Jawel, als je kijkt hoe lang we daadwerkelijk in de polder toen bezig zijn geweest....quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:19 schreef Xilantof het volgende:
een dagdeel = 4 uur neem ik aan?
hebben we daar genoeg aan?
ja okee, dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jawel, als je kijkt hoe lang we daadwerkelijk in de polder toen bezig zijn geweest....
En we kunnen er altijd nog wat tijd bijsmokkelen...zo moeilijk zijn ze niet volgens mij als ik gister met die man sprak. Hij geeft me de sleutel en is dan weg op die dag dussuh...dat gaat goedkomen.quote:
Weet je wat? als je daar toch bent 15 mei, zet het dan ff goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske grumbelt iets van: dat anker moet dat niet anders staan, zo zal hij t schip nooit vasthouden op 1 plek
ok, helder!quote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
@ icicle. Omdat het altijd lastig is modellen te vinden, hebben we in een beginstadium van het plannen van deze meet besloten de modellen gratis mee te laten gaan. We zijn al blij dat ze meegaan!
Is er na al die vlaaien, bolussen en brownies nog steeds honger danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
Voor mensen die naderhand nog een hapje willen eten zijn er mogelijkheden genoeg.
-Voor de sjieke mensen onder ons is direct naast het kasteel een restaurant waar je voor een maaltijd niet onder de 55 euro terecht kan dus vergeet die maar weer vlug
-Voor een goede maaltijd van rond de 20 tot 25 euro is de door icicle genoemde Rozentuin vlak bij het pondje
-Voor wie van pannenkoeken houdt (maar ze hebben ook stamppotten, stoofpotjes en friet met snitzel ed) is er de Heksendans. Pannekoeken zijn er vanaf 4,25 tot 8,30 geloof ik. Ik heb er een varkensstoofpotje gegeten (ik houd niet zo van pannenkoeken) en met drinken erbij was ik rond de 15 euro klaar. Heerlijk gegeten moet ik zeggen.
- Verder is er tegenover de ingang van het kasteel een snackbar, en last but not least
-Mac Donalds daar waar je Kessel binnenkomt
![]()
Nou ja, de rozentuin klonk best leuk.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Is er na al die vlaaien, bolussen en brownies nog steeds honger dan![]()
Is die heksenketel wel open op eerste pinksterdagquote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
Voor mensen die naderhand nog een hapje willen eten zijn er mogelijkheden genoeg.
-Voor de sjieke mensen onder ons is direct naast het kasteel een restaurant waar je voor een maaltijd niet onder de 55 euro terecht kan dus vergeet die maar weer vlug
-Voor een goede maaltijd van rond de 20 tot 25 euro is de door icicle genoemde Rozentuin vlak bij het pondje
-Voor wie van pannenkoeken houdt (maar ze hebben ook stamppotten, stoofpotjes en friet met snitzel ed) is er de Heksendans. Pannekoeken zijn er vanaf 4,25 tot 8,30 geloof ik. Ik heb er een varkensstoofpotje gegeten (ik houd niet zo van pannenkoeken) en met drinken erbij was ik rond de 15 euro klaar. Heerlijk gegeten moet ik zeggen.
- Verder is er tegenover de ingang van het kasteel een snackbar, en last but not least
-Mac Donalds daar waar je Kessel binnenkomt
![]()
Lastig soms he? zo'n ding dat leven heetquote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef kwiebuske het volgende:
[quote]Op maandag 18 april 2005 15:22 schreef pea4fun het volgende:
@ kwiebuske, nog kans genoeg als je voor 15 mei er een keer geweest wil zijn joh...
[/quote
klopt pea, maar probleem is dat ik volcontinue loop
en huishouden
en ....
en ..
sjahquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lastig soms he? zo'n ding dat leven heet
Dat komt wel als het dichtbij komt en we zenuwachtig gaan wordenquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:57 schreef Sandertje21 het volgende:
echt storm loopt het topic ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |