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
Uh.. geen mail gehad hoor...quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
Nog niet gedaan xila? tssss
Ijzercookie, check je mail, de kledingdame probeert je te bereiken...
Maak dat 2 fotografenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
één fotograaf, in ieder geval, is ook niet gewend met modellen te werken
dus kan ook zeggen dat de modellen een harde dobber aan die fotograaf zullen krijgen
ps. heb er wel ontzettende zin in![]()
*edit* fotograaf is ondergetekende![]()
* kwiebuske schudt jagga de handquote:Op zondag 1 mei 2005 15:56 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Maak dat 2 fotografen
En ook ik heb er onwijs veel zin in! Komt al wel rap dichterbij zeg..
valt toch wel mee, anders maken we je zelf model hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn wel meer fotografen die niet met modellen om kunnen gaan hoor.
ik kijk even naar mezelf
Whehehehe....moet je proberenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
valt toch wel mee, anders maken we je zelf model hoor
Sociale vaardighedenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef IJzercookie het volgende:
Enige sociale vaardigheden zijn over het algemeen voldoende om met een model te communiceren hoor, geen idee hoe jullie dat zien
Hmmmmm....daar gaat het dus altijd mis bij mijquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
* noteert *quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
Zo leer je elke dag weer wat bij, toch Sharkquote:
Yup.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
Zo leer je elke dag weer wat bij, toch Shark![]()
![]()
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:niet zo van heej jij daar blond mokkel, daar staan en linker arm omhoog.... dan maak je geen vrienden... :p
*noteert*quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.
En om de modellen op hun gemak te stellen, zodat ze ook daadwerkelijk relaxed overkomen op de foto en niet zo van he er staat een vreemde man (of vrouw) me te fotograferen? Paar fleskes wijn meenemen?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef IJzercookie het volgende:
Enige sociale vaardigheden zijn over het algemeen voldoende om met een model te communiceren hoor, geen idee hoe jullie dat zien
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook weer enigzins memorabel vinden als ik een blond mokkel wordt genoemd.
Rose is ook goedquote:Op maandag 2 mei 2005 20:27 schreef Jagganath het volgende:
[..]
En om de modellen op hun gemak te stellen, zodat ze ook daadwerkelijk relaxed overkomen op de foto en niet zo van he er staat een vreemde man (of vrouw) me te fotograferen? Paar fleskes wijn meenemen?
Toch betwijfel ik of het het resultaat ten goede komt als iedereen enigzins laveloos aan de shoot begint.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:49 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Rose is ook goedPdeHoog rijdt toch
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik moet gaan van mijn vriend
Ik mag dus op de vaste lijst
Het is voor mij DE kans om de D70 uit te proberen die ik eind deze week krijg
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik moet gaan van mijn vriend
Ik mag dus op de vaste lijst
Het is voor mij DE kans om de D70 uit te proberen die ik eind deze week krijg
Ai! Da's minder goed nieuws. Duimen dat het zich niet ontwikkeld dan....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef Merel het volgende:
Het is van mij nog niet helemaal zeker dat ik komIk heb af en toe last van eczeem in m'n gezicht (was vorige keer op sommige foto's ook te zien) en dat lijkt nu weer terug te komen. En ik heb niet echt veel zin in foto's met een gezicht vol rode vlekjes en velletjes, dus ik wacht even af hoe zich dat ontwikkelt.
Das zeker minder, denk je dat het niet met make-up is weg te werken?? En anders... PHOTOSHOPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef Merel het volgende:
Het is van mij nog niet helemaal zeker dat ik komIk heb af en toe last van eczeem in m'n gezicht (was vorige keer op sommige foto's ook te zien) en dat lijkt nu weer terug te komen. En ik heb niet echt veel zin in foto's met een gezicht vol rode vlekjes en velletjes, dus ik wacht even af hoe zich dat ontwikkelt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef Merel het volgende:
Eczeem en make-up is een slecht plan doorgaans :|quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:30 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Das zeker minder, denk je dat het niet met make-up is weg te werken?? En anders... PHOTOSHOP
Volgens mij kan het voor een keertje geen kwaad als je er maar een goede laag dagcreme opsmeert. Maar als dat geen optie is kan het natuurlijk altijd gephotoshopt worden, kijk maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Eczeem en make-up is een slecht plan doorgaans :|
feesten is goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef purplerose het volgende:
maar aangezien ik geen wijn lust is mijn waterpijp ook altijd goed om rustig te worden
rielexxxxx men
* Vava is verslaafd aan rosequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:43 schreef Jagganath het volgende:
Hmmm nog ff kan ik echt rose mee gaan nemen
Wat voor waterpijp had jij dan in hemelsnaam in gedachten dat je je hele kofferbakruimte er voor nodig hebt ?!?!? Groot verbruiker?
Weet je al of jij en de visagistes er eerder kunnen zijn??quote:Op zondag 24 april 2005 13:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga proberen of ik er een uurtje eerder kan zijn ivm verse koffie en thee zetten en wat dingen klaarzetten. Als dat kan dan kunnen de visagistes eventueel ook wat eerder daar zijn. Hebben die nog tafeltjes nodig?
Hahahaha, mijn waterpijp past gewoon in me tas met de rest van de troepjes die een vrouw in een tas meesleurt overalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
feesten is goed.
Moet ik mijn kofferbak al leeg gaan halen voor die waterpijp
*Noteert*quote:
en die is klein genoeg voor de kofferbakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn waterpijp past gewoon in me tas met de rest van de troepjes die een vrouw in een tas meesleurt overal
Aha.. jij neemt het zware geschut mee..quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
en die is klein genoeg voor de kofferbak![]()
![]()
edit: naast de twee zware fototassen, twee statieven en andere zooi
Ik niet alleen....Xil kan dat ook heel goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. jij neemt het zware geschut mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |